eniac zei:
Met de snelste ronde in race een 1:15.284? Vind ik moeilijk te geloven...
Ik weet het niet, maar als ik met niet vergis kwam hij op de extra zacht banden buiten en dan is dit rondje te verklaren e.
Anyway, Raikkonen 1 foutje? Z'n slipper in Australië vergeten? Z'n vele foutjes in Bahrein toen hij achter Alonso kwam? Bovendien moet hij het hebben van z'n 1 supersnel rondje (wat toch z'n sterkste punt bleek bij McLaren) en dat is er dit seizoen nog
geen enkele keer uitgekomen. Als je je sterkste troef niet kan uitspelen, kan je uiteraard niet de beste resultaten halen.
En natuurlijk niet vergeten dat Raikkonen in Monaco voor het eerst dit seizoen plaatsen wist goed te maken.
In Australie: status quo,
In Maleisië: 3e door het wegvallen van Massa => status quo
In Bahrein: 3e door het wegvallen van Alonso => status quo
In Spanje: niet gefinisht, maar toen hij uitviel hing hij status, door het wegvallen van Alonso.
Hij verliest dus elke race een plaats (Hamilton zat er wel vaak voor iets tussen

), maar doordat iemand anders wegvalt kan hij een status quo behouden.
Voor Massa is dit ook van toepassing, alleen is zijn status quo op het podium en 2 keer met overwinning. In Australië pak plaatsen goedgemaakt, in Maleisië door eigen fout plaatsen verloren en voor de rest was er niet veel beters mogelijk voor de Braziliaan (2 keer 1e en 1 keer 3e na 2 überdominante McLarens).
Nog 1 slipper in de komende 3 races en onze Kimi mag in dienst van Massa gaan rijden. Ben benieuwd wat hij dan gaat doen.