Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eniac zei:Eh? maar allez kerel toch. De eerste drie races stond hij op het podium, vierde race laat zijn wagen het afweten, vijfde race maakt hij een fout in de kwalificaties. Dat is zijn recap van het seizoen tot nu toe. Hoezo nooit op het podium?
Defkes zei:Hij stond het podium door fouten van anderen, niet door eigen kunnen
Anyway, k kan niet wachten op de GP van Canada.
Darth-Falcon zei:deze en de volgende race zullen voor mij de doorslag geven, als er niet wat meer spanning is in de races zelf, zullen er wellicht nog 2 races zijn dit jaar waar ik naar ga kijken, spa en japan (vanwege nieuw circuit) omdat de races op de rest van de circuits dan ook oersaai zullen zijn.