Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jeltex zei:Twas best wel een spannende race eigenlijk. McLaren en Ferrari waren aan elkaar gewaagd. De hele race heb je de indruk dat Ferrari net iets sneller is maar op het einde van de race (op de hardere banden) maken de McLarens dan weer veel goed. Hadden ze hun hardere banden in de middenste (en langste) stint gebruikt i.p.v. de laatste dan was het volgens mij nog een stuk spannender geweest.
Darth-Falcon zei:moto gp :ironic:
ik heb daar eens een paar races van gezien en ik vonden ze nog saaier dan de doorsnee F1 race van de voorbije jaren. + dat moto gp weldegelijk zeer gevaarlijk is.


)
.. totaal geen waar, massa vertraagde zelf om zijn auto te sparen, als hij wou, kon die wegrijden van hamilton .. Doom Dragon zei:en tis nu al duidelijk .. ipv van ferrarie (of hoe ge het schrijft) en renault lijk vorig jaar
ist nu ferrarie en mc laren ..
vind da er nie veel verandering in is, en tis zeker nie spannender op geworden.
en tzullen 2 zijn die gaan strijden voor de wereldkampioen zegen .. den andere zal knechtje moeten spelen.
hatetn zei:het probleem bij da overroepen is da em blijft bevestigen
nuja we zullen wel zien aan het einde van het seizoen waar em staat
)LuCian zei:...hiermee bedoelk dat hamilton intrisiek gewoon een betere rijder is dan de fernand, die eens 2keer een goede wagen had en daarmee 2keer is wk geworden
UltimateWeapon zei:ge ZOU gelijk kunnen hebben, maar van de andere kant: Alonso reed wel in een andere klasse dan Fisichella, en vroeger werd Fisico ook "een van de besten" genoemd"
Darth-Falcon zei:raar.
ik lees dus overal dat mark webber technische problemen had, terwijl hij gecrashed is. (achtervleugel lag eraf en een achterwiel stond 90° verbogen)

666-Damarus-666 zei:Zonet een artikel gelezen over de ironie rond de groene droom van Honda.
Te lezen op http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?articleid=3A1B1R13
Ik ben benieuwd hoeveel er waar van is.
User_BELGIUM zei:sorry maar de auteur van dit artikel krijgt 0 respect van mij![]()
Over uw taalgebruik zal ik 't niet hebben maar uw commentaar slaat eigenlijk op niet echt veel. Hamilton moet je niet meer leren winnen en rijden, die heeft alles al gewonnen wat je voor de F1 kan winnen. Als je op 10/12 (ben niet 100% zeker) jarige leeftijd al met de grote baas van McLaren mag babbelen over je toekomst dan zul je in al die jaren al wel de nodige begeleiding gekregen hebben. Voor zover ik alles zowat kan volgen lijkt het mij een zeer nuchtere persoon.Doom Dragon zei:ik vind dat hamilton goed kan rijden, en hij heeft inderdaad talent (vind iedereen)
MAAR ...
het steekt zo tegen da het al hamilton is da de klok slaat, jeeses
tis ne 'bruine' .. en nja .. hij krijgt aandacht als geen ene
eerst zit de baas van F1 te zagen vorig seizoen om een 'bruine' in de F1 te krijgen
en nu klaagt die dat de pers het woord 'Bruine F1 rijder' een beke teveel gebruikt
anyway, .. ik hoop da hamilton nie ga blijven in de top3 eindigen, of het succes zal hem naar het hoofd stijgen ..
en ie zal dan nog eens roekeloos worden ook op de baan, nenene .. da die maar eens goe een tuimelingske maakt!
en tis nu al duidelijk .. ipv van ferrarie (of hoe ge het schrijft) en renault lijk vorig jaar
ist nu ferrarie en mc laren ..
vind da er nie veel verandering in is, en tis zeker nie spannender op geworden.
en tzullen 2 zijn die gaan strijden voor de wereldkampioen zegen .. den andere zal knechtje moeten spelen.
En ook .. Die kranten dan nog
:: massa had moeite met hamilton af te houden de laatste ronden
.. totaal geen waar, massa vertraagde zelf om zijn auto te sparen, als hij wou, kon die wegrijden van hamilton ..
en ze waren rijders aant dubbelen enzo, dus dan komde al eens dichter in elkaars buurt omda ge wordt opgehouden.
de pers overroept Hamilton gewoon
