Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Seek&Destroy zei:Het begin van de race was echt wel nog goed, paar hete standjes... en gvd Kimi, doeme...
Maar halfweg was de rest van de race echt wel saai...
Maja, Lewis staat eerste, GO KIMI, LEWIS, FELIPE!!!!
I HATE ALONSO!
LuCian zei:go kimi go felipe eerder, ik haat nl hamilton ook, ik haat namelijk alle overhypte stuff
666-Damarus-666 zei:Kortom: Hamilton heeft gewoon geluk met zijn wagen imo. Tov de GP2 van vorig jaar heb ik nog niets speciaals gezien van hem. Enkel rijden, controleren en punten pakken.
Nuja dat verwijt maak ik zowel Alonso, Kimi als Massa want geen van de 4 heet momenteel al spectaculaire dingen gedaan.
Hopelijk kan ie in Monaco es winnen.
Jammer voor Alonso, goed gereden door Massa. Ook hij doet t weer ff. Moet toch zeggen dat Massa atm beter is dan Kimi. Massa staat wel steeds vooraan, terwijl Kimi meteen na de start 4e lag, en door een mazzeltje 3e lag na de 2e bocht.
LuCian zei:yep dit systeem bevoordeelt de winnaar gewoon niet genoeg om een overwinning het waard te maken om voor te gaan
20-10-8-6-4-3-2-1 ofzo zou ideaal zijn imo, gaan ze tenminste wat risico's nemen, of pak nog 16 ofzo voor de winnaar indien 20ptn te veel zou zijn
666-Damarus-666 zei:Volgend jaar stratenrace in Valencia!! Zalig nieuws!

marcel zei:*edit* wa Hamilton betreft... die gast is gewoon goed. ok, nu zit hij in de topklasse, en is er veel meer aandacht, maar vorig jaar in GP2 was die ook al zo dominant.
hier een filmke uit zijn kartdagen....
marcel zei:de "ideal" lap (de snelste sectortijden van 1 piloot samengeteld) van GP2 dit weekend (tijdens race) was 1.29.939, pole-tijd van Glock was 1.27.iets.
toch wel een stevig stuk trager dan een F1 nog![]()
hatetn zei:in gp2 rijdt iedereen trouwens met hetzelfde chasis en motor dus iedereen gelijk en als ge ziet wat hamilton daar deed
en idd superschoon om er naar te kijken
trouwens snelste tijd in gp2 was 1.23.iets dachtek zoveel trager nie dan ne f1 dus laat gewoon die twee klassen samenvloeien en vergeet die f1 wagens
kvind ze er trouwens ook meer uitzien als ne f1 van een hele tijd geleden
Darth-Falcon zei:als de fabrieksteams effectief hun eigen serie hadden opgestart, was volgend jaar de GP1 van start gegaan. Identieke wagens die gebouwd zijn om in te halen, en motoren van 800 PK. ferrari en de kleine teams mogen dan nog in de F1 zitten dan, er waren toch te weinig wagens geweest om het F1 kampioenschap nog te laten doorgaan. GP1 moest in de plaats komen.
dat is eigelijk de reden waarom GP2 GP2 noemt.

666-Damarus-666 zei:In principe vind ik het nog jammer dat dat niet gebeurd is. Ooo wat zou het geven moest iedereen met hetzelfde materiaal rijdt. Takuma Sato wordt WK en Alonso Alonso laatste. Hihi![]()