als ge LaDeux en Sporza vergelijkt das echt lachen,
bij LaDeux zijn ze altij ter plaatse en interviewe ze den helft van de rijders, die rijders kenne die interviewers van LaDeux al gewoon van elk weekend
dan Sporza, die geve commentaar vanuit Brussel, ..........
aaaargggh wa zeg ik nu, das juist, meer en meer gaan ze ter plaatse, ookal geve ze 0 interviews en 0 beelde van naast het circuit, toch gaan ze ter plaatse, kwestie van beter commentaar te kunne geve van wat ze kunne zien gebeure in de pit lane waarschijnlijk
Bas Leinders blijkbaar meer en meer welkom bij LaDeux, nu zit em al weer een heel weekend daar bij LaDeux commentaar te geven, hij kan daar nu gewoon rondlope me die interviewers in de paddock, het feit dat hij een heel weekend frans moet klappe zal hij dan maar een kleine moeite vinden voor wat hij van LaDeux terugkrijgt
om dan van de super-subjectieve commentaar nog maar te zwijge bij Sporza eh:
voorbeeldje over Kimi Raikkonen dit jaar na de overwinning in Australië: "Ja hij heeft wel de kwaliteiten van een goede rijder, het feit dat hij naast het circuit niet sympathiek is zullen we er dan maar bij nemen"
fuck off, als ge nooit 1 interview doet me hem, ik heb al genoeg filmpkes op internet gevonden waar Kimi gewoon in Finland zit en dan issem echt wel heel los ze, en maakt grapkes enzo
stomme Sporza -_-