marcel
Legacy Member
eniac zei:Neen, "omdat em ocharm es 4 racekes" beter doet (over de 4 races gezien) dan fucking halfgod (of zo zou je toch gaan geloven na de voorbije 2 jaar, als je sommigen hoort spreken) Alonso in een nieuwe wagen in een nieuwe wagenklasse. Daarom.
sorry, maar dat is BS he. "ik doe 4 races beter dan u, als we de 4 races samen nemen"
hij heeft 2 wedstrijden beter gedaan, Bahrein en Barcelona. dat is een feit. zijn seizoen is beter gestart, dat is een feit. maar hij heeft geen 4 races beter gedaan
en dat "ocharme 4 racekes op een podium", Lucian, moogt ge ook schrappen. t is wel de eerste in 57 jaar WK die daar in zijn eerste 4 racekes telkens in slaagt...
