Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eniac

Legacy Member
Dr. Doezel zei:
En der vloog ne man of 4 op de grond :p

Er vloog 1 iemand op de grond :p - ma wel echt dom zeg.


Bon, Alonso leek in het begin van de wedstrijd uitstekend begonnen maar de eindbalans was voor hem toch vrij bedroevend: heeft uiteindelijk maar 2 geslaagde inhaalmanoeuvres gedaan maar door persoonlijke fouten er 1 van teniet gedaan. Alweer veel teveel fouten gemaakt. Dan deed Hamilton het toch beter bij zijn inhaalmanoeuvre (het enige?).

Hamilton stond imo op de verkeerde strategie, maar meer dan een derde plaats zou er toch niet ingezeten hebben. Hij begint er wel een ferme gewoonte van te maken om zijn wielen te blokkeren bij het aanremmen van haarspeldbochten - daar moet hij echt eens aan beginnen werken.

Dan de Ferrari's. Er was niet veel aan te doen, alhoewel ik denk dat Alonso hen dit maal meer het vuur aan de schenen had kunnen leggen (mits betere startpositie) dan Hamilton. Massa rijdt een goede race, maar Kimi (voor de verandering eens op het goede stuk van de baan kunnen starten en daar zien we onmiddellijk het resultaat van) was gewoon sneller op de beslissende momenten. Trekt de lijn van de Verenigde Staten mooi door en lijkt, wat mij betreft, dik op dreef te komen.

Brute pech voor Kovalainen, wordt aangetikt en had ook best voor Alonso kunnen eindigen.

xDama

Legacy Member
En nog een niet onbelangrijk detail: Honda heeft zijn 1e puntje gescoord dit seizoen!

Of je om dit feit moet juichen of huilen, da's een ander paar mouwen :p

Scifo

Legacy Member
Dit was echt wel een leuke race. The battle Heidfeld<->Alonso was wel geweldig :p

Een 4de plaats had er toch gemakkelijk ingezeten voor Alonso, maar hij heeft het gewoon verprutst.

Ook leuk dat de ferrari's er weer staan. :)

squan

Legacy Member
LuCian zei:
moet da? kvind da wel cool hoe gelaten raikonnen der overal op reageert
teken van zelfvertrouwen, gwoon weten dat hij het kan en het dan niet meer dan normaal vinden dat die wint :cool:

Nee da moet nie hoor, maar ik zie liever een beetje uitzinnige vreugde bij een overwinning dan een koele uitdrukking met een klein lachje.

Anyhoo, mooi om te zien dat er toch nog 4 echt sterke kandidaten meedoen voor de titel.

Kermit

Legacy Member
volgens albers is de fout die hij gemaakt heeft de schuld van sutil, die was immers binnengekomen toen hij moest binnenkomen, waardoor alles mis ging

in plaats van toe te geven dat ie gewoon te slecht is om in de f1 te rijden...

eniac

Legacy Member
Kermit zei:
volgens albers is de fout die hij gemaakt heeft de schuld van sutil, die was immers binnengekomen toen hij moest binnenkomen, waardoor alles mis ging

in plaats van toe te geven dat ie gewoon te slecht is om in de f1 te rijden...

Hij heeft wel degelijk toegegeven dat het om een stomme fout van zichzelve ging he.

Darth-Falcon

Legacy Member
bourdais kanecht niet tegen verlies, serieus arrogante zak ze.

Da die maar uit F1 weg blijft

squan

Legacy Member
nice reactie van het publiek though :)

Stoddart was ook aan het glunderen, echt mooi voor die vent die met z'n kleine teampje jaaaren achteraan bengelde in de F1 en nu races wint. massive restecp

Stancke

Legacy Member
squanman zei:
nice reactie van het publiek though :)

Welke reactie?:unsure:

EDIT:

Code:
1 Sebastien Bourdais 145 
2 Robert Doornbos (R) 145 
3 Will Power 131 
4 Justin Wilson 113 
5 Alex Tagliani 112 
6 Simon Pagenaud (R) 97

Darth-Falcon

Legacy Member
bourdais zat te klagen op doornbos. publiek had het gehoord en trakteerde hem op een fluitconcert.

hij mag dan 3 voudig kampioen zijn maar hij is in het algemeen niet bepaald populair in amerika.

stancke da zijn de punten he :)

marcel

Legacy Member
t zal nog wel wa vroeg zijn voor youtube :p
maar SeaBass is inderdaad niet populair bij de Amerikaanse CC fans, die willen eens iemand anders zien winnen :)

btw, mensen die eens NASCAR willen zien, moeten TVU-player downloaden, en dan het kanaal F1 & NASCAR kiezen

YuRiPa

Legacy Member
Woohoo!! Doornbos for champion in Champ Car!:D:D Geweldig wat hij presteert in Amerika, echt super!:D

En Albers, die dacht dat ie een nieuwe mobiele tankinstallatie uitgevonden had waardoor ie continu brandstoftoevoer had, dus nooit meer hoefde te pitten voor brandstof. Alleen had ie t systeem nog nie zo goed uitgewerkt.:p Maja, nie meteen met Albers spotten he, iedereen heeft gezien dat het niet zijn schuld is maar die van Sutil.:unsure: Maja, daar gaan Albers zn gespaarde spaarpunten van het tankstation dat ie zelf ff mobiel maakte. En die gast had t gewoon ook nie door, hoe dom kan je zijn.:rofl: Echt, Albers moet weg, liever gister dan vandaag, die gast kan echt helemaal niks. Ja, klagen kan ie, heel erg goed. Maar een F1-bolide besturen? Nee, da's nie voor m weggelegd. Hij kan beter botsautocoureur worden...

Het moment van de race vind ik de inhaalactie van Alonso op Heidfeld, voor de snelle rechts-links combinatie (5e en 6e bocht voor de finish). Wat een actie was dat, echt super.:) Dat hele gevecht was trouwens briljant, mooi gereden ook van Heidfeld, alleen wel verrassend dat Alonso slechts als 7e over de eindstreep kwam ipv dat ie voor Heidfeld kwam.:s Hamilton had gewoon een slechte strategie, anders had ie dichterbij gestaan. Kweenie of ie uberhaupt een kans had gemaakt op de overwinning, maja. Hopen dat ie volgende week zn thuis GP wint.:D Met Alonso dan op plek nummer 2.:D En Kubica op 3, zou wel cool zijn.:)

eniac

Legacy Member
YuRiPa zei:
Hamilton had gewoon een slechte strategie, anders had ie dichterbij gestaan. Kweenie of ie uberhaupt een kans had gemaakt op de overwinning, maja.

Neen, echt niet. Denk er zo over: het eerste deel van de wedstrijd stond hij continu lichter, en nog kon hij niet sneller dan de Ferrari's. Gericht op een tweestopper zou hij nog iets trager gereden hebben. Geen kans dus.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan