BelgianTiger_6 zei:
zou wel goed kunnen dat dat zijn voeten zijn.
Waarom luisteren naar de franse z*kken als ge op ITV veel beter commentaar kunt horen + ze weten waarover ze spreken.
LuCian zei:
was het verschil tussen door rood de pits inrijden of door rood de pits uitrijden???
Staat er bij het binnenrijden een rood licht?
Hamilton rijd een bére race, gewoonweg supertalent. Snapt iedereen het dat ze nog altijd zelf op dat gaspedaal moeten duwen en draaien aan dat stuur. Hoe hij telkens wegrijd van Heidfeld en co. Wat niet wegneemt dat Heidfeld een hele knappe race ook rijd.
Het gras stond precies te hoog volgens Alonso.
Ferrari, ahhhhh deden ze ook mee. (bij manier van spreken)
Wurz zet een hele sterke prestatie neer. Start die niet op P19.
Sato zet een hele mooie laatste 10 ronden neer. Met dank ook aan de hardste zachte banden (zonder witte streep). Alonso, smile.
De crash van de wedstrijd deed me heel stil maken. Gelukkig volgens de momentele gekende geruchten heeft Kubica alleen een gebroken been.
Edit : update : gerucht van gebroken been zou vanMcLaren komen en kan niet bevestigd worden door BMW