Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lucian

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Kimi maakt het Massa niet moeilijk... Kimi heeft Massa al hard vernederd imo ja.

Massa sta AL 5 punten achter op de 3 leiders. In het huidige puntensysteem is dat al véél op 3 races.

niet overdrijven he :)
en met die punten, der zijn 5rijders voor de eerste 5 plaatsen (de mac's, ferrari en heidfeld imo) als massa enkele keren wint, en de 2de tot 5de plaats wordt verdeeld tussen de 4 anderen, elke keer in andere volgorde (bv, 1race kimi 2de, volgende race kimi 4de, hamilton, alonso etc hetzelfde) dan kan massa met 2 wins terug bij de koplopers van nu staan, is toch wel een groot verschil ivm de vorige jaren, waar ofwel schumi ofwel alonso won (zonder tech problemen) en elke race max 2 punten verschil gemaakt kon worden...

Darth-Falcon

Legacy Member
iemand die toevallig naar dtm aan het zien is ??

wat is er gebeurt ?

eniac

Legacy Member
LuCian zei:
ndan kan massa met 2 wins terug bij de koplopers van nu staan

Alleen heeft hij daar dan al 3 wins voor nodig gehad...

Enfin, ik vind nu ook niet dat Massa al moet veroordeeld worden, maar Kimi zeker ook niet. Zoals ik al zei: hij toont zich al minstens even snel als Massa, en dat in een team/wagen dat volledig nieuw is voor hem. Vind ik toch sowieso sterk.

tomh

Legacy Member
is zo showmodel he, voor op events enzo, kdacht zelfs da ge er mee kon rijden op bepaalde momenten, ma nie zeker..
en ziet er toch F1 uit? allez, de kleuren, snuit,.. toch .. :d

Wesdude

Legacy Member
Side pods, banden etc zijn toch niet echt f1 te noemen :lol: en ik heb de binnekant bekeken en zat een versnellingspook in enzo.

tomh

Legacy Member
sidepods zijn wss anders omdat het langer is en omdat ger met 2inzit..
en ja banden.. sliks ofzo.. geen id, zoveel ken ik er nu ook weer niet van ,
i.i.g. schoon autokes die daar stonden :D

denkimi

Legacy Member
het waren wss twee van die 2.0 's en één 3.5l (te horen aan het geluid)
en ge kon daar idd mee meerijden, na de laatste F1 voorstelling. (als ge een uitnodiging had toch)

Defkes

Legacy Member
den-kimi zei:
het waren wss twee van die 2.0 's en één 3.5l (te horen aan het geluid)
en ge kon daar idd mee meerijden, na de laatste F1 voorstelling. (als ge een uitnodiging had toch)

3.5 lijkt me straf aangezien die er dit jaar niet bij was :).

Moet m'n reply weer enkele dagen uitstellen aangezien ik weer geen tijd heb. Maar hij komt nog!

denkimi

Legacy Member
Defkes zei:
3.5 lijkt me straf aangezien die er dit jaar niet bij was :).

Moet m'n reply weer enkele dagen uitstellen aangezien ik weer geen tijd heb. Maar hij komt nog!

ik denk toch dat een van de 2zitters een 3.0 of een 3.5 motor had zitten.

of anders had hij een gat in zijn uitlaat :p

Darth-Falcon

Legacy Member
ik ben 2 jaar geleden naar de world series gegaan. die 2.0 liters maakten veruit het meeste lawaai ze

eniac

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
ik ben 2 jaar geleden naar de world series gegaan. die 2.0 liters maakten veruit het meeste lawaai ze

Nja, dat was jouw idee en als ik me niet vergis hebben we het daar vorig jaar ook over gehad, maar ik en alvast iedereen die rond mij in de tribune zat (of, wat later, op het circuit stond) vond de 3.5's zowel vorig jaar als het jaar daarvoor luider. Een pak luider zelfs.

marcel

Legacy Member
YuRiPa zei:
Snap echt niks meer van RBR... Why zetten ze DC en Webber in de auto terwijl ze Robert Doornbos onder contract hebben staan? Die gast startte als 13e vandaag in Houston en weet 3e te worden. Echt geweldig!:D

http://www.champcar.nl/pages/news.php?id=3137&PHPSESSID=7b7efc94184142d3dd1af0ba3c1c4e95

Die Doornbos gaat nog wel een race winnen in de Champ Cars dit jaar. Hopelijk wint ie Assen.:D

omdat CC niet exact hetzelfde is als F1?
alle wagens zijn daar ongeveer gelijk, dat kunt ge niet echt zeggen in F1....
ze hebben ook push-to-pass etc

Burny

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
ik ben 2 jaar geleden naar de world series gegaan. die 2.0 liters maakten veruit het meeste lawaai ze

Lol, die discussie is al gevoerd hoor, gij met uw uitzonderlijke oren :p

UltimateWeapon

Legacy Member
ik ben Kimi fan, dus ik heb alleen de commentaren van Kimi aandachtig gelezen op de F1-websites :p

maar over "dat hij weinig heeft ingehaald":

1) Australie: daar moest em ni inhale want hij startte al als 1ste
2) Maleisie: zijn motor was gedowngrade waardoor hij snelheid miste op de rechte lijnen --> gevolg: den auto was ni in staat om genoeg snelheid te make om er dicht achter te blijve en dus aanval te doen
3) Bahrein: Kimi kampte met heel veel overstuur (of onderstuur, i dunno) en dus den auto lag hem ni echt, ze gaan er nog aan werke om de auto zo goe te krijge da em in de rijstijl van Kimi past

conclusie: wacht allemaal eens met commentaar te geven, tot deze "inleidings-periode" achter de rug is

tomh

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
ik ben 2 jaar geleden naar de world series gegaan. die 2.0 liters maakten veruit het meeste lawaai ze

ge stond ook aan de start zeker?
idd serieus geluid.. alhoewel ik die f1 wel eens wou horen starten aan de start.

YuRiPa

Legacy Member
marcel zei:
omdat CC niet exact hetzelfde is als F1?
alle wagens zijn daar ongeveer gelijk, dat kunt ge niet echt zeggen in F1....
ze hebben ook push-to-pass etc

In CC is alles gelijk, dus daar staan iig de beste coureurs vooraan. Kan je in de F1 nie meer echt zeggen, helaas... En tijdens de laatste 3 racen vorig jaar reed Doornbos DC helemaal zoek.:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan