Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

marcel

Legacy Member
eniac zei:
Neen, "omdat em ocharm es 4 racekes" beter doet (over de 4 races gezien) dan fucking halfgod (of zo zou je toch gaan geloven na de voorbije 2 jaar, als je sommigen hoort spreken) Alonso in een nieuwe wagen in een nieuwe wagenklasse. Daarom.

sorry, maar dat is BS he. "ik doe 4 races beter dan u, als we de 4 races samen nemen"

hij heeft 2 wedstrijden beter gedaan, Bahrein en Barcelona. dat is een feit. zijn seizoen is beter gestart, dat is een feit. maar hij heeft geen 4 races beter gedaan


en dat "ocharme 4 racekes op een podium", Lucian, moogt ge ook schrappen. t is wel de eerste in 57 jaar WK die daar in zijn eerste 4 racekes telkens in slaagt...

Lucian

Legacy Member
marcel zei:
sorry, maar dat is BS he. "ik doe 4 races beter dan u, als we de 4 races samen nemen"

hij heeft 2 wedstrijden beter gedaan, Bahrein en Barcelona. dat is een feit. zijn seizoen is beter gestart, dat is een feit. maar hij heeft geen 4 races beter gedaan


en dat "ocharme 4 racekes op een podium", Lucian, moogt ge ook schrappen. t is wel de eerste in 57 jaar WK die daar in zijn eerste 4 racekes telkens in slaagt...

hoeveel wereldkampioenen zijn vanaf hun 10de protege van mclaren geweest?
tis toch niet meer als normaal dat die kerel da doet, moet der daarom zo nen hoop gezeik rond zijn?
van de 2uur die een race duurt, minder zelfs, heb ik geen behoefte om 1.5 uur te horen hoe goed hem wel is, tis nie dat ik hamilton nie af kan, zie hem liever winnen als alonso, maar da heel gehype derond daar draait men maag zich van om

marcel

Legacy Member
LuCian zei:
hoeveel wereldkampioenen zijn vanaf hun 10de protege van mclaren geweest?
tis toch niet meer als normaal dat die kerel da doet, moet der daarom zo nen hoop gezeik rond zijn?
van de 2uur die een race duurt, minder zelfs, heb ik geen behoefte om 1.5 uur te horen hoe goed hem wel is, tis nie dat ik hamilton nie af kan, zie hem liever winnen als alonso, maar da heel gehype derond daar draait men maag zich van om

Alonso is sinds zijn 6de protégé van Briatore ;)
ja, da gehype is erover, en der wordt veel bullshit rond gezegd, maar ge moet die prestatie daarom niet minimaliseren he.
Villeneuve had in zijn debuut jaar ook veruit de beste wagen van het veld, en die was ook beter dan Hill, maar die stond niet zijn eerste 4 wedstrijden telkens op het podium, om maar een voorbeeld te geven. en die had dan nog CART-ervaring (hetgeen in die tijd wel de titel "amerikaanse F1" verdiende), en de Indy 500 gewonnen, dus iets meer ervaring.

dat ge u ergert aan de hype, kan ik inkomen, doe ik ook. maar zeggen dat het een prestatie van niks is, da zit toch wel goed fout hoor


*edit* trouwens, het feit dat hij het vertrouwen van Mclaren zo lang krijgt, moet hij wel afdwingen he. als die in elke reeks waar hij passeerde niet presteerde, hadden ze hem ook de deur gewezen ze.

eniac

Legacy Member
marcel zei:
sorry, maar dat is BS he. "ik doe 4 races beter dan u, als we de 4 races samen nemen"

Bullshit? Dat is niet anders dan zeggen "tot nu toe doet hij het beter dan Alonso". Alleen anders verwoord.

maar hij heeft geen 4 races beter gedaan

Dat heb ik nooit gezegd.

LuCian zei:
hoeveel wereldkampioenen zijn vanaf hun 10de protege van mclaren geweest?

Wat heeft dat er nu mee te maken? De man kan een deftig potje rijden. Als hij dat niet zou kunnen was hij al lang protégé-af.

Foose

Legacy Member
Tis een feit dat Hamilton geluk (lees: geld en de goede begeleiding) heeft gehad op weg naar de F1, maar dat neemt niet weg dat hij goed aan een stuur kan draaien :niceone:.

boostah

Legacy Member
http://www.autoblog.nl/archive/2007/05/25/wat-als

wat als.. lees het eens, echt massa's intressant wat ze zochten, en elke keer afgeschoten, zelfs dingen die ze nu toepassen in gewone auto's

geef maximale afmetingen, veiligheidspecificaties, maximale cilinder inhoud (lijk nen 2 liter turbo geblazen enzo) en laat de rest, 4wd of achter, ene meer gewicht andere minder grip, enzovoort, zodat de auto's zich wat differentieren

natuurlijk zal dit druk leggen op kleinere teams, maar die is er nu ook al

Darth-Falcon

Legacy Member
dragjeh zei:
Tis een feit dat Hamilton geluk (lees: geld en de goede begeleiding) heeft gehad op weg naar de F1, maar dat neemt niet weg dat hij goed aan een stuur kan draaien :niceone:.

ja tuurlijk geluk :ironic:

2 titels in 2 jaar in 2 verschillende klasses, das geluk ja :ironic:

eniac

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
ja tuurlijk geluk :ironic:

2 titels in 2 jaar in 2 verschillende klasses, das geluk ja :ironic:

Allez toe, lees wat hij tussen haakjes zet na geluk. Je moet nu ook niet van slechte wil zijn he.

Dieleman_F

Legacy Member
opblaasbare WC zei:
ik bemerk precies veel jaloezie van mensen die niet kunnen verkroppen dat de kerel op zijn 22ste meer bereikt heeft als 99,99% van de wereldbevolking ooit in zijn leven zal bereiken

Iedereen krijgt natuurlijk evenveel kansen om zijn talenten in de F1 te ontplooien é :rofl:

BaRtHoLoMeUs

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
training is in de regen gereden, dat belooft voor de kwali

En Sutil in de Spyker was de snelste voor Kimi, Hamilton en co. :p

@Discussie over Hamilton: komaan zeg, waarover zijn jullie bezig... :ironic: Ieder zijn mening graag?!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan