Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
da het maar wat spannender word
en er wat blikschade is, of er toch een paar in de grind rijden.

en dat ze die blauwe vlaggen maar kwijtspelen, zo dom die blauwe vlaggen.

in monaco zo goed al geen enkele gewaagde inhaal poging, twas allemaal blauwe vlag

User_BELGIUM

Legacy Member
qualif: "get there Saturday June 9th at 01:00pm (GMT -4)"

en wij zijn GMT +1 (dacht ik?)

dus 01:00 + 5u ? = 06:00pm => Qualificatie om 18u ?

Kermit

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
qualif: "get there Saturday June 9th at 01:00pm (GMT -4)"

en wij zijn GMT +1 (dacht ik?)

dus 01:00 + 5u ? = 06:00pm => Qualificatie om 18u ?

volgens mij zitten zij in GMT -5

EDIT: ok montreal is dus wel degelijk GMT -4
volgens mij heeft het te maken met dat wij in de zomertijd zitten, alleszins is het tijdsverschil wel degelijk 6 uur en is de kwalificatie wel degelijk om 19u, dat is zeker :)

zweebee

Legacy Member
zenden ze de match op tv uit? want canvas zendt toch het WK voor beloften uit, ni?

dan kan ik de stad van mijn hart nog eens terugzien :love:

Darth-Falcon

Legacy Member
Doom Dragon zei:
en dat ze die blauwe vlaggen maar kwijtspelen, zo dom die blauwe vlaggen.

in monaco zo goed al geen enkele gewaagde inhaal poging, twas allemaal blauwe vlag

:wtf:

Kermit

Legacy Member
uitslag van de zaterdagtraining:

1 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:16.071
2 Kimi Räikkönen Ferrari 1:16.459
3 Fernando Alonso McLaren-Mercedes 1:16.465
4 Felipe Massa Ferrari 1:16.666

Darth-Falcon

Legacy Member
eerste deel is gedaan

ik verwacht dat ralf schumacher, kovalainen en wurz weldegelijk ontslagen gaan worden na Indianapolis, zijn weer niet verder dan 1ste sessie geraakt.

Darth-Falcon

Legacy Member
la 2

ik ben op men pc aant kijken via tv kaart, met live timings van formula1.com ernaast :)

Stancke

Legacy Member
²nd

Hoe heeft Heidfeld het gedaan? Deed het niet slecht toen ik zapte

eniac

Legacy Member
Heidfeld heeft wel verdomd veel chance gehad dat hij de muur niet net iets harder raakte.

Bravo Hamilton, ondanks de paar fouten (paar keer lockup, chicane afgesneden) een zeer sterke sessie. Hopelijk zit die niet extra licht ofzo, ik zou hem graag voor Alonso zien eindigen.

Kimi lijkt wat agressief te zitten, vrij sterke sessie, maar de Mclarens lijken gewoon echt de betere. Tenzij een zwaar verschil in racestrategie zal er morgen (en de rest van het seizoen?) niet veel aan te doen zijn vrees ik.

Hebben die daar btw iets tegen Massa? Kerel is bijna niet in beeld geweest.

TX.Conn

Legacy Member
Allereerst mooie slipper van Kovalainen.

Voor de rest beetje herhaling van Monaco kwa qualify's.
Sato & zijn Super-Aguri voor de beide Honda's, amai :).

Eindelijk es Hamilton op Pole :niceone:... hopelijk wint ie morgen ook!
Zag er naar uit dat er een Ferrari op de 3rde plek ging staan tot in de allerlaatste seconde Heidfeld nog een zeer scherpe tijd neerzet en daarmee op plaats 3 komt te staan... man Heidfeld is echt straf bezig dit seizoen :bow:, samen met BMW Sauber... Kubica op de 8ste plaats ook ni mis, wrs zwaarder geladen dan Heidfeld :unsure:.

Trulli die dit weekend kampte met zijn ophangging die 2x kapot ging, haalt de laatste Qualify terwijl Ralf niet eens kan doorstoten naar Qualify 2 :lol:.

Raikkonen ook terug goed bezig hopelijk doet ie zo verder!

Nu nog hopen dat er wat spektakel is in de race zelf morgen.

EternalSilence

Legacy Member
pfft
zal zoiets weer zijn van:
hamilton van begin tot einde als eerste, tss door wel alonso of kimi/andere, als eerst door de pits.

:sad:

Kermit

Legacy Member
het verschil tussen kovalainen en fisichella is wel erg opmerkelijk, zelfde auto en de een vooraan, de ander achteraan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan