Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TX.Conn

Legacy Member
Kzou nu echt plat liggen als er één van die kleinere teams alles geven om die puntje's die nu gemakkelijk te pakken zijn net voor de finish lijn zonder benzine vallen :p :D... tzou mega grappig zijn!

EBX

Legacy Member
exploder zei:


WTF ???? Super aguri remt regerend wereldkamipioen Alonso in een mclaren eruit !!!! ROFLOL !!! :woohoo: :woohoo: :woohoo:

niemand zou da geloven moest ik da zomaar vertellen !
Heb niks tegen Alonso, maar das wel vree lame

Hamilton, da een supertalent !! Echt verdiend ! Kerel doet echt mee voor het wereldkampioenschap !!!
Petje af !

Darth-Falcon

Legacy Member
raikonnen en massa zijn zo te zien uitgeschakeld, raikonen staat 21 punten achter ...

Wesdude

Legacy Member
WTF

Om te beginnen: Alonso mag binnedoor nemen? en dan gewoon volle bak de baan terug opvliegen? Ok dan :wtf:

Alonso moet zich niet houden aan de 3 ronde regel om binne te komen voor een stop&go?

Why the hell was da licht rood in de pit? BELACHELIJK ! En dan nog gvd een zwarte vlag? En alonso rijdt de pit in as die gesloten is en krijgt alleen een stop en go.

Ferrari hun eerste stop was ook debiel

Sato :eek:

Enja hopen dat alles goed is met Kubica, alleen een gebroken been heb ik net gehoord.

En hamilton ging sowieso winnen dus...

Cash

Legacy Member
Mja er wordt wel met twee maten gewogen.
Alonso rijd de pit binnen terwijl die gesloten is =>stop and gp
Fisichella en Massa rijden de pit buiten terwijl die geloten is => diskwalificatie

Wheres the logic?

Wesdude

Legacy Member
BelgianTiger_6 zei:
Mja er wordt wel met twee maten gewogen.
Alonso rijd de pit binnen terwijl die gesloten is =>stop and gp
Fisichella en Massa rijden de pit buiten terwijl die geloten is => diskwalificatie

Wheres the logic?

De FIA was precies bezig met Alonso nog na voor te brengen, da vond ik ervan.

NightFlyer

Legacy Member
BelgianTiger_6 zei:
Mja er wordt wel met twee maten gewogen.
Alonso rijd de pit binnen terwijl die gesloten is =>stop and gp
Fisichella en Massa rijden de pit buiten terwijl die geloten is => diskwalificatie

Wheres the logic?

da was opzich nog het rare. er komt zo PITLANE OPEN, die gaan binnen, bam licht rood.
WTF? :wtf:

xDama

Legacy Member
Wat een race :love: en check hoeveel mensen de thread aan het bekijken zijn!

Allereerst vind ik het jammer dat het ongeval van Kubica deze GP moet ontsieren. Echt een verschrikkelijke crash... Ik was er echt een 10-tal minuten stil van. Zeker hoe je hem daar zag liggen in de wagen. Echt verschrikkelijk.

Naar wat ik nu heb opgevangen van Leinders en de andere commentator is dat zijn kaak en been gebroken is. Ik hoop dat het daarbij zal blijven, maar gezien het feit dat zijn hoofd zowieso al geraakt is vrees ik ervoor.

Takuma Sato, Alexander Wurz en Heikki Kovalainen zijn de helden van de dag. Hoe Sato Alonso op kant zette... Geniaal! Ook is deze GP nogmaals de bevestiging dat SA zeker en vast bij de subtop hoort.

Kimi en Alonso hebben maar een flauwe race gereden. Alonso had nog even zo'n 'furie' maar die was snel uitgedoofd. Kimi had wel enorme pech met de eerste safety-car en de pits, maar zowieso was hij vandaag niet in staat van potten te breken.

Massa en Fisico zijn echt dom geweest dat het geen naam had. Ze zagen zelfs Kubica wachten voor dat rood licht en zij rijden door... Dan de reactie van Massa met het duimpje naar beneden vond ik nog 10 keer dommer. Het was zijn eigen nonchalance.

Nuja, ik zei toch dat de MotoGP iets goeds ging voorspellen? :D

Darth-Falcon

Legacy Member
BelgianTiger_6 zei:
Mja er wordt wel met twee maten gewogen.
Alonso rijd de pit binnen terwijl die gesloten is =>stop and gp
Fisichella en Massa rijden de pit buiten terwijl die geloten is => diskwalificatie

Wheres the logic?

raikonen en Alonso reden net de pits binnen toen de safety car buitenkwam, wellicht kon het team hen niet meer op tijd verwittigen.
fisichella en massa stonden pal voor een rood licht en reden gewoon door, das dsq, zo simpel is het. Is montoya 2 jaar geleden ook overkomen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan