eniac zei:
Mijn redenen: de vele braketests die hij vorig jaar heeft gedaan, het pesten van mindere goden (traag rijden, als ze willen inhalen gas geven, dan weer traag rijden) tijdens tests, tijdens races al met gebalde vuist zitten zwaaien als de te dubbelen achterligger nog 500 meter voor hem rijdt, uitspraken (jegens Renault vorig jaar, tegenover McLaren nu, tegenover Hamilton nu ("was de pace car een ronde later uitgekomen dan had hij niet gewonnen")), etc etc. Ik heb genoeg redenen.
Idd, Alonso heeft zich op die manier niet populair gemaakt. Mij blijft vooral bij het moment waarbij Kimi in de laatste ronde van Nürburgring (dacht ik) uitviel wanneer z'n ophanging uiteenspatte... toen zei Alonso doodleuk dat hij de beste was

Nuja, ik ben geen Alonso fan, maar ik heb wel respect voor die man en z'n prestaties (lol, ben precies zoals zovele mensen praten over Schumacher).
Anyway, kvond het best een aangename wedstrijd: inhaalmaneuvres, duels,... Hamilton verdiend gewonnen maar Alonso was zeker even snel. Die zal zijn Q3 wel beklagen denk ik! Tof dat de 2 McLarens ff streden voor de koppositie. Ferrari niet goed genoeg maar het is toch wat beter dan in Monaco en Canada. Ik snap Kimi z'n strategie niet zo goed door zwaarder en op de harde banden te starten maar kvond hem in ieder geval weer eens 'racy' en dat was lang geleden.
Ook chapeau voor Kovalainen: ik hoop dat hij gelanceerd is nu want had echt medelijden met hem in Canada tijdens FP&Q. Maar nu zat hij mooi voor Kimi en leed hij even de race. Fisi jammer van zijn spin maar een zeer mooie wedstrijd gereden door vele maneuvres (buitenom)! Vettel was mss een beetje onopvallend maar toch knappe prestatie, daar zit zeker toekomst in. Jammer voor Heidfeld en vooral Rosberg (wat heeft die jongen al pech gehad!) En ten slotte Trulli die echt alles uit die Toyota perst, respect voor die kerel!
