Wesdude
Legacy Member
EBX zei:WTF ? Je geeft Alonso, een regerend wereldkampioen, die een halve rally heeft gereden (lees uitstapjes naast het circuit), zich laat voorbijsteken door een Super AGuri, 3 ronden voor het einde ! Het tempo van Heidfeld NIET kon volgen in het begint en voor de rest een kleurloze race reed en die krijgt van jou een 7/10 ?????? Die snap ik toch niet hoor
Bovendien geef je Hamilton, die een perfecte race reed, hele race door gepushed en op de limiet gereden. Op een onnavolgbaar tempo + nog telkens zijn voorsprong kwijt door de safety car ... bovendien zijn 6e f1 race ooit rijdt .. die geef je 1.5 punten meer ????
Hamilton verdient gewoon de volle 10/10, Alonso moet dringend gaan herbronnen ...
Zo zie ik het natuurlijk .. no flame intended !
Amai nie, alonso zat op 1 mm van zijn teammaat eraf te rijden in de eerste bocht. En ff later rijdt hem bijna ne ferrari eraf. Heel seizoen al dat hij zo roekeloos de weg oprijdt.
)


Ennuh Defkes, P2 heeft er nooit ingezeten voor Massa. En why krijgt Massa een 8 en Kimi een 5? Massa verdient die 5 (eigenlijk nog lager, maja), hij rijdt door rood. Dan ben je gewoon stom. Zelfde geldt voor Fisico. Alonso en Rosberg zijn de pit ingereden toen ie gesloten was en zijn dus niet door het rode licht aan t einde van de pitstraat heen gereden. Dus hebben ze een andere fout gemaakt dan Massa en Fisico en dus krijgen ze een andere straf.

Met momenten was hij echt aan het gillen zoals een meisje :')