Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hipStar

Legacy Member
Fock ik zat juist bij me vriendin toen Kubica crashte, ja man ik dacht dat die kerel dood was en hij bewoog niet meer en zo. Pfft ik ben blij dat het gewoon zijn been is want die jongen ging eerst de hoogte in dan crashte hij nog keihard op die eerst muur dan nog keer overkopen dan nog tegen die andere muur:s

EternalSilence

Legacy Member
wie heeft er gewonnen, niet kunnen kijken omda mijn moeder perse de verkiezingdebat wilde volgen :angry:


ffs, al die crashes :cry:, wss de enige race waar er zoveel te beleven viel :(

exploder

Legacy Member
Doom Dragon zei:
wie heeft er gewonnen, niet kunnen kijken omda mijn moeder perse de verkiezingdebat wilde volgen :angry:


ffs, al die crashes :cry:, wss de enige race waar er zoveel te beleven viel :(
hammilton!

xDama

Legacy Member
Schummi88 zei:
kdenk van wel, zit bij die pedalen precies

Ik betwijfel het ten strengste. Het zou wel kunnen, gezien ik ook al gelezen heb dat hij klaagt van pijn aan zijn voeten, maar gezien een F1 cockpit normaal 1 solide geheel moet blijven zou het mij echt verbazen.

Als dat gedeelte zou kunnen openbreken, dan kunnen coureurs evengoed doorboord worden door een langwerpig projectiel dat zich langs de benen in de cockpit ramt.

beemerdriver

Legacy Member
BelgianTiger_6 zei:

zou wel goed kunnen dat dat zijn voeten zijn.

Waarom luisteren naar de franse z*kken als ge op ITV veel beter commentaar kunt horen + ze weten waarover ze spreken.

LuCian zei:
was het verschil tussen door rood de pits inrijden of door rood de pits uitrijden???

Staat er bij het binnenrijden een rood licht?




Hamilton rijd een bére race, gewoonweg supertalent. Snapt iedereen het dat ze nog altijd zelf op dat gaspedaal moeten duwen en draaien aan dat stuur. Hoe hij telkens wegrijd van Heidfeld en co. Wat niet wegneemt dat Heidfeld een hele knappe race ook rijd.

Het gras stond precies te hoog volgens Alonso.

Ferrari, ahhhhh deden ze ook mee. (bij manier van spreken)

Wurz zet een hele sterke prestatie neer. Start die niet op P19.

Sato zet een hele mooie laatste 10 ronden neer. Met dank ook aan de hardste zachte banden (zonder witte streep). Alonso, smile.

De crash van de wedstrijd deed me heel stil maken. Gelukkig volgens de momentele gekende geruchten heeft Kubica alleen een gebroken been.
Edit : update : gerucht van gebroken been zou vanMcLaren komen en kan niet bevestigd worden door BMW

Darth-Falcon

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Ik betwijfel het ten strengste. Het zou wel kunnen, gezien ik ook al gelezen heb dat hij klaagt van pijn aan zijn voeten, maar gezien een F1 cockpit normaal 1 solide geheel moet blijven zou het mij echt verbazen.

Als dat gedeelte zou kunnen openbreken, dan kunnen coureurs evengoed doorboord worden door een langwerpig projectiel dat zich langs de benen in de cockpit ramt.

de monoques zijn niet dicht aan de voorkant, dus het kan weldegelijk

Cash

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Ik betwijfel het ten strengste. Het zou wel kunnen, gezien ik ook al gelezen heb dat hij klaagt van pijn aan zijn voeten, maar gezien een F

Wel..hij heeft zijn been gebroken..

EternalSilence

Legacy Member
miljaar :p
al die crashes :love:


er gebeurt EINDELIJK nog eens iets op die baan....
spijtig dat ik het niet gezien heb :(
wss zal er al weer een compilatie staan op youtube van de crashes enzo.

niet dat ik op die crashes 'kick' .. maar gewoon.
gebeurd dan tenminste iets, en ja .. ist risico vant vak.

squan

Legacy Member
beemerdriver zei:
zou wel goed kunnen dat dat zijn voeten zijn.

Waarom luisteren naar de franse z*kken als ge op ITV veel beter commentaar kunt horen + ze weten waarover ze spreken.

Waarom zijn da zakken? :wtf: Ik vin Gaetan en Leinders/Montagny zeer goed commentaar geven, die weten ook waarover ze spreken hoor.

hipStar

Legacy Member
beemerdriver zei:
zou wel goed kunnen dat dat zijn voeten zijn.

Waarom luisteren naar de franse z*kken als ge op ITV veel beter commentaar kunt horen + ze weten waarover ze spreken.



Staat er bij het binnenrijden een rood licht?




Hamilton rijd een bére race, gewoonweg supertalent. Snapt iedereen het dat ze nog altijd zelf op dat gaspedaal moeten duwen en draaien aan dat stuur. Hoe hij telkens wegrijd van Heidfeld en co. Wat niet wegneemt dat Heidfeld een hele knappe race ook rijd.

Het gras stond precies te hoog volgens Alonso.

Ferrari, ahhhhh deden ze ook mee. (bij manier van spreken)

Wurz zet een hele sterke prestatie neer. Start die niet op P19.

Sato zet een hele mooie laatste 10 ronden neer. Met dank ook aan de hardste zachte banden (zonder witte streep). Alonso, smile.

De crash van de wedstrijd deed me heel stil maken. Gelukkig volgens de momentele gekende geruchten heeft Kubica alleen een gebroken been.

kubica ging tegen twee muren aan
De race werd ontsierd door een zware klap. De Pool Robert Kubica ging na een contact met Trulli uit de bocht en belandde met volle snelheid tegen een muur.

De BMW van Kubica raakte al zwaar beschadigd door die muur, maar ging nog eens over de kop en vloog aan de andere kant van de weg nóg eens tegen de muur.

Als bij wonder kwam Kubica er met relatief lichte verwondingen uit. Hij is bij bewustzijn en zou enkel geblesseerd geraakt zijn aan zijn benen.

hipStar

Legacy Member
einduitslag:

Lewis Hamilton (GBr) McLaren 1u44'11"292
2. Nick Heidfeld (Dui) BMW op 4"343
3. Alexander Wurz (Oos) Williams 5"325
4. Heikki Kovalainen (Fin) Renault 6"729
5. Kimi Räikkönen (Fin) Ferrari 13"007
6. Takuma Sato (Jap) Super Aguri 16"698
7. Fernando Alonso (Spa) McLaren 21"936
8. Ralf Schumacher (Dui) Toyota 22"888
9. Mark Webber (Aus) Red Bull 22"960
10. Nico Rosberg (Dui) Williams 23"984
11. Anthony Davidson (GBr) Super Aguri 24"318
12. Rubens Barrichello (Bra) Honda 30"439

Darth-Falcon

Legacy Member
beemerdriver zei:
zou wel goed kunnen dat dat zijn voeten zijn.

Waarom luisteren naar de franse z*kken als ge op ITV veel beter commentaar kunt horen + ze weten waarover ze spreken.


omdat niet iedereen ITV heeft (lees: telenet :tongue: )

beemerdriver

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
omdat niet iedereen ITV heeft (lees: telenet :tongue: )

Ik verontshuldig mij tegenover de zware uitspraak over de fransen.

Enkel, de laatste goede franse F1 piloot is denk ik Jean Alesi. Tegenover bij ITV hebben ze enkel veteranen aan boord. Hun analyses voor de race, de interviews net voor de start met sommige piloten, ... maken het voor mij veel interessanter op ITV.

Nogmaal mijn excuses F1 lovers

XPlosiv

Legacy Member
toch wel efkes slikken toen ik kubica zag. Vooral zijn hoofd die daar maar levensloos bijlag. Kreeg er echt rillingen van.

beemerdriver

Legacy Member
XPlosiv zei:
toch wel efkes slikken toen ik kubica zag. Vooral zijn hoofd die daar maar levensloos bijlag. Kreeg er echt rillingen van.

Inderdaad Greg Moore, zoals eerder vermeld, en Ayrton Senna kwamen terug op mijn netvlies.

Poepoei

Legacy Member
'k Had mij echt verschoten bij die crash.. En idd, toen hij op z'n zij lag, zag ik zijn benen en ik moest direct hieraan denken.

Vond het ook eng dat zijn hoofd zo fel meebewoog en dat hij het liet hangen, maar 'k was toch al wat opgelucht toen ik zag dat hij zijn arm toch nog ff bewoog :)

squan

Legacy Member
beemerdriver zei:
Inderdaad Greg Moore, zoals eerder vermeld, en Ayrton Senna kwamen terug op mijn netvlies.

Moest ook denken aan die crash van Zanardi waar ie beide onderbenen verloor. Die beelden waren echt te gruwelijk.

denkimi

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
de monoques zijn niet dicht aan de voorkant, dus het kan weldegelijk

ik denk dat ze weldegelijk dicht zijn aan de voorkant. anders zouden stuurstang en pedalen e.d. bij een frontale botsing in de monocoque kunnen terecht komen.

in ieder geval hebben we eindelijk nog eens een wedstrijd gezien met spectakel. het was wel een beetje raar zo nu en dan. plots rijdt alonso 1 seconde sneller dan al de rest, en op het einde wordt hij nog ingehaald door een super aguri. kimi is eerst 2 seconden trager dan alonso, en na enkele ronden er achter zitten rijdt kimi er plots van weg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan