Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tomhuveners zei:idd serieus geluid.. alhoewel ik die f1 wel eens wou horen starten aan de start.
), 3.5's liggen ook weer een eind van een F1. F1 is echt nog gans iets anders hoor 
666-Damarus-666 zei:http://images.gpupdate.net/newsnew/73173.jpg
Omfg :')
Aub FIA geef die auto's standaard meer downforce, want als ze zo blijven verder ontwikkelen dan durf ik binnen een jaar niet meer naar F1 kijken omdat de auto's zo lelijk zijn dat ik ervan doodval.
marcel zei:Honda gaat die "flappen" niet gebruiken, testen hebben uitgewezen dat het niks opbrengt
en het nummer 1 is voorbehouden aan de kampioen. Hill heeft indertijd met het nummer 0 op zijn wagen gereden, omdat Mansell kampioen geworden was, maar naar champcar verhuisde, en daarvoor ook al eens een seizoen omdat Prost na zijn laatste titel op pensioen ging
http://www.renaultoloog.nl/williams_hill_1993.jpg
*edit*
trouwens, Hill reed in '97 bij Arrows ook met nummer 1 na zijn titel met Williams in '96
.Darth-Falcon zei:Meer ? MINDER GVD !!!!

Darth-Falcon zei:maw gij wilt dat de F1 NOG saaier wordt ? want da zal er gebeuren als ze meer downforce mogen hebben
Mateschitz: ‘Red Bull kan BMW verslaan’
Dat BMW derde staat in het WK en al achttien punten heeft, zegt volgens Mateschitz niets.
We zijn Renault, Williams en Toyota al voorbij. Onze auto heeft meer potentieel dan andere teams waarvan de auto al verder ontwikkeld is, dus het moet mogelijk zijn om BMW te verslaan.
Bron
TX.Conn zei:Zeer optimistische uitspraak van Mateschitz, hopelijk voor hun kunnen ze het waarmaken...
Zelf blijf ik wa nuchter, denk niet dat ze BMW Sauber zullen kunnen verslaan of zelfs maar in de buurt kunnen komen.
