EternalSilence
Legacy Member
User_BELGIUM zei:onzen teerbeminde ex-coureur M Schumacher kon daar nochtans goed inhalen in Monaco
2nd that
hij ging 15plaatsen vooruit vorig jaar
nu was het gewoonweg nie aan te zien
al die blauwe vlagskes .. "-_-
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
User_BELGIUM zei:onzen teerbeminde ex-coureur M Schumacher kon daar nochtans goed inhalen in Monaco
marcel zei:ge kunt op alle circuits redelijk goed inhalen, alleen niet met een F1-wagen

,,Uiteindelijk ben ik gewoon een rookie. Dit is mijn eerste seizoen in de Formule 1 en ik eindig als tweede in Monaco. Daar mag ik niet bepaald over klagen”, zei hij, waarna de aap uit de mouw kwam. ,,Dat mijn snelheid gelijk is aan die van Fernando is positief, ik moet er maar mee leren leven. Op mijn auto staat het startnummer twee, dat is precies mijn positie binnen het team.”
Wat de Brit vooral verbaasde was dat hij al drie ronden na zijn teamgenoot naar binnen werd geroepen voor zijn eerste pitstop. Dat had hij totaal niet verwacht, aangezien hij zich een stuk zwaarder had gekwalificeerd. Er zat genoeg benzine in zijn tank om vijf, misschien wel zes ronden langer door te rijden.
eniac zei:Volgens mij krijgt Alonso het wat warm en is hij even op zijn strepen gaan staan binnen het team.
marcel zei:(SC of geen SC)
als Hamilton Alonso door de strategie had geklopt, was dat zeer zeker niet op waarde, want dan was het dankzij Dennis
BaRtHoLoMeUs zei:Dat en het feit dat hij toch een pak meer verdient dan Hamilton...
eniac zei:Ik vind eerder dat loon van prestaties moet afhangen in plaats van omgekeerd.
Maar ik snap wat je bedoelt. En bij Ferrari zien we momenteel trouwens het omgekeerde: de minder betaalde rijder klopt de veel beter betaalde...eniac zei:Lol, en jij gelooft dat? Ik vind dat bullshit. Dit moet dan zo ongeveer de eerste race ooit zijn waarin ze een rijder, die nog een aantal snelle ronden uit z'n mouw kon schudden, vroeger binnenroepen "omwille van het feit dat er wel eens een SC zou kunnen zijn".
Vind ik ook al onzin. Hij kon nog een aantal snelle ronden doen, hij is het ontzegd.
marcel zei:en je kan ook wat inschatten of er nog een SC zit aan te komen of niet
en dan? het is niet gezegd dat hij daardoor winst zou maken he. in één van die snellere rondjes schoot hij bijna van de baan, dat is al een hoop tijd dat hij daar liet liggen.
met die 4 rondjes die hij dus extra had moeten doen, zou hij toch nog een 2de stop moeten maken hebben (want strategie was berekend op een SC -> minder verbruik)
ik snap niet dat hier zoveel heisa om gemaakt wordt, bijna elke wedstrijd wordt aan de pitmuur beslist.
Maar idd, mss rijdt Hamilton in Canada Alonso weer naar huis en kunnen we deze discussie vergeten! 
User_BELGIUM zei:onzen teerbeminde ex-coureur M Schumacher kon daar nochtans goed inhalen in Monaco
http://www.youtube.com/watch?v=hfeF8eOefl8