Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darth-Falcon

Legacy Member
moto gp :ironic:

ik heb daar eens een paar races van gezien en ik vonden ze nog saaier dan de doorsnee F1 race van de voorbije jaren. + dat moto gp weldegelijk zeer gevaarlijk is.

hatetn

Legacy Member
jeltex zei:
Twas best wel een spannende race eigenlijk. McLaren en Ferrari waren aan elkaar gewaagd. De hele race heb je de indruk dat Ferrari net iets sneller is maar op het einde van de race (op de hardere banden) maken de McLarens dan weer veel goed. Hadden ze hun hardere banden in de middenste (en langste) stint gebruikt i.p.v. de laatste dan was het volgens mij nog een stuk spannender geweest.


de hardere banden presteerden alleen als er al veel rubber op de baan lag
en aangezien er nog gp2 tussenzat moesten ze nieuw f1 rubber leggen dus was de zachte band in 2/3 van de race de beste keuze
hadden ze in de tweede stint al op hard gegaan kon het gebeuren da ze stukken trager gingen


en luizi had idd een goede strategie en ze begrepen ze blijkbaar nie bij vrt
hij was als enige op hard vertrokken en toen em binnenkwam met de sc wist ik meteen al zijn bedoeling, khad trouwens verwacht da er velen ook zo gingen gokken of veel later de laatste stop nemen

en hamilton blijft verbazen, hopelijk verkloot de f1 niet teveel zijn agressieve stijl

EternalSilence

Legacy Member
ik vind dat hamilton goed kan rijden, en hij heeft inderdaad talent (vind iedereen :p)

MAAR ...
het steekt zo tegen da het al hamilton is da de klok slaat, jeeses
tis ne 'bruine' .. en nja .. hij krijgt aandacht als geen ene
eerst zit de baas van F1 te zagen vorig seizoen om een 'bruine' in de F1 te krijgen
en nu klaagt die dat de pers het woord 'Bruine F1 rijder' een beke teveel gebruikt


anyway, .. ik hoop da hamilton nie ga blijven in de top3 eindigen, of het succes zal hem naar het hoofd stijgen ..
en ie zal dan nog eens roekeloos worden ook op de baan, nenene .. da die maar eens goe een tuimelingske maakt!

en tis nu al duidelijk .. ipv van ferrarie (of hoe ge het schrijft) en renault lijk vorig jaar
ist nu ferrarie en mc laren ..
vind da er nie veel verandering in is, en tis zeker nie spannender op geworden.
en tzullen 2 zijn die gaan strijden voor de wereldkampioen zegen .. den andere zal knechtje moeten spelen.


En ook .. Die kranten dan nog
:: massa had moeite met hamilton af te houden de laatste ronden

:wtf: .. totaal geen waar, massa vertraagde zelf om zijn auto te sparen, als hij wou, kon die wegrijden van hamilton ..
en ze waren rijders aant dubbelen enzo, dus dan komde al eens dichter in elkaars buurt omda ge wordt opgehouden.

de pers overroept Hamilton gewoon

hatetn

Legacy Member
het probleem bij da overroepen is da em blijft bevestigen
nuja we zullen wel zien aan het einde van het seizoen waar em staat

UltimateWeapon

Legacy Member
Hamilton strijd mee in het kampioenschap, das een feit, hij heeft bewezen dat hij zijn teammaat Alonso kan verslaan

en ja, als ge als rookie meestrijd voor de titel, dat is wel historisch te noeme eh, of ge da nu graag hebt of niet, ik houd er ook nooit zo van dat de pers er maar ni over zwijgt maar ja, nothing to do about that

xDama

Legacy Member
Doom Dragon zei:
en tis nu al duidelijk .. ipv van ferrarie (of hoe ge het schrijft) en renault lijk vorig jaar
ist nu ferrarie en mc laren ..
vind da er nie veel verandering in is, en tis zeker nie spannender op geworden.
en tzullen 2 zijn die gaan strijden voor de wereldkampioen zegen .. den andere zal knechtje moeten spelen.

Dude... Aub.

Momenteel 3 gedeelde leiders. 3 verschillende winnaars op 3 GP's. 4 mogelijke titelkandidaten met Heidfeld die met veel plezier puntjes steelt.

3 teams zijn top.

Sorry, maar als jij dit geen spannend WK vind dan moet je maar naar iets anders kijken want in geen 7 jaar is het zo'n spannend en open seizoen geweest!

