Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Darth-Falcon zei:waarom er op die plek geen bandenmuur staat ontgaat me toch ze, hij is echt frontaal de muur in gegaan![]()
exploder zei:Kubica z'n situatie is stabiel
Verder geen info
Sid` zei:Een zéér rare race tot nu toe, het gaat alle kanten op. Davidson op 5 en R.Schumacher op 6.
Dat accident van Kubica is wel raar, hij gaat gewoon ineens rechtdoor en de lucht in ?? Wat scheelt er met die auto ?
Hopelijk ist nie te erg!
dan off track gegaan, gejumped... zo ne soort bandenmuur geraakt, net net de torro rosso en dan tege de muur gevlogen. zijdelings naar andere kant van de baan en nog eens op zij tegen de rails geschuurd.
B.U.R.N zei:wat een race, alonso eruit. is 100 keer beter dan monaco.
alleen jammer voor kubica
