Wat een race en onlogische FIA. Alonso wordt krijgt stop and go, Kimi niks, Massa en Fisichella gediskwalificeerd...
Anyway, mannen van de race:
Alonso: zeer sterk tijdens zijn furieperiode, probs op het einde. Z'n vele fouten zijn wel een smet op zijn race. Een 7/10
Webber: zeer sterk gereden, pech met SC. Een 8/10
Wurz: DE man van de race. Als je met een kapotte achtervleugel nog 60 ronden kan rijden en dan nog eens op het podium finisht... Amai m'n botten Een 11/10
Massa: Alonso in het begin ingehaald, maar pech met de SC en onlogische beslissing, anders had P2 er zeker ingezeten. Een 8/10
Sato: bijna even indrukwekkend als Wurz, mooi hoe hij tot het einde bleef pushen. Een 8.5/10
Kimi was toch weer zeeeeeeeeeeer erg. Kon amper een Super Aguri volgen (Alonso had duidelijk problemen dus daar is dat begrijpelijk) en maakte opnieuw enkele ferme fouten. Een 5/10
En natuurlijk Hamilton. Niets op aan te merken. Heeft idd geluk gehad, maar had sowieso gewonnen denk ik. Een 8.5/10
Heidfeld: idem als Hamilton
De crashes... Even serieus gebibberd bij Kubica, maar positief denkend: Vettel mag wsl in zijn plaats komen en daar ben ik inmiddels ook al 1.5 jaar aanhanger van. Ben benieuwd wat die kan.
edit: laat me dat van Hamilton anders zeggen. Hij heeft geen geluk gehad, maar hij heeft geen pech gehad zoals enkele andere rijders

.