Lucian
Legacy Member
666-Damarus-666 zei:Kimi maakt het Massa niet moeilijk... Kimi heeft Massa al hard vernederd imo ja.
Massa sta AL 5 punten achter op de 3 leiders. In het huidige puntensysteem is dat al véél op 3 races.
niet overdrijven he

en met die punten, der zijn 5rijders voor de eerste 5 plaatsen (de mac's, ferrari en heidfeld imo) als massa enkele keren wint, en de 2de tot 5de plaats wordt verdeeld tussen de 4 anderen, elke keer in andere volgorde (bv, 1race kimi 2de, volgende race kimi 4de, hamilton, alonso etc hetzelfde) dan kan massa met 2 wins terug bij de koplopers van nu staan, is toch wel een groot verschil ivm de vorige jaren, waar ofwel schumi ofwel alonso won (zonder tech problemen) en elke race max 2 punten verschil gemaakt kon worden...


en ik heb de binnekant bekeken en zat een versnellingspook in enzo.