denkimi
Legacy Member
Defkes zei:Te jong? Weet je hou oud de Brazliaan is? Te onervaren? Weet je hoelang hij al racet? Nu en dan een overwinning pakken... Hij zal er dit seizoen nog meerdere pakken hoor.
Hier begrijp ik toch totaal niets van hoor. Race 1: Massa pech, Kimi pakt pole en rijdt met vingers in de neus naar de overwinning.
Race 2: Kimi, die toch wel bekend stond om zijn 1 perfect rondje, kan Massa niet volgen in de kwalif en verliest in de race een plek aan een rookie. Massa maakt 1 fout en neemt nadien geen risico meer.
Race 3: Kimi kan Massa opnieuw niet volgen en laat het in de beginfase zelfs afweten tegen een zwakke Alonso.
=> Massa heeft 1 keer pech, verkwanselt 1 keer zelf de race en rijdt 1 normale race en hangt SLECHTS 5 punten achter op een Kimi die 3 races probleemloos rondreed (ja ook in Maleisië, Todt heeft zelf gezegd dat die schade aan de motor minder dan een tiende per ronde was). En dat voor de bestbetaalde rijder van het pak...
Ik vind Kimi totnogtoe vreemd rijden. De furie die je bij momenten in zijn rijstijl zag (en die hem zo sterk maakte) is er dit seizoen nog geen enkele keer uitgekomen. Als hij zo blijft rijden, maakt hij in de verste verte geen kans tegen Massa.
over de 2e wedstrijd kan ik niet oordelen, want die heb ik gemist.
over de andere 2 wedstrijden kan ik alleen maar oordelen dat kimi gewoonweg beter is dan massa. had hij alonso niet doorgelaten in bahrein, dan had hij hamilton gepakt bij de eerste pitsstops (of zelfs nog daarvoor) en dan had massa het ook niet lang meer uitgehouden. hoewel massa al langer met de ferrari rijdt dan kimi, kan hij raikonnen nog amper volgen.
kijk naar de stand, kimi staat nu al 5 punten voor op massa, op amper 3 wedstrijden.
kijk, ik weet dat ik u niet kan overtuigen omdat ge rotsvast gelooft in de capaciteiten van massa. we zullen zien op het einde van het jaar als massa echt zo goed is als ge beweerd.
ps: alonso is bij mij weten de best betaalde rijder van het pak, niet raikonnen
.

. En ik ben er zeker van dat hij dit nog niet weet.
