Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lucian

Legacy Member
Troman zei:
duurde de race nog 5 ronden was massa 2de geeindigd for sure :) hamilton zalige rijder :woohoo:

gelooft ge het zelf? :)
ik denk dat raikonnen na de derde pits gewoon op safe heeft uitgereden om de motor te sparen, omdat hij weet dat hij er msschien wel naartoe kan rijden maar inhalen toch praktisch onmogelijk is

kheb meer genoten van rosberg vandaag, tenminste nog een echte racer, proberen, proberen en nog eens proberen :D

'Troman'

Legacy Member
LuCian zei:
gelooft ge het zelf? :)
ik denk dat raikonnen na de derde pits gewoon op safe heeft uitgereden om de motor te sparen, omdat hij weet dat hij er msschien wel naartoe kan rijden maar inhalen toch praktisch onmogelijk is

kheb meer genoten van rosberg vandaag, tenminste nog een echte racer, proberen, proberen en nog eens proberen :D

lol

gelooft ge het zelf, op 8 ronden van het einde reed die man telkens 0.5sec af van die voorsprong alsof het niets was, ja dus :ironic:

Lucian

Legacy Member
Troman zei:
lol

gelooft ge het zelf, op 8 ronden van het einde reed die man telkens 0.5sec af van die voorsprong alsof het niets was, ja dus :ironic:

ja
is niet moeilijk om 0.5 sec deraf te rijden als ge da moogt van degene die voor u rijdt he ;)

Darth-Falcon

Legacy Member
UltimateWeapon zei:
als ge LaDeux en Sporza vergelijkt das echt lachen,
bij LaDeux zijn ze altij ter plaatse en interviewe ze den helft van de rijders, die rijders kenne die interviewers van LaDeux al gewoon van elk weekend

dan Sporza, die geve commentaar vanuit Brussel, ..........
aaaargggh wa zeg ik nu, das juist, meer en meer gaan ze ter plaatse, ookal geve ze 0 interviews en 0 beelde van naast het circuit, toch gaan ze ter plaatse, kwestie van beter commentaar te kunne geve van wat ze kunne zien gebeure in de pit lane waarschijnlijk

Bas Leinders blijkbaar meer en meer welkom bij LaDeux, nu zit em al weer een heel weekend daar bij LaDeux commentaar te geven, hij kan daar nu gewoon rondlope me die interviewers in de paddock, het feit dat hij een heel weekend frans moet klappe zal hij dan maar een kleine moeite vinden voor wat hij van LaDeux terugkrijgt

om dan van de super-subjectieve commentaar nog maar te zwijge bij Sporza eh:
voorbeeldje over Kimi Raikkonen dit jaar na de overwinning in Australië: "Ja hij heeft wel de kwaliteiten van een goede rijder, het feit dat hij naast het circuit niet sympathiek is zullen we er dan maar bij nemen"
fuck off, als ge nooit 1 interview doet me hem, ik heb al genoeg filmpkes op internet gevonden waar Kimi gewoon in Finland zit en dan issem echt wel heel los ze, en maakt grapkes enzo

stomme Sporza -_-

en het heeft allemaal te maken met geld, de RTBF heeft volgens mij een pak meer geld neergelegd en mag daarom dus meer, ik denk niet dat canvas dat zelfs niet zou mogen willen ze het doen.


opnieuw redelijk saaie race. en ik vrees dat dit voor heel het seizoen zal zijn

enige troost is mayb dat het op vlak van de wk strijd superspannend gaat worden, 3 man op gedeelde 1ste plaats !!!!

GuNNeR007

Legacy Member
Mooie en spannende race.. Hamilton :niceone: Massa :niceone: Jmmr voor Coulthard, reed een goede race en dan slaagt het noodlot toe, jmmr

Darth-Falcon

Legacy Member
LuCian zei:
gelooft ge het zelf? :)
ik denk dat raikonnen na de derde pits gewoon op safe heeft uitgereden om de motor te sparen, omdat hij weet dat hij er msschien wel naartoe kan rijden maar inhalen toch praktisch onmogelijk is

kheb meer genoten van rosberg vandaag, tenminste nog een echte racer, proberen, proberen en nog eens proberen :D


raikonen was gewoon te traag, heeft enorm veel fouten gemaakt vandaag.

ik denk dat de strategie van mclaren hamilton de nek heeft omgedraaid. ze stonden veel zwaarde dan ferrari in de 2de stint

NightFlyer

Legacy Member
Ach kom. het was vrij duidelijk dat Massa rustig de race uitreed. Waarom zou hij doorblijven pushen als hij een veilige voorsprong had.
Sterke race trouwens van Massa, alsook van Hamilton.

