Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
B.U.R.N zei:lol, is er iets verkeerd met de banden ofzo?
B.U.R.N zei:lol, is er iets verkeerd met de banden ofzo?
EBX zei:kan zijn dat de banden 'te koud' stonden door de ronden ervoor achter de safety car.
Zo is Senna in den tijd ook (vermoedelijk) verongelukt (er zijn nog andere theorieën)
ad:Darth-Falcon zei:wellicht een combinatie, koude banden waardoor de bandendruk verminderde, waardoor de banden iets meer in elkaar "zakken" en de wagen iets dichter bij de grond komt.
bovendien had senna wellicht zijn wagen gevaarlijk laag ingesteld om het gebrek aan grip op te vangen. wagen raakt de grond in tamburello, alle downforce weg en rechtdoor ...ad: