Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

User_BELGIUM

Legacy Member
Gianelli zei:
f1 moet weer gelijk vroeger worden :(
v10 motoren , ongelimiteerd , zoveel banden als ze maar willen , 1 uur kwalificatie voor alle piloten , etc
waar is den tijd :)

kgeef u groot gelijk behalve bij de kwalificaties, ik vind het nu gelijk beter en spannender, vroeger vond ik het nogal chaotisch eigenlijk

TX.Conn

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
kgeef u groot gelijk behalve bij de kwalificaties, ik vind het nu gelijk beter en spannender, vroeger vond ik het nogal chaotisch eigenlijk

Met de oude qualify wachte iedereen bijna tot er minstens 2 rijders op de baan waren die de baan "proper" maakten... en dat was bijna na +- 15 min omdat niemand als 1ste de baan op wilde :D. Vind ook dat deze Qualify's een stuk beter zijn... nu moeten de rijders wel bijna onmiddelijk de baan op :).

eniac

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
kgeef u groot gelijk behalve bij de kwalificaties, ik vind het nu gelijk beter en spannender, vroeger vond ik het nogal chaotisch eigenlijk

Ik vind het nu maar raar. Vroeger draaiden de kwalificaties waar kwalificaties pas echt om zouden moeten draaien: de allersnelste ronde uit je lege wagen persen.

De tijd dat Senna daarin de ware meester was... Een basistijd zetten, het even uitkijken, en dan tegen het einde een allesverpletterende ronde zetten. :love:

Darth-Falcon

Legacy Member
verschillende rijders roepen al sinds race 1 van vorig jaar dat de 3de sessie benzine verspilling is ...


Ik snap dus trouwens nog altijd niet waarom niemand heeft voorgesteld om het grondeffect terug toe te laten of zelfs verplicht te maken. De GP2 wagen is er volledig op gebaseerd ...

Wesdude

Legacy Member
Dat van die 3e kwalificatiesessies is eigelijk ook wel zot hé :lol: 10 minuten benzine op doen en dan snelle rondjes rijden

BaRtHoLoMeUs

Legacy Member
In Monaco worden de eerste vrije ritten al op donderdag gehouden... en er gebeurden vrij veel schuivers: Klik
Alonso snelste voor Kimi en Hamilton: Klik

Spikey Bunny

Legacy Member
hoo Monaco !!!! dammed
Heb Helimeeting op zondag, dit wordt een zware beslissing.

En F1 opnemen is out of the question !

Spikey Bunny

Legacy Member
BaRtHoLoMeUs zei:
In Monaco worden de eerste vrije ritten al op donderdag gehouden... en er gebeurden vrij veel schuivers: Klik
Alonso snelste voor Kimi en Hamilton: Klik


En Massa? hoe doet die het?

Lucian

Legacy Member
BaRtHoLoMeUs zei:
In Monaco worden de eerste vrije ritten al op donderdag gehouden... en er gebeurden vrij veel schuivers: Klik
Alonso snelste voor Kimi en Hamilton: Klik

hoho, zie ik god himself daar in dat eerste filmpje in de muur plakken?:D
en die rijdt rond met zenne gsm in zen zak ofwat? moet ook maar vervelend zijn als dien op vibreren staat als ge tegen 200 door de bocht gaat :D

Darth-Falcon

Legacy Member
al meer crashes dan de laatste 3 jaar samen, dat belooft voor zondag .

@ lucian, zielig ze, wachten op een klein foutje dat iedereen wel s maakt om hem dan af te breken

TX.Conn

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
@ lucian, zielig ze, wachten op een klein foutje dat iedereen wel s maakt om hem dan af te breken

2nd...

Hamilton: 'Het was maar een klein foutje'
,,Eigenlijk viel het allemaal wel mee, net als de impact. Ook al zag het er op televisie misschien anders uit, het was slechts een klein foutje. Het was een foutje zoals iedereen er wel eens één maakt. Ik ben ook maar een mens.”
Bron

M. Schumacher heeft ook al es op die plek gecrasht met zijn wagen... het is zoals Hamilton zegt: "Ik ben ook maar een mens.".

Iedereen maakt wel es fouten, maar om hem daarom af te breken bij een klein foutje :wtf:!?

Darth-Falcon

Legacy Member
TX.Conn zei:
2nd...



M. Schumacher heeft ook al es op die plek gecrasht met zijn wagen... het is zoals Hamilton zegt: "Ik ben ook maar een mens.".

Iedereen maakt wel es fouten, maar om hem daarom af te breken bij een klein foutje :wtf:!?

meer zelfs, er waren maar weinig weekends in monaco waar schumacher eens niet crashte op de 3 dagen.

Lucian

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
al meer crashes dan de laatste 3 jaar samen, dat belooft voor zondag .

@ lucian, zielig ze, wachten op een klein foutje dat iedereen wel s maakt om hem dan af te breken

kweet het, maar ze maken het er toch zelf naar met der nen halfgod van te maken omdat em ocharm es 4 racekes na elkaar opt podium eindigt met de beste wagen van t veld (ferrari en mclaren evenwaardig)
dat ze der normaal overdoen en en beschouwen als een van de rijders, kraait der geen haan naar, maar zolang ze der zo hard over blijven roepen als nu zal k toch eens goed lachen elke fout die hij maakt :)

Wesdude

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
meer zelfs, er waren maar weinig weekends in monaco waar schumacher eens niet crashte op de 3 dagen.

schumacher crashtte heel dikwijls in de vrije training van bijna alle gp's . De limiet zoeken en er over gaan om te zien waar de uiterste limiet nu echt ligt.

eniac

Legacy Member
LuCian zei:
omdat em ocharm es 4 racekes na elkaar opt podium eindigt met de beste wagen van t veld

Neen, "omdat em ocharm es 4 racekes" beter doet (over de 4 races gezien) dan fucking halfgod (of zo zou je toch gaan geloven na de voorbije 2 jaar, als je sommigen hoort spreken) Alonso in een nieuwe wagen in een nieuwe wagenklasse. Daarom.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan