hatetn
Legacy Member
beemerdriver zei:Ik verontshuldig mij tegenover de zware uitspraak over de fransen.
Enkel, de laatste goede franse F1 piloot is denk ik Jean Alesi. Tegenover bij ITV hebben ze enkel veteranen aan boord. Hun analyses voor de race, de interviews net voor de start met sommige piloten, ... maken het voor mij veel interessanter op ITV.
Nogmaal mijn excuses F1 lovers
la2 is ne waalse post en hoelang is er al geen belg meer in de f1 geweest die effectief ne gp heeft gereden
wel schoon da ze nu bewezen hebben da ge wel kunt inhalen
da pits regels dooreen smijten zorgt voor verwarring onder de rijders(vroeger sc gingde binnen wnr ge wou nu moeten wachten)
alonso kan wss de druk niet meer aan da em ne teamgenoot heeft die meer potentieel heeft dan hem
en sa kunde enkel respect voor hebben als ge ziet wat ze al hebben gedaan in die korte tijd da ze in f1 zaten, davidson reed op een gegeven moment 3e, sato die plots op het einde ne mclaren kan inhalen en ook sneller was dan kimi, was wel grotendeels door de band want de supersoft versleet veel te snel om lang mee rond te rijden
.