UltimateWeapon

Legacy Member
FUCKING SPORZA

"de commentaar van Raikkonen nemen we niet meer mee" ----------> ASSHOLES

moest er ff uit, tword tijd da de VRT eens wa mense ga ontslaan kzent echt beu

about race:

kvond et wel een schoon raceke, Massa heeft zijn eige toch een beetje kunne bewijzen, Hamilton wer zalig gerede, Raikkonen heeft teveel tijd verloren achter Alonso en geraakte er spijtig genoeg ni voorbij, anders had er nog wel meer ingezeten misschien, gistere had em tijdes kwalificatie ook al probleme, in zijn 2 snelle stints moest hij telkens auto's inhale, als hij een cleaner rondje had gekrege hadden we meer kunnen zien, kweetni wa hij er zelf over te vertelle had aangezien we zijn commentaar blijkbaar niet mogen hore van Sporza,
het was gewoon zijn race niet vandaag (net als bij Alonso) maar ja, volgende keer beter, we know he can do it :-)

spannend kampioenschap, 3 verschillende winnaars in 3 races, Hamilton mag voor mij winnen in Spanje, en vanaf dan Raikkonen alle wins :-D

Darth-Falcon

Legacy Member
massa moest redelijk veel achterblijvers voorbij, dat heeft hem zeker tijd gekost.
hij zal natuurlijk wel op safe gespeeld hebben maar ook niet te want hamilton zat niet al te ver achter

TX.Conn

Legacy Member
Schitterende inhaalmaneuvers van Heidfeld en Trulli!
Buiten dit, zeer rustige en saaie race met hier en daar eens een motor die een mooie witte wolk produceert :).

In Maleisië waren er meer die de finish halen dan in Bahrein... wilt toch ook al iets zeggen :unsure:.

squan

Legacy Member
Massa vs Hamilton en Raikonnen vs Alonso, als de duels zo gaan blijven duren met af en toe een straffe heidfeld ertussen wordt het een schitterend seizoenetje

Stancke

Legacy Member
Ik wil dat beeld nog eens zien van het stukje carbon dat in Webber z'n auto vliegt op het einde van het rechte stuk!

User_BELGIUM

Legacy Member
ik ben ook van mening dat massa hamilton berekend heeft laten dichterbijkomen voor het sparen van zijn motor

xDama

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
ik ben ook van mening dat massa hamilton berekend heeft laten dichterbijkomen voor het sparen van zijn motor

Lijkt me logisch gezien het een nieuwe motor was.

Ik vrees eigenlijk een beetje voor Hamilton de volgende race. Er kwam nml. al het gehele weekend af en toe is een rooksliertje uit zijn motor, vandaag ook 1x dacht ik, en de volgende GP eist ook weer wat van de motor... En gezien Hamilton echt constant bleef pushen...

Toch nog maar is chapeau naar Nick Heidfeld hoor! 3x 4e plaats. 5e in het WK op MAAR 2 punten van Alonso! Hoedje af!

User_BELGIUM

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Lijkt me logisch gezien het een nieuwe motor was.

Ik vrees eigenlijk een beetje voor Hamilton de volgende race. Er kwam nml. al het gehele weekend af en toe is een rooksliertje uit zijn motor, vandaag ook 1x dacht ik, en de volgende GP eist ook weer wat van de motor... En gezien Hamilton echt constant bleef pushen...

Toch nog maar is chapeau naar Nick Heidfeld hoor! 3x 4e plaats. 5e in het WK op MAAR 2 punten van Alonso! Hoedje af!

ja heidfield is schitterend bezig!
ik dacht ook eventjes een licht rooksliertje gezien te hebben bij hamilton.

jammer dat die gp van san marino geschrapt is.
weet iemand waarom? (kheb dat blijkbaar gemist)

Kermit

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
en het heeft allemaal te maken met geld, de RTBF heeft volgens mij een pak meer geld neergelegd en mag daarom dus meer, ik denk niet dat canvas dat zelfs niet zou mogen willen ze het doen.


opnieuw redelijk saaie race. en ik vrees dat dit voor heel het seizoen zal zijn

enige troost is mayb dat het op vlak van de wk strijd superspannend gaat worden, 3 man op gedeelde 1ste plaats !!!!

ze steken liever hun geld in altijd die stomme saaie wielerkoersen, waar zoveel mensen zich op doodergeren

Darth-Falcon

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
ja heidfield is schitterend bezig!
ik dacht ook eventjes een licht rooksliertje gezien te hebben bij hamilton.

jammer dat die gp van san marino geschrapt is.
weet iemand waarom? (kheb dat blijkbaar gemist)

ecclestone wou niet dat er nog 2 races in hetzelfde land gereden werden.

De kans is reeël dat Monza volgend jaar niet meer in de kalender staat, vanwege klachten an buurtbewoners enz (het zou me zelfs niet verbazen moest monza gewoon verplicht de deuren sluiten). San marino neemt dan wellicht Gp van italie over.

om eerlijk te zijn vind ik het niet jammer, de races in san marino zijn oersaai, en dit jaar zijn de races zowiezo al een pak saaier
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan