EBX
Legacy Member
IS de formulle 1 dit weekend eigenlijk ergens te zien op een nederlandstalige zender ? (normale kabeltelevisie)
Net even op de canvas site gekeken ( het begint om 19.00h ) --> no way dat ze da schikken uit te zendern.
Da is echt een probleem met staatszenders zoals sporza ->>- die hebben te veel (belastings)geld waardoor dat ze teveel rechten kunnen kopen > zodanig dat ze gewoon te veel aanbod hebben in vergelijking met hun zendtijd !
Regelrecht schandalig ! In den tijd dat kanaal 2 het uitzond had ge idd. de irritante reclames, maar is er geen enkele keer geweest dat ge niet rechstreeks f1 kon kijken. :doh:
Bij canvas hebde wel ne race of 5/6 opt jaar die in "uitgesteld" relais worden uitgezonden.
Net even op de canvas site gekeken ( het begint om 19.00h ) --> no way dat ze da schikken uit te zendern.
Da is echt een probleem met staatszenders zoals sporza ->>- die hebben te veel (belastings)geld waardoor dat ze teveel rechten kunnen kopen > zodanig dat ze gewoon te veel aanbod hebben in vergelijking met hun zendtijd !
Regelrecht schandalig ! In den tijd dat kanaal 2 het uitzond had ge idd. de irritante reclames, maar is er geen enkele keer geweest dat ge niet rechstreeks f1 kon kijken. :doh:
Bij canvas hebde wel ne race of 5/6 opt jaar die in "uitgesteld" relais worden uitgezonden.




.