Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EBX

Legacy Member
IS de formulle 1 dit weekend eigenlijk ergens te zien op een nederlandstalige zender ? (normale kabeltelevisie)

Net even op de canvas site gekeken ( het begint om 19.00h ) --> no way dat ze da schikken uit te zendern.

Da is echt een probleem met staatszenders zoals sporza ->>- die hebben te veel (belastings)geld waardoor dat ze teveel rechten kunnen kopen > zodanig dat ze gewoon te veel aanbod hebben in vergelijking met hun zendtijd !

Regelrecht schandalig ! In den tijd dat kanaal 2 het uitzond had ge idd. de irritante reclames, maar is er geen enkele keer geweest dat ge niet rechstreeks f1 kon kijken. :doh: :s

Bij canvas hebde wel ne race of 5/6 opt jaar die in "uitgesteld" relais worden uitgezonden.

Darth-Falcon

Legacy Member
whatever dude, canvas zend al sinds 2002 F1 uit, en de enige keer dat ze savonds live hebben uitgezonden, hebben ze het in het midden gewoon afgebroken voor een saai gesprek over voetbal :ironic:.

kijk gewoon op la 2 of naar star sports op tvu. en kanaal 2 vertikte het weldegelijk om regelmatig de races s'avonds uit te zenden.
het zijn trouwens maar 3 races dat canvas niet rechtstreeks uitzend.

soit nu de start ^^

EBX

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
whatever dude, canvas zend al sinds 2002 F1 uit, en de enige keer dat ze savonds live hebben uitgezonden, hebben ze het in het midden gewoon afgebroken voor een saai gesprek over voetbal :ironic:.

kijk gewoon op la 2 of naar star sports op tvu. en kanaal 2 vertikte het weldegelijk om regelmatig de races s'avonds uit te zenden.
het zijn trouwens maar 3 races dat canvas niet rechtstreeks uitzend.

soit nu de start ^^


Ik kijk al iets langer F1 dan 2002 en der zijn al verschllende jaren geweest dat tv2/1 er tot 5 per jaar niet live toonde.

Kanaal 2 heeft er nooit 1 live gemist >> gewoon omdat het voor heen vree veel geld heeft gekost en tv1/2 geld in de reserve heeft, da's de point en ik vind da vree spijtig, zeker voor een sport als F1.

maar back to the race !!
Hamilton, wat een held ! Start niet 100%, maar 1e bocht blijft die kerel gewoon kalm in vergelijking met Alonso die de bocht uitvliegt .... (

btw, was idd. verkeerd van de banden, net gezien bij de start.

Darth-Falcon

Legacy Member
Eindelijk een inhaal beweging :rofl:

edit: en eindelijk s een crash in een race :unsure:

edit2: Alonso is niet goed bezig

RaZoR be

Legacy Member
nice .. safety car...

maar wat zeggen ze van regels veranderd dit jaar? zo goed is men frans niet :p

TX.Conn

Legacy Member
Oela terug wat actie in de F1 vergeleken bij de vorige races!

SC on the track.

herc

Legacy Member
23/70 - Alonso and Rosberg dive in for their stops before the order is given to close the pit lane... BUT THE FERRARIS DO NOT!!! THIS WILL RUIN THEIR RACE TOTALLY!!!


Wat is dit? Ik kan zelf niet zien, moet eigenlijk leren :$

TX.Conn

Legacy Member
Heeft Massa Hamilton ingehaald voor de SC op de baan kwam of heeft Hamilton al een pitstop gemaakt voor die SC op de baan kwam?

heb dat precies gemist in al die heisa opeens :crazy:.

Darth-Falcon

Legacy Member
van zodra de satefy car op de baan komt mag men niet meer pitten, alonso en rosberg kwamen een seconde voor de safety car binnen

MEGA ACCIDENT KUBICA !!!!!!!!!!!


ziet er echt niet goed uit :s

FORZA M

Legacy Member
Damn, echt niet gezond!

Hopelijk hebben al die veiligheidsmaatregelen hun werk gedaan!

TX.Conn

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
MEGA ACCIDENT KUBICA !!!!!!!!!!!


ziet er echt niet goed uit :s

DAMN zo'n crash, ziet idd niet goed uit... khou men hart vast.

Kubica heeft ook nog tegen de geparkeerde wagen van de Toro Roso van Liuzzi gebotst.

Phoen!x

Legacy Member
Damn, zou wel eens dood kunnen zijn? (Ben nie meer an het kijken nu) zeg aub van nie

Darth-Falcon

Legacy Member
die kans zit erin, we zien hem in ieder geval dit jaar niet meer

denk dat de berscherming in de cockpit eruit gevlogen is. helm was nogal aant schudden, zou nie mogen met hans
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan