Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darth-Falcon

Legacy Member
erm met de 1.6 zat ik in de tribune
2.0 begin van rechte lijn start en finish
3.5 stond in daar bovenaan aan de binnenkant van de eerste bocht

eniac

Legacy Member
tomhuveners zei:
idd serieus geluid.. alhoewel ik die f1 wel eens wou horen starten aan de start.

2.0's liggen ver van de FR3.5's (behalve volgens DF dan :p ), 3.5's liggen ook weer een eind van een F1. F1 is echt nog gans iets anders hoor :)

Darth-Falcon

Legacy Member
renault 4.0l V8, max 10.000 rpm en levert een goeie 600 pk. is na de F1 de snelste raceklasse in europa.

nascaRio

Legacy Member
Seg stelde me de volgende vraag

Fernando Alonso heeft vorig jaar de wereldtitel veroverd.
Wie heeft nu het nummer 1 op de wagen kleven? Mag hij dat meenemen naar Mclaren of blijft dat bij Renault?

marcel

Legacy Member
Honda gaat die "flappen" niet gebruiken, testen hebben uitgewezen dat het niks opbrengt


en het nummer 1 is voorbehouden aan de kampioen. Hill heeft indertijd met het nummer 0 op zijn wagen gereden, omdat Mansell kampioen geworden was, maar naar champcar verhuisde, en daarvoor ook al eens een seizoen omdat Prost na zijn laatste titel op pensioen ging
http://www.renaultoloog.nl/williams_hill_1993.jpg


*edit*
trouwens, Hill reed in '97 bij Arrows ook met nummer 1 na zijn titel met Williams in '96

TX.Conn

Legacy Member
marcel zei:
Honda gaat die "flappen" niet gebruiken, testen hebben uitgewezen dat het niks opbrengt


en het nummer 1 is voorbehouden aan de kampioen. Hill heeft indertijd met het nummer 0 op zijn wagen gereden, omdat Mansell kampioen geworden was, maar naar champcar verhuisde, en daarvoor ook al eens een seizoen omdat Prost na zijn laatste titel op pensioen ging
http://www.renaultoloog.nl/williams_hill_1993.jpg


*edit*
trouwens, Hill reed in '97 bij Arrows ook met nummer 1 na zijn titel met Williams in '96

Lol Nr. 0 wtf :crazy:.

Iets wat logisch dat de wereldkampioen het Nr.1 heeft/behoud voor het volgende F1 seizoen al gelijk naar welk team hij gaat... maar hoe zit het dan met de rest, dat heb ik mij al meermaals afgevraagd.

Kijken ze dan naar de "Constructeurs Point's" of...
de "Individuele Rijders Ranking's", enkel kijken ze naar de beste rijder van elk team en worden zo de Nr bepalingen gedaan voor elk team?

Darth-Falcon

Legacy Member
constructeurs. daarom rijd renault rond met 3 en 4 en ferrari met 5 en 6

xDama

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
Meer ? MINDER GVD !!!!

Als ze standaard meer DF hebben dan moeten ze zowieso minder van die 'prutsen' aan de auto's hangen. Minder wil zeggen nog meer van die tralala. En echt, tgaat erover ze :lol:

Darth-Falcon

Legacy Member
maw gij wilt dat de F1 NOG saaier wordt ? want da zal er gebeuren als ze meer downforce mogen hebben

xDama

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
maw gij wilt dat de F1 NOG saaier wordt ? want da zal er gebeuren als ze meer downforce mogen hebben

Neenee... Je vat me verkeerd op. In feite pleit ik terug voor een systeem in de F1 zoals 15 jaar terug. Toen waren de auto's zowel qua looks als prestaties ideaal vond ik. Bijkomend dat toen de coureur véél belangrijker was als nu.

TX.Conn

Legacy Member
Mateschitz: ‘Red Bull kan BMW verslaan’

Dat BMW derde staat in het WK en al achttien punten heeft, zegt volgens Mateschitz niets.

We zijn Renault, Williams en Toyota al voorbij. Onze auto heeft meer potentieel dan andere teams waarvan de auto al verder ontwikkeld is, dus het moet mogelijk zijn om BMW te verslaan.

Bron

Zeer optimistische uitspraak van Mateschitz, hopelijk voor hun kunnen ze het waarmaken...

Zelf blijf ik wa nuchter, denk niet dat ze BMW Sauber zullen kunnen verslaan of zelfs maar in de buurt kunnen komen.

marcel

Legacy Member
TX.Conn zei:
Zeer optimistische uitspraak van Mateschitz, hopelijk voor hun kunnen ze het waarmaken...

Zelf blijf ik wa nuchter, denk niet dat ze BMW Sauber zullen kunnen verslaan of zelfs maar in de buurt kunnen komen.

theoretisch gezien kàn het wel. Mclaren-chassis met Renault motor... eigenlijk moeten ze bijna beter zijn dan BMW :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan