eniac
Legacy Member
Dr. Doezel zei:En der vloog ne man of 4 op de grond![]()
Er vloog 1 iemand op de grond
- ma wel echt dom zeg.Bon, Alonso leek in het begin van de wedstrijd uitstekend begonnen maar de eindbalans was voor hem toch vrij bedroevend: heeft uiteindelijk maar 2 geslaagde inhaalmanoeuvres gedaan maar door persoonlijke fouten er 1 van teniet gedaan. Alweer veel teveel fouten gemaakt. Dan deed Hamilton het toch beter bij zijn inhaalmanoeuvre (het enige?).
Hamilton stond imo op de verkeerde strategie, maar meer dan een derde plaats zou er toch niet ingezeten hebben. Hij begint er wel een ferme gewoonte van te maken om zijn wielen te blokkeren bij het aanremmen van haarspeldbochten - daar moet hij echt eens aan beginnen werken.
Dan de Ferrari's. Er was niet veel aan te doen, alhoewel ik denk dat Alonso hen dit maal meer het vuur aan de schenen had kunnen leggen (mits betere startpositie) dan Hamilton. Massa rijdt een goede race, maar Kimi (voor de verandering eens op het goede stuk van de baan kunnen starten en daar zien we onmiddellijk het resultaat van) was gewoon sneller op de beslissende momenten. Trekt de lijn van de Verenigde Staten mooi door en lijkt, wat mij betreft, dik op dreef te komen.
Brute pech voor Kovalainen, wordt aangetikt en had ook best voor Alonso kunnen eindigen.




Echt, Albers moet weg, liever gister dan vandaag, die gast kan echt helemaal niks. Ja, klagen kan ie, heel erg goed. Maar een F1-bolide besturen? Nee, da's nie voor m weggelegd. Hij kan beter botsautocoureur worden...
Hamilton had gewoon een slechte strategie, anders had ie dichterbij gestaan. Kweenie of ie uberhaupt een kans had gemaakt op de overwinning, maja. Hopen dat ie volgende week zn thuis GP wint.