Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eniac

Legacy Member
Massive.be zei:
kvind hem wel impressionant :unsure:

Ugh, leer hem aub het gebruik van dat woord af, want het steekt zo niet normaal hard tegen.

Fucking saaie race, tweetal inhaalmanoeuvres van Kimi in de eerste ronde en dat is het zowat. Al hoop ik dat Hamilton nu nog iets kan doen, maar dat zal zeker niet mogen, dus wat maak ik mezelf wijs...

Foose

Legacy Member
De saaiste race van het seizoen.. kverwachtte er weer teveel van. De GP van Hongarije is nog spannender (vorig jaar was nu uitzonderlijk)

Lucian

Legacy Member
triestig, de F1 komt in een nieuw dieptepunt
78 ronden en geen een fucking inhaalmanouver, niet eens 1 poging tot
echt fuck it, ik blijf der niemeer voor thuis zenne

Wesdude

Legacy Member
dragjeh zei:
De saaiste race van het seizoen.. kverwachtte er weer teveel van. De GP van Hongarije is nog spannender (vorig jaar was nu uitzonderlijk)

Saaiste race van het seizoen? saaiste race van de geschiedenis van de autosport ja. Man man da heb ik nog nooit meegemaakt.

Hopelijk volgend jaar zonder tractie controle in monaco, dan zullen er toch al wa meer uitvallen.

marcel

Legacy Member
Exorikos zei:
Wie zegt nu nog dat Sporza niks mag binnen de F1. Rit met een 2zit én met een formule Renault én met een echte F1 van Renault (weliswaar met gelimiteerde V10).

dat was verre van een échte F1 waar hij mee reed ze ;)
zaten véél minder aero-dynamische onderdelen op

Darth-Falcon

Legacy Member
Exorikos zei:
Wie zegt nu nog dat Sporza niks mag binnen de F1. Rit met een 2zit én met een formule Renault én met een echte F1 van Renault (weliswaar met gelimiteerde V10).

heeft niets met de rechten te maken.

al vraag ik me wel af waarom ze 50000 euro over hebben voor een dag fun en niet voor qualificaties


over de race heb ik 4 letters te zeggen: SAAI !!

Handsome Hermit

Legacy Member
flauwe race, geen inhaalmanoeuvres en 2 zielige accidenten. Slaap kindje slaap.

BaRtHoLoMeUs

Legacy Member
Idd, er gebeurde echt niets! Maarja, Monaco is zoiezo de saaiste race van de kalender...:sleep: En McLaren was echt wel impressionant sneller dan de Ferrari's en wat staken die gedubbelden soms uit jong? Trulli bv. :ironic:

*edit* Ik snap die mannen van Sporza niet hoor: 'We zijn benieuwd wat er gezegd wordt tijdens de persconferentie' en dan midden in Hamilton zijn uitleg: 'We gaan hier afsluiten'... wtf:wtf:

EternalSilence

Legacy Member
1woord voor vandaag:: SAAAAAAAAAAAAAAAI :sleep:

echt ... en als ze dan eens oversteken .. blauwe vlag "-_-
pfft.. meer competitie, meer geweld op de baan dees jaar..
year right :ironic:

tis nu al duidelijk dat MC laren bijna zo goed als binnen is, Ferrarie mag dan nog terug keren, zal wel nog tijdje duren.
en dan moeten ze nog hamilton van de baan krijgen.

grappig.. hij rijd een paar maanden F1 .. en kan de persaandacht al niet meer aan, en gaat uitwijken naar Monaco
had hem zo graag tegen de vangrails zien gaan, en dan inzoomen op de aangezichten van zijn vader en die mannen van MC laren, en dan zien wat voor sanctie hij ging krijgen, voor zijn risico vol rijgedrag.
op bepaalde momenten echt pure chance dat hij niet met zijn wiel bleef haperen aan die vangrails :p

en van die commentatoren.. diene vaste is zo ne domme he
diene jongere commentator (ex-rijder??) veel beter en vertelt dingen waar die anders niets van afweet.
maar die jonge commentator heel den tijd met :: impressionant :: afkomen :lol: :angry:

Ru$h

Legacy Member
Ik kijk NOOIT naar sporza als het om f1 gaat, ITV is een veel betere keuze, alleen jammer dat ze met een mindere resolutie uitzenden.

Saaie race, dat wel, maar dat is monaco nu eenmaal hé

jeltex

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
zucht

kovalainen was op weg naar een 8ste plaats tot DC in de weg reed.

