Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Raanº³

Legacy Member
alonso er niet uit... fisi en massa wel (zwarte vlag allebei wegens pit lane verlaten onder rood )

alonso atm 5des; raikonnen 4des

YuRiPa

Legacy Member
Hamilton zal gaan winnen, met Heidfeld op nummer 2. Alonso gaat nog veel punten pakken, Kimi gaat ie nog wel voorbij. Massa en Fisico gediskwalificeerd.

Ben benieuwd wat ze met Sato gaan doen. Hopelijk heeft Sato niks fout gedaan en haalt ie gewoon punten straks.:)

TX.Conn

Legacy Member
hehe zwarte flag voor Massa :evil:... spijtig dat Fisico ook een zwarte vlag heeft :(.

Raanº³

Legacy Member
is 4de keer dat alonso ne fout maakt in 1ste bocht?


WEEEEERR een safety car voor liuzzi die de wall of champions ne beuk geeft... maar de muur is blijkbaar sterker dan de stier ^^

FORZA M

Legacy Member
En die race blijft maar langer duren terwijl ik eigenlijk hard aan het studeren moet zijn

TX.Conn

Legacy Member
Haha weeral safety car :lol:.

Dacht dat het de wagen van Luizzi was die daar stond geparkeerd bij de zware crash van Kubica... het was dan de wagen van Speed.

EBX

Legacy Member
B.U.R.N zei:
lol, is er iets verkeerd met de banden ofzo?

kan zijn dat de banden 'te koud' stonden door de ronden ervoor achter de safety car.

Zo is Senna in den tijd ook (vermoedelijk) verongelukt (er zijn nog andere theorieën)

B.U.R.N

Legacy Member
da gaat hier nog lang duren denk ik, ik zie hamilton al winnen met de safty car voor hem

Darth-Falcon

Legacy Member
man man wat een race toch, nu staat trulli in de muur onder de safety car

TX.Conn

Legacy Member
omg Trulli nu in de banden muur terwijl de SC op de baan is... sebiet schiet alleen nog Hamilton over :p.

MasterOfTerror

Legacy Member
Waarom al die domme regeltjes uitvinden als ze gewoon iedere race op zen Canadees moeten doen :p

Muren dicht op het circuit en spectakel verzekert :p

uitzondering is natuurlijke monaco (zucht)

Darth-Falcon

Legacy Member
EBX zei:
kan zijn dat de banden 'te koud' stonden door de ronden ervoor achter de safety car.

Zo is Senna in den tijd ook (vermoedelijk) verongelukt (er zijn nog andere theorieën)

wellicht een combinatie, koude banden waardoor de bandendruk verminderde, waardoor de banden iets meer in elkaar "zakken" en de wagen iets dichter bij de grond komt.

bovendien had senna wellicht zijn wagen gevaarlijk laag ingesteld om het gebrek aan grip op te vangen. wagen raakt de grond in tamburello, alle downforce weg en rechtdoor ... :sad:

EBX

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
wellicht een combinatie, koude banden waardoor de bandendruk verminderde, waardoor de banden iets meer in elkaar "zakken" en de wagen iets dichter bij de grond komt.

bovendien had senna wellicht zijn wagen gevaarlijk laag ingesteld om het gebrek aan grip op te vangen. wagen raakt de grond in tamburello, alle downforce weg en rechtdoor ... :sad:


idd. der was in den tijd een goede reportage over op canvas/tv2.

ander theorie was het breken van de stuurstang, maar ik geloof dat die reeds ontkracht is

zowieso groot verlies :cry:

wel mooi om te zien dat huidige f1 wagens echt superveilig zijn (zie bv. cubica)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan