marcel
Legacy Member
ik ga efkes 10€ inzetten op het feit dat Spyker het jaar niet uit doet.
er zijn al sinds de start hardnekkige geruchten dat onze noorderburen eigenlijk nooit genoeg geld hadden voor een stap in de F1, en deze week hebben ze de merknaam verkocht, en vanaf vandaag staat het LMS-team, Spyker Squadron, ook te koop...
er zijn al sinds de start hardnekkige geruchten dat onze noorderburen eigenlijk nooit genoeg geld hadden voor een stap in de F1, en deze week hebben ze de merknaam verkocht, en vanaf vandaag staat het LMS-team, Spyker Squadron, ook te koop...

, we kunnen alleen maar blij zijn da er nog zo'n rijders bijzijn 