Kom zeg nog voor hij aan het einde van de 2de sector kwam zat hij al achter Coulthard en zelfs een vrij vlot inhaalmanoeuver had hem zoiezo te veel tijd gekost om de top 10 te halen. Als die Kovalainen een beetje slim was geweest had hij zn snelle ronde afgebroken en DC laten wegrijden in de 3de sector zodat hij daarna voor een nieuwe snelle ronde kon gaan op vrije baan. Dat weet ik zelfs en ik ben geen F1-piloot. Coulthard was idd in fout, dat betwist ik niet, maar Kovalainen had de situatie ook wel wat beter kunnen inschatten. Bovendien dacht Coulthard blijkbaar ook dat hij aan een outlap bezig was.

Even over de race zelf dan. Er is idd niet bijster veel gebeurd, maar ja dat weet je natuurlijk op voorhand als ze in Monaco rijden. Nu ja, zelfs al kon er ingehaald worden, McLaren was gewoon oppermachtig vandaag. Als je ziet dat Alonso en Hamilton meer dan een minuut voor Massa aankomen en ze ook nog es 1 volle seconde rapper zijn als je de snelste rondetijden bekijkt, dan weet je genoeg. Hamilton heeft wel geprobeerd in de aanloop naar de eerste reeks pitstops, maar Alonso had gewoon alles onder controle. Puik werk.

TX.Conn

Legacy Member
BaRtHoLoMeUs zei:
Gevonden op een ander forum: Ferrari-parking :rofl:

Strijk :rofl:

In het voorfilmpje heeft Sammy Neyrinck gewoon met de F1 bolide van Renault gereden... DAMN moet wrs een zalig gevoel zijn om eens echt in een F1 bolide te zitten en die effectief te besturen!

Wat een demonstratie van Mclaren :bow: :niceone:, enkel Massa hebben ze niet kunnen dubbelen, jammer, maar het scheelde niet veel... zo'n 7 à 8 seconden of ze zouden hem ook te grazen hebben genomen :D.

Voor de rest nogal een saaie race, jammer dat het dan toch niet heeft geregent :(. Ook verbaasd dat er niet veel opgevers zijn deze keer in Monaco :oink:, enkel een stuk of 4 rijders die hebben opgegeven is ook al een prestatie :p.

Hamilton kwam nog dicht in de buurt bij Alonso op het einde... maar inhalen zat er sowiezo toch niet in.

Op het einde waren die commentators op Sporza bezig over Hamilton & Button... heb ik nu gehoord dat die zeiden dat Button nog geen enkele overwinning heeft kunnen behalen? Die heeft toch de GP van Hongarije gewonnen.

jeltex

Legacy Member
TX.Conn zei:
Op het einde waren die commentators op Sporza bezig over Hamilton & Button... heb ik nu gehoord dat die zeiden dat Button nog geen enkele overwinning heeft kunnen behalen? Die heeft toch de GP van Hongarije gewonnen.

Button heeft inderdaad al 1 keer gewonnen maar het zou me niets verbazen moesten die commentatoren op Sporza het moment waarop hij toen over de finish reed net gemist hebben. Daar zijn ze nu eenmaal goed in.

Raikko

Legacy Member
Doom Dragon zei:
1woord voor vandaag:: SAAAAAAAAAAAAAAAI :sleep:

echt ... en als ze dan eens oversteken .. blauwe vlag "-_-
pfft.. meer competitie, meer geweld op de baan dees jaar..
year right :ironic:

tis nu al duidelijk dat MC laren bijna zo goed als binnen is, Ferrarie mag dan nog terug keren, zal wel nog tijdje duren.
en dan moeten ze nog hamilton van de baan krijgen.

grappig.. hij rijd een paar maanden F1 .. en kan de persaandacht al niet meer aan, en gaat uitwijken naar Monaco
had hem zo graag tegen de vangrails zien gaan, en dan inzoomen op de aangezichten van zijn vader en die mannen van MC laren, en dan zien wat voor sanctie hij ging krijgen, voor zijn risico vol rijgedrag.
op bepaalde momenten echt pure chance dat hij niet met zijn wiel bleef haperen aan die vangrails :p

en van die commentatoren.. diene vaste is zo ne domme he
diene jongere commentator (ex-rijder??) veel beter en vertelt dingen waar die anders niets van afweet.
maar die jonge commentator heel den tijd met :: impressionant :: afkomen :lol: :angry:

Dude =/

User_BELGIUM

Legacy Member
twas idd r*tesaai
ik vond dat 'impressionant' ook maar irritant zenne.. en ie mag eens leren de namen van de coureurs juist/deftig uit te spreken
voor de rest.. tjah.. "twas te verwachten"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan