Defkes
Legacy Member
Kovalainen rijdt met de reservewagen en die is nooit zo goed als de normale e.
Anyway, interessante kwalif, vooral op strategisch gebied. Ik vraag me nog steeds af waarom Alonso benzine moest sparen. Zou die zo licht staan? Ik zou denken dat Hamilton een tikkeltje lichter staat en Alonso de leiding overneemt op z'n Schumachers.
Massa en Räikkönen staan zeer zwaar denk ik (met Massa 1 of 2 ronden zwaarder dan Kimi), al moet ik wel zeggen dat Kimi EINDELIJK wat agressie toonde tijdens de kwalif. Dat passieve rijden was gisteren niet aanwezig. Heidfeld knap 3e, al volgt die de strategie van de Maccas volgens mij. Verder opnieuw een knappe prestatie van Jarno, Webber, Fisichella en vooral Rosberg.
Ik kan niet wachten op de race. Kova zal wsl niet uit de muur kunnen blijven
dus is het afwachten wat de strategiën zijn en wat deze worden bij een SC.
Anyway, interessante kwalif, vooral op strategisch gebied. Ik vraag me nog steeds af waarom Alonso benzine moest sparen. Zou die zo licht staan? Ik zou denken dat Hamilton een tikkeltje lichter staat en Alonso de leiding overneemt op z'n Schumachers.
Massa en Räikkönen staan zeer zwaar denk ik (met Massa 1 of 2 ronden zwaarder dan Kimi), al moet ik wel zeggen dat Kimi EINDELIJK wat agressie toonde tijdens de kwalif. Dat passieve rijden was gisteren niet aanwezig. Heidfeld knap 3e, al volgt die de strategie van de Maccas volgens mij. Verder opnieuw een knappe prestatie van Jarno, Webber, Fisichella en vooral Rosberg.
Ik kan niet wachten op de race. Kova zal wsl niet uit de muur kunnen blijven
dus is het afwachten wat de strategiën zijn en wat deze worden bij een SC.


