Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
volgende week, khoop dat het wa interresanter zal worden dan vorige week ze.

blijkbaar doet ferrari er alles aan om de 'vernedering' van in monaco goed te zetten. Wat maar normaal is
wnnr zal het uitgezonden worden? zondag ochtend heel vroeg?

Darth-Falcon

Legacy Member
is da nu echt nodig om daar ieder jaar opnieuw over te bitchen ? we weten het ondertussen al ze

Kermit

Legacy Member
ze verspillen het dan ook ieder jaar opnieuw, dan mag het ook opnieuw gezegd worden

Raikko

Legacy Member
Deze nacht droom gehad hoe Lewis Hamilton dit weekend in Montreal in de eerste 2 bochten van de 4de naar de eerste plaats ging. Nu hopen dat dit werkelijkheid wordt.

Defkes

Legacy Member
eniac zei:
Eh? maar allez kerel toch. De eerste drie races stond hij op het podium, vierde race laat zijn wagen het afweten, vijfde race maakt hij een fout in de kwalificaties. Dat is zijn recap van het seizoen tot nu toe. Hoezo nooit op het podium?

Hij stond het podium door fouten van anderen, niet door eigen kunnen (dat verwijt maaktje je Alonso de vorige jaren ook).

Anyway, k kan niet wachten op de GP van Canada. 1 van m'n favorietjes op de kalender. Snel circuit waar ik BMW zeer sterk verwacht. Ik zou zeker gokken op een podium voor de Duitse renstal.

Vettel kan trouwens ook terug meer in de wagen kruipen. Hopelijk krijgt die gauw een zitje te pakken!

Darth-Falcon

Legacy Member
deze en de volgende race zullen voor mij de doorslag geven, als er niet wat meer spanning is in de races zelf, zullen er wellicht nog 2 races zijn dit jaar waar ik naar ga kijken, spa en japan (vanwege nieuw circuit) omdat de races op de rest van de circuits dan ook oersaai zullen zijn.

Lucian

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
deze en de volgende race zullen voor mij de doorslag geven, als er niet wat meer spanning is in de races zelf, zullen er wellicht nog 2 races zijn dit jaar waar ik naar ga kijken, spa en japan (vanwege nieuw circuit) omdat de races op de rest van de circuits dan ook oersaai zullen zijn.

²
als t weer zo ne saaie boel gaat zijn dan hoeft het voor mij ook niet meer, dan ga k wel op de autostrade rijden, daar wordt af en toe nog eens ingehaald

EternalSilence

Legacy Member
ze zenden kweenie hoe laat de race uit :sad:

is het omdat het canada is ,of is het omdat canvas geen andere proggie's wil schrappen?

Darth-Falcon

Legacy Member
F1 en prime time is nu eenmaal onverenigbaar hier.

op la2 is het wel rechtstreeks

Defkes

Legacy Member
Turkije was vorig jaar anders ook om te snoepen dus die zou ik ook zien Darth Falcon :). Tweede vrije training is net begonnen, Webber op dit moment veruit de snelste, maar de kleppers komen nu pas buiten (met meteen een snelle tijd voor Hamilton :)).

Kermit

Legacy Member
tweede vrije training: alonso - massa - hamilton - kimi

t gaat dus spannend worden, morgen om 18.55u dus kwalificaties op ladeux :)

Costanza

Legacy Member
is via tvu te bekijken
daarstraks de 2e test sessie gezien, alonso duidelijk de beste

Darth-Falcon

Legacy Member
toyota trekt zich misschien terug voor de rest van het weekend, reden: ophanging die spontaan breekt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan