Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Seek&Destroy zei:Daarjuist LIVE van Silverstone op BBC, heel de familie was voor Hamilton behalve de zoon, hij was mss 8 jaar oud of zo, met Ferrari truike aan, Kimi is better than Hamilton he said![]()
De rebel van de familie
eniac zei:OH HELL YEAH. Go Kimi!
Exorikos zei:Wat is er met Massa gebeurd?
), Hamilton heeft het toch wat laten afweten.RaZoR be zei:Ferrari waren duidelijk beter als Mclaren vond ik vandaag![]()
bwah alonso was maar een ronde of 3-4 echt sneller dan kimi, erna zag je dat hij per ronde 1tiende ofzo maar kon uitlopeneniac zei:Zo draaide het wel uit, maar na de eerste pitstops leek het helemaal anders: Alonso ging toen veel sneller, en ik dacht dat het race over was. Maar ja, als dan blijkt dat Kimi 6 of 7 ronden later kan komen pitten is het wel duidelijk waarom hij zoveel sneller was.