Darth-Falcon zei:
ik zie dat ge GP4 speelt maar ik vraag me dan wel af met welke setups ??
de laatste bocht van barcelona pak ik in GP4 volgas. parabolica trager want op monza rijd ik met een pak minder downforce
Vroeger speelde ik veel GP3, GP4... maar op men nieuwe PC crasht GP4 nogal vaak als ik wil racen... crashte ook toen ik bezig was met deze pic's te nemen vandaag,
(GP3 kan ik niet draaien/instaleren).
Over de setups, dat weet ik niet meer zo goed was allesinds geen specialist daarin... gaf enkel wat voor- en achtervleugel bij dacht ik, zolang ik maar meer snelheid haalde

.
Had toen ook nog geen stuur dus het was met pijlke's te doen.
Als ik mijn wagen bestuurde
(alle hulp settings lagen af behalve automatische versnellingsbak) bewoog dat stuur/wielen een klein beetje vanzelf om de bocht in te draaien zonder dat ik nog maar aan men pijlke's kwam om de bocht in te sturen... is nu nog steeds zo. Waarschijnlijk een of andere setting in het option menu die aanligt.
Nu speel ik vaak GTR² met stuur, echt zalig spel.
Heb daar enkel 1 goeie setup en das voor de Gillet Vertigo, op het circuit... raar maar waar
Barcelona National 
in de regen.
Nu
Back on Topic
heb es rond gezocht naar die nieuwe bocht van Barcelona dit heb ik gevonden:
Nieuwe Bocht van het Circuit de Catalunya.
4:35min Clipje van de Nieuwe Bocht.
Lijkt op de Bus Stop Chicane van Spa-Francorchamps

.