Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Massive.be zei:kvind hem wel impressionant![]()
dragjeh zei:De saaiste race van het seizoen.. kverwachtte er weer teveel van. De GP van Hongarije is nog spannender (vorig jaar was nu uitzonderlijk)
Exorikos zei:Wie zegt nu nog dat Sporza niks mag binnen de F1. Rit met een 2zit én met een formule Renault én met een echte F1 van Renault (weliswaar met gelimiteerde V10).

Exorikos zei:Wie zegt nu nog dat Sporza niks mag binnen de F1. Rit met een 2zit én met een formule Renault én met een echte F1 van Renault (weliswaar met gelimiteerde V10).
En McLaren was echt wel impressionant sneller dan de Ferrari's en wat staken die gedubbelden soms uit jong? Trulli bv. :ironic:



Darth-Falcon zei:zucht
kovalainen was op weg naar een 8ste plaats tot DC in de weg reed.
BaRtHoLoMeUs zei:Gevonden op een ander forum: Ferrari-parking![]()
.
. Ook verbaasd dat er niet veel opgevers zijn deze keer in Monaco
, enkel een stuk of 4 rijders die hebben opgegeven is ook al een prestatie
.TX.Conn zei:Op het einde waren die commentators op Sporza bezig over Hamilton & Button... heb ik nu gehoord dat die zeiden dat Button nog geen enkele overwinning heeft kunnen behalen? Die heeft toch de GP van Hongarije gewonnen.
Doom Dragon zei:1woord voor vandaag:: SAAAAAAAAAAAAAAAI
echt ... en als ze dan eens oversteken .. blauwe vlag "-_-
pfft.. meer competitie, meer geweld op de baan dees jaar..
year right :ironic:
tis nu al duidelijk dat MC laren bijna zo goed als binnen is, Ferrarie mag dan nog terug keren, zal wel nog tijdje duren.
en dan moeten ze nog hamilton van de baan krijgen.
grappig.. hij rijd een paar maanden F1 .. en kan de persaandacht al niet meer aan, en gaat uitwijken naar Monaco
had hem zo graag tegen de vangrails zien gaan, en dan inzoomen op de aangezichten van zijn vader en die mannen van MC laren, en dan zien wat voor sanctie hij ging krijgen, voor zijn risico vol rijgedrag.
op bepaalde momenten echt pure chance dat hij niet met zijn wiel bleef haperen aan die vangrails
en van die commentatoren.. diene vaste is zo ne domme he
diene jongere commentator (ex-rijder??) veel beter en vertelt dingen waar die anders niets van afweet.
maar die jonge commentator heel den tijd met :: impressionant :: afkomen![]()
![]()