Deze thread is meestal zo rustig dat er niet zo veel mensen posten nadat er een F1 race is gedaan... tis eens een echte spannende race geweest en deze thread wordt opeens overspoeld aan reply's

.
F1 gezien op ladeux live...
Ook nog eens gekeken op Canvas.
Toen ik live het ongeval zag van Kubica hield ik toch lange tijd mijn adem in ze, was ervan geschrokken... deed me terug denken aan de GP van België 2001 waar Luciano Burti in gevecht was met Irvine en waarbij Burti ongeveer op dezelfde manier een ongeluk had zoals Kubica nu had... bij Burti stond er wel een bandenmuur voor de vangrail... bij Kubica niet wanneer hij met volle snelheid tegen die betonnenmuur aanvloog, gelukkig houd ie er niks aan over (lees hier nu vanalles, sommige zeggen dat ie een gebroken been heeft, andere zeggen enkel wat schrammetje's), ben zeer blij dat alles goed is afgelopen met hem na die zeer zware crash.
Eindelijk eens een race met veel inhaalmaneuvers dit kunnen we enkel toejuichen

! Maar eigenlijk is het grotendeels te danken aan de meerdere malen dat de SC is buiten gekomen.
Alonso van P15 naar P8 in no time wth was dat opeens

.
Sato die Alonso inhaalde was ook niet normaal... hoor hier sommige zeggen dat het aan de banden ligt... denk eerder dat Alonso net genoeg benzine aan boord had om de finish te halen maar dat hij wat tempo moest minderen

.
Over Massa & Fisichella die door het rood reden... bij zo'n hectische race kan de concentratie rap verloren gaan bij zo'n kleine dingen als een rood licht bij de pitlane.
hmz enja Kimi... stelt weeral zwaar teleur deze race

, had namelijk zeer veel verwacht van hem dit seizoen.
Haha Wurz die 3de eindigt met een kapotte achtervleugel.
Heidfeld heeft ook zeer goed gereden bijna foutenloos.
Hamilton eindelijk zijn 1ste overwinning :applause:, die zal nog een serieuse bedreiging zijn voor Alonso dit seizoen.