Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Seek&Destroy

Legacy Member
Daarjuist LIVE van Silverstone op BBC, heel de familie was voor Hamilton behalve de zoon, hij was mss 8 jaar oud of zo, met Ferrari truike aan, Kimi is better than Hamilton he said :D

squan

Legacy Member
Seek&Destroy zei:
Daarjuist LIVE van Silverstone op BBC, heel de familie was voor Hamilton behalve de zoon, hij was mss 8 jaar oud of zo, met Ferrari truike aan, Kimi is better than Hamilton he said :D

haha, nice :) De rebel van de familie

KIA_Killer

Legacy Member
En terecht zeg ik u! Kimi ftw! Alezja eigelijk Ferrari gwn, want ik zie Massa evengraag winnen.

Schummi88

Legacy Member
Het mag wel dat ze winnen, daar gaat anders de spanning van het kampioenschap :)

eniac

Legacy Member
Leinders en zijn 'R', ik kan ze echt niet horen. Verder vind ik het nogal erg dat ze niet doorhadden dat daar duidelijk iets misging bij de pitstop van Kimi (anders was hij aan de leiding gebleven), en daarnet bij het Alonso-Speed manoeuvre zei Leinders: "kijk, Kimi heeft zelfs 3 tienden verloren" terwijl het nogal duidelijk was uit de lap times dat hij 6 tienden gewonnen had.

Zucht, amateurs :-)

eniac

Legacy Member
"Kovalainen is de enige uit de top-7 die nog niet is gedubbeld".

Eh? Kan iemand me deze uitleggen? :)

Darth-Falcon

Legacy Member
hamilton heeft duidelijk problemen, rijd een pak trager dan int begin

eniac

Legacy Member
Afgezien van of hij problemen had op het einde of niet kon hij vandaag toch geen aanspraak maken op de winst imho. Kimi kon vlakbij hem blijven met een wagen die toch een stuk zwaarder was.

Zeer degelijke race van Kimi, niets aan af te dingen. Massa ook best goed gereden. Alonso ook (hij was daarnet zowaar even sympathiek tegen Kimi, nou moe :) ), Hamilton heeft het toch wat laten afweten.

RaZoR be

Legacy Member
Kimi is goed bezig :D:D
Zo wordt het seizoen terug wat spannender :p

Massa , petje af, zeker int begin van de race.

Ferrari waren duidelijk beter als Mclaren vond ik vandaag :)

eniac

Legacy Member
RaZoR be zei:
Ferrari waren duidelijk beter als Mclaren vond ik vandaag :)

Zo draaide het wel uit, maar na de eerste pitstops leek het helemaal anders: Alonso ging toen veel sneller, en ik dacht dat het race over was. Maar ja, als dan blijkt dat Kimi 6 of 7 ronden later kan komen pitten is het wel duidelijk waarom hij zoveel sneller was.

Lucian

Legacy Member
eniac zei:
Zo draaide het wel uit, maar na de eerste pitstops leek het helemaal anders: Alonso ging toen veel sneller, en ik dacht dat het race over was. Maar ja, als dan blijkt dat Kimi 6 of 7 ronden later kan komen pitten is het wel duidelijk waarom hij zoveel sneller was.
bwah alonso was maar een ronde of 3-4 echt sneller dan kimi, erna zag je dat hij per ronde 1tiende ofzo maar kon uitlopen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan