User_BELGIUM
Legacy Member
Gianelli zei:f1 moet weer gelijk vroeger worden
v10 motoren , ongelimiteerd , zoveel banden als ze maar willen , 1 uur kwalificatie voor alle piloten , etc
waar is den tijd![]()
kgeef u groot gelijk behalve bij de kwalificaties, ik vind het nu gelijk beter en spannender, vroeger vond ik het nogal chaotisch eigenlijk

. Vind ook dat deze Qualify's een stuk beter zijn... nu moeten de rijders wel bijna onmiddelijk de baan op 
10 minuten benzine op doen en dan snelle rondjes rijden
!?