Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Costanza zei:is via tvu te bekijken
daarstraks de 2e test sessie gezien, alonso duidelijk de beste
User_BELGIUM zei:qualif: "get there Saturday June 9th at 01:00pm (GMT -4)"
en wij zijn GMT +1 (dacht ik?)
dus 01:00 + 5u ? = 06:00pm => Qualificatie om 18u ?

Doom Dragon zei:en dat ze die blauwe vlaggen maar kwijtspelen, zo dom die blauwe vlaggen.
in monaco zo goed al geen enkele gewaagde inhaal poging, twas allemaal blauwe vlag

Darth-Falcon zei:
is.Stancke zei:²nd
Hoe heeft Heidfeld het gedaan? Deed het niet slecht toen ik zapte

.
, samen met BMW Sauber... Kubica op de 8ste plaats ook ni mis, wrs zwaarder geladen dan Heidfeld
.
.