Exorikos
Legacy Member
Blackstone zei:Zijn ze daar werkelijk voor gestraft geweest? Ik dacht dat de FIA op dat moment de regels heeft aangepast, zodat teamorders in't vervolg (nu dus) strafbaar zouden worden.
Boete van een miljoen euro.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blackstone zei:Zijn ze daar werkelijk voor gestraft geweest? Ik dacht dat de FIA op dat moment de regels heeft aangepast, zodat teamorders in't vervolg (nu dus) strafbaar zouden worden.

YuRiPa zei:Hamilton was Alonso niet voorbij gekomen
Darth-Falcon zei:Eerste rijderswissel zou op komst zijn: ralf schumacher zal zich de komende 2 races moeten bewijzen of hij wordt meteen vervangen
eniac zei:Kan je niet met zekerheid zeggen. Bij de eerste pitstops was de kans er gerust.
YuRiPa zei:http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=23&nid=5883
Ecclestone wil dat McLaren uitgesloten wordt. Volgens hem moet McLaren gediskwalificeerd worden of uitgesloten worden van 1 of meerdere races. Als er idd teamorders gegeven zijn.
YuRiPa zei:http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=23&nid=5886Hopen op nog een 1-2 van McLaren in Canada, maar dan met Hamilton als winnaar, die in de laatste bocht Alonso nog ff voorbij gaat met een kamikaze-actie.![]()
Doom Dragon zei:MC laren is niet aangeklaagd.
geen sanctie voor hen
spijtig, tging anders mooi geweest zijn, MC laren uit de titel gehaald worden![]()
![]()
Dus liever geen spannend WK voor jou dan? Als McLaren eruit gegooid was zou ik gewoon gestopt zijn met kijken.jeltex zei:Meen je dat nu echt?Dus liever geen spannend WK voor jou dan? Als McLaren eruit gegooid was zou ik gewoon gestopt zijn met kijken.
jeltex zei:Kamikaze betekent eigenlijk dat je je te pletter gooit op iemand/iets. Als hij dus een kamikaze-actie onderneemt op Alonso in de laaste bocht dan liggen ze beiden in de vangrails en dan wint Massa ...

Doom Dragon zei:pfft..
het is nooit goed om op zo'n jonge leeftijd al 'zoveel persaandacht te hebben' te zijn, vind ik.
hopelijk stijgt het succes hem niet naar het bolleke
. In tegenstelling tot alonso die toch wel begint te verzwakken, hij komt er niet meer met kop en scouders bovenuit. En massa lijkt me niet echt de grote kampioen voor ferrarri. Enja raikonnen, vind ik toch het minste van die 4. Er waren toch geruchten dat raikko te weinig bijbrengt in het team van ferrari en dat hij te nonchalant leeft etc...
, heb ergens geleze dat ze in 2009 willen strijden voor WC. ze willen vanaf volgend jaar een aantal keero p het podium staan en daarna meestrijden voor de wereldtitel.Doom Dragon zei:spannend?
er zijn maar 2 teams in de strijd, veel spannender dan vorig jaar ish et nie.
tis gewoon hamilton die voor zoveel kijkcijfers zorgt
mensen vragen zich af, zal die snotneus kampioen worden, zal hij alonso kloppen?
pfft..
het is nooit goed om op zo'n jonge leeftijd al 'zoveel persaandacht te hebben' te zijn, vind ik.
hopelijk stijgt het succes hem niet naar het bolleke
khad alleszins meer verwacht dees jaar .. meer teams die meededen voor de titel, ipv van de eeuwige ferrarie en MC laren.
kvond het zelf vorig jaar spannender, met die 2 strijd tss Micheal en alonso.
nu zijn er gewoon 2 team leden die op kop staan, is al heel wat minder leuk.
Pitter zei:Enja raikonnen, vind ik toch het minste van die 4. Er waren toch geruchten dat raikko te weinig bijbrengt in het team van ferrari en dat hij te nonchalant leeft etc...
YuRiPa zei:Ik heb t eigenlijk ook vooral over op de baan zelf (dus laatste stint).
waar Alonso toen alweer een 1m15.4 reed (geloof ik, dunno for sure).
Pitter zei:Enja raikonnen, vind ik toch het minste van die 4. Er waren toch geruchten dat raikko te weinig bijbrengt in het team van ferrari en dat hij te nonchalant leeft etc...
eniac zei:Phuu. De kerel heeft 1 fout gemaakt tijdens de kwalificatie op Barcelona. Ik zou hem nog niet begraven hoor.
TX.Conn zei:Bedoel je niet de Qualify van Monaco?