Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
.
voor morgen, op het einde van Q2 stond ie op de 8ste plaats, dat zal pijn doen voor DC
.
.
.
!Als je kijkt naar de snelste tijden van alle qualificatie ronden, staat BMW 3 en 4, dus vlak onder mclaren's. Ik ben er bijna zeker van dat ze zwaar geladen zijn.TX.Conn zei:Over de overige teams:
- BMW een beetje tegenvallend 7 & 8
TX.Conn zei:- Spyker, Super Aguri, Toyota & Toro Roso reden wat in de anonimiteit zoals gewoonlijk.
Hopelijk regent het morgen!
TX.Conn zei:Q2 opvallenste gebeurtenis: Couldhard vs Kovalainen... DC laat de indruk blijken om Kovalainen voorbij te laten gaan en dan doet ie toch de deur dicht.
Kovalainen ging wrs in de Q3 kunnen deelnemen moest dit niet gebeurd zijn.
Nuja DC terug gezet naar plaatst 16voor morgen, op het einde van Q2 stond ie op de 8ste plaats, dat zal pijn doen voor DC
.
Hij had al de grootste moeite om de 2de kwalificatieronde te halen. Het is gewoon niet evident vrije baan te krijgen in Monaco dus Coulthard wou Kovalainen natuurlijk niet voor hem net als hij aan zn snelle ronde ging beginnen. Hij had Kovalainen idd beter enkele bochten eerder laten passeren en daarna wat zelf wat afgremd om vrije baan te krijgen, maar de sanctie die hij nu krijgt is echt belachelijk streng. Hij zat zoiezo in de 3de kwalificatieronde dus ze hadden hem dan toch tenminste de 10de plaats kunnen geven i.p.v. de 16de.
Voor mij is Hamilton toch de favoriet voor de zege. De start kan interessant worden, met Hamilton en Alonso naast elkaar. Degene van die 2 met de beste start staat na bocht 1 vooraan, omdat er maar weinig ruimte tussen zit (tussen de plekken op de grid, minder dan op de andere circuits).TX.Conn zei:Over de overige teams:
- BMW een beetje tegenvallend 7 & 8

jeltex zei:Kovalainen in Q3 ... yeah rightHij had al de grootste moeite om de 2de kwalificatieronde te halen. Het is gewoon niet evident vrije baan te krijgen in Monaco dus Coulthard wou Kovalainen natuurlijk niet voor hem net als hij aan zn snelle ronde ging beginnen. Hij had Kovalainen idd beter enkele bochten eerder laten passeren en daarna wat zelf wat afgremd om vrije baan te krijgen, maar de sanctie die hij nu krijgt is echt belachelijk streng. Hij zat zoiezo in de 3de kwalificatieronde dus ze hadden hem dan toch tenminste de 10de plaats kunnen geven i.p.v. de 16de.


.