Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
666-Damarus-666 zei:Wijze woorden van Trulli: alles is té gemakkelijk. En ik geef hem groot gelijk.
.TX.Conn zei:K'lig toch wel strijk met zijn uitspraak... ironisch genoeg was hij vandaag de enige die problemen had met zijn electronica bij de start, die hij te gemakkelijk vond.
Heidfeld terug goed bezig en dan verknald door die ene pitstop.
Was het zijn eigen fout of de fout van de lollypop gast?
Sporza dan nog niet eens het podium meegepikt argh, op zo'n lullige manier eruit gaan :angry.

een teamgenoot en debutant dat voor hem op het klassement staat en een 3de plaats in Spanje.TX.Conn zei:K'lig toch wel strijk met zijn uitspraak... ironisch genoeg was hij vandaag de enige die problemen had met zijn electronica bij de start, die hij te gemakkelijk vond.
Darth-Falcon zei:en monza zou weggaan omdat buurtbewoners momenteel een rechtszaak aan het lopen hebben om monza te sluiten (en veel kans hebben om er nog in te slagen ook).
rubmifer zei:Hammilton aan de leiding![]()
beemerdriver zei:En ik noem het geen toeval meer.
666-Damarus-666 zei:Toen Lammens Hamilton nog maar eens aan verheerlijken was, was hij Hamilton met Kovalainen aan het vergelijken.
Lammens:
'Ja als je kijkt dat Hamilton nu al gedeeld 3e staat in het WK en Kovalainen slechts 1 puntje heeft...'
Leinders:
'Ja maar het verschil is dat Hamilton een wagen onder zijn gat heeft die kan winnen en geen mankementen vertoont. Kovalainen zijn wagen is een ander verhaal, dus niet te vergelijken.'
Lammens:
'Euh... ja das juist.'
Kortom: Hamilton heeft gewoon geluk met zijn wagen imo. Tov de GP2 van vorig jaar heb ik nog niets speciaals gezien van hem. Enkel rijden, controleren en punten pakken.
Nuja dat verwijt maak ik zowel Alonso, Kimi als Massa want geen van de 4 heet momenteel al spectaculaire dingen gedaan.
666-Damarus-666 zei:Toen Lammens Hamilton nog maar eens aan verheerlijken was, was hij Hamilton met Kovalainen aan het vergelijken.
Lammens:
'Ja als je kijkt dat Hamilton nu al gedeeld 3e staat in het WK en Kovalainen slechts 1 puntje heeft...'
Leinders:
'Ja maar het verschil is dat Hamilton een wagen onder zijn gat heeft die kan winnen en geen mankementen vertoont. Kovalainen zijn wagen is een ander verhaal, dus niet te vergelijken.'
Lammens:
'Euh... ja das juist.'
Kortom: Hamilton heeft gewoon geluk met zijn wagen imo. Tov de GP2 van vorig jaar heb ik nog niets speciaals gezien van hem. Enkel rijden, controleren en punten pakken.
Nuja dat verwijt maak ik zowel Alonso, Kimi als Massa want geen van de 4 heet momenteel al spectaculaire dingen gedaan.
B.U.R.N zei:ik heb daarjuist gelezen op een ander forum hoe de stand zou zijn met het oude puntensysteem.
Hamilton 1 keer 3e en 3 keer 2e => 22 punten
Massa 2 keer winnaar, 1 keer 5e en 6e => 23 punten,
Alonso 1 keer winnaar, 1 keer 2e, 3e en 5e => 22 punten.
moesten ze het oude systeem terug invoeren zullen de piloten volgens mij wel meer risico's nemen.