Lucian

Legacy Member
hatetn zei:
het probleem bij da overroepen is da em blijft bevestigen
nuja we zullen wel zien aan het einde van het seizoen waar em staat

ma da bevestigen wordt ook overroepen da is hetgene da mij irriteert
hij rijdt gvd in de beste wagen (kga ervan uit dat ferrari en mclaren aan elkaar gewaagd zijn, dus samen +- de beste wagen hebben) en die kerel doet zen heel leven al niks anders dan racen, tzou een schande zijn moest em ni in de top 8 (of zelfs 6) eindigen, hij rijdt goed ja, schitterend, neen want dan rijden massa en raikonnen ook schitterend, en dat hij voor alonso ligt, ligt volgens mij meer aan de kwaliteiten van alonso dan dezijne...hiermee bedoelk dat hamilton intrisiek gewoon een betere rijder is dan de fernand, die eens 2keer een goede wagen had en daarmee 2keer is wk geworden (en ja kweet dat ferrari ook goed was, maar de renault was altijd al goed vanaf de eerste race, waar de concurentie dat niet was en het gat al geslagen was)(mijn mening he, nie schieten :p)
nee ipv gewoon te doen alsof hamilton 1 van de zoveel goede rijders (of 4-5 toprijders) is neen, laten we er een halfgod van maken en elke 5seconden zeggen hoe goed hij wel is

UltimateWeapon

Legacy Member
LuCian zei:
...hiermee bedoelk dat hamilton intrisiek gewoon een betere rijder is dan de fernand, die eens 2keer een goede wagen had en daarmee 2keer is wk geworden

ge ZOU gelijk kunnen hebben, maar van de andere kant: Alonso reed wel in een andere klasse dan Fisichella, en vroeger werd Fisico ook "een van de besten" genoemd"

xDama

Legacy Member
UltimateWeapon zei:
ge ZOU gelijk kunnen hebben, maar van de andere kant: Alonso reed wel in een andere klasse dan Fisichella, en vroeger werd Fisico ook "een van de besten" genoemd"

Vroeger was Fisico dat ook daadwerkelijk in mijn visie. Hij heeft vroeger vele malen laten zien wat zijn talenten waren. Maar de laatste jaren is daar nog maar weinig van te bespeuren moet ik eerlijk zijn.

Stancke

Legacy Member
Nog iemand op gelet dat ze afgezonderd reden?:D Niet al te veel van publiek gezien daar^^ (niet dat ze er niet waren, maar toch)

Wesdude

Legacy Member
Kan ook maar 50000 man binnen in bahrein en die zitte vooral aan de start/finish lijn volgens mij.

Darth-Falcon

Legacy Member
raar.

ik lees dus overal dat mark webber technische problemen had, terwijl hij gecrashed is. (achtervleugel lag eraf en een achterwiel stond 90° verbogen)

Lemme

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
raar.

ik lees dus overal dat mark webber technische problemen had, terwijl hij gecrashed is. (achtervleugel lag eraf en een achterwiel stond 90° verbogen)

Na zijn crash had hij enkele technische problemen. :unsure:

Tyfius

Legacy Member
Doom Dragon zei:
ik vind dat hamilton goed kan rijden, en hij heeft inderdaad talent (vind iedereen :p)

MAAR ...
het steekt zo tegen da het al hamilton is da de klok slaat, jeeses
tis ne 'bruine' .. en nja .. hij krijgt aandacht als geen ene
eerst zit de baas van F1 te zagen vorig seizoen om een 'bruine' in de F1 te krijgen
en nu klaagt die dat de pers het woord 'Bruine F1 rijder' een beke teveel gebruikt


anyway, .. ik hoop da hamilton nie ga blijven in de top3 eindigen, of het succes zal hem naar het hoofd stijgen ..
en ie zal dan nog eens roekeloos worden ook op de baan, nenene .. da die maar eens goe een tuimelingske maakt!

en tis nu al duidelijk .. ipv van ferrarie (of hoe ge het schrijft) en renault lijk vorig jaar
ist nu ferrarie en mc laren ..
vind da er nie veel verandering in is, en tis zeker nie spannender op geworden.
en tzullen 2 zijn die gaan strijden voor de wereldkampioen zegen .. den andere zal knechtje moeten spelen.


En ook .. Die kranten dan nog
:: massa had moeite met hamilton af te houden de laatste ronden

:wtf: .. totaal geen waar, massa vertraagde zelf om zijn auto te sparen, als hij wou, kon die wegrijden van hamilton ..
en ze waren rijders aant dubbelen enzo, dus dan komde al eens dichter in elkaars buurt omda ge wordt opgehouden.

de pers overroept Hamilton gewoon
Over uw taalgebruik zal ik 't niet hebben maar uw commentaar slaat eigenlijk op niet echt veel. Hamilton moet je niet meer leren winnen en rijden, die heeft alles al gewonnen wat je voor de F1 kan winnen. Als je op 10/12 (ben niet 100% zeker) jarige leeftijd al met de grote baas van McLaren mag babbelen over je toekomst dan zul je in al die jaren al wel de nodige begeleiding gekregen hebben. Voor zover ik alles zowat kan volgen lijkt het mij een zeer nuchtere persoon.
Dat de pers er zoveel aandacht aan besteed is niet meer dan normaal maar inderdaad, na de 3de race hadden we het allemaal wel door dat het gene gewone is en dat hij niet blank is.

MaL1Ce

Legacy Member
achja
dieje jonge heeft al een paar sterkere prestaties neergezet als rookie ja
maar zo al direct die zever van ik ben klaar voor het kampioenschap en zeges
kweni
ni den eerste keer da zon uitspraken falen en dan moogde ook ni vergete
da ni elke rookie mag starte in nen auto die kan strijde voor overwinningen e:)
hij kan beter beetje nuchter blijve, en beseffe da mclaren toch voornamelijk de kaart alonso ga trekke
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan