Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xDama

Legacy Member
Kermit zei:
ik heb zo'n voorgevoel dat massa een erg onsportieve move gaat maken om hamilton achter zich te houden in de eerste bocht

Het zou mij verbazen als Hamilton morgen bij de start een vuist zou kunnen maken. Hij staat op het vuile gedeelte en beide Ferrari's op het propere. Met name Kimi zal het Hamilton moeilijk maken bij de start. Wat wel leuk is, is dat in al die Hamilton-mania, Alonso precies volledig vergeten wordt :D
Als dat zo nog een 5-tal race's verder duurt dan is gedaan met de heerschappij van Alonso.

Darth-Falcon

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Het zou mij verbazen als Hamilton morgen bij de start een vuist zou kunnen maken. Hij staat op het vuile gedeelte en beide Ferrari's op het propere. Met name Kimi zal het Hamilton moeilijk maken bij de start. Wat wel leuk is, is dat in al die Hamilton-mania, Alonso precies volledig vergeten wordt :D
Als dat zo nog een 5-tal race's verder duurt dan is gedaan met de heerschappij van Alonso.

hamilton maakt niet het verschil bij het vertrekken maar in de eerste bocht, vorieg 2 keer was ie zelfs een plek kwijt wat ie vervolgens meteen terugpakte in de eerste bocht.

beke zoals verstappen die in maleisie van 18 naar 6 ging.


maar om eerlijk te zijn vrees ik dat ie er samen met massa gaat uitliggen deze keer.

xDama

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
beke zoals verstappen die in maleisie van 18 naar 6 ging.

Bij de start van 18 naar 6? Welk jaar was dat? Want ik kan me dat niet meteen herinneren :)

UltimateWeapon

Legacy Member
@ filmpke,
joa omstandighede eh ;-)

@ race morgen,
ik denk niet dat Massa morgen gaat winnen,
de start gaat natuurlijk wa bepale, het zou wel eens heel schoon kunne worden, misschien dat er wa veel zand ga liggen bij de start van de race? allé ik ken het voorprogramma daar ni, ik weet ni hoeveel autos ervoor gaan rijde om et circuit wa clean te make
ma soit, als er zand ligt, dan is dat denk ik in het voordeel van Hamilton, de man die grip vind waar geen grip is

klein pronostiekje voor de eerste bocht:
Massa gaat naast et circuit rijde bij de start(gelukkig voor hem ni zo'n probleem in Bahrein), Hamilton pakt dus de kop in den eerste bocht
Raikkonen en Massa naast elkaar door de eerste bocht dus (met Massa aan buitenkant want ja, hij heeft bocht gemist eh), en zo pakt Raikkonen 2de positie
en dan komt er een spannend gevecht tussen Raikkonen en Hamilton, welk Raikkonen gaat winnen ( of dat nu in eerste ronde gaat zijn of gedurende een hele race, i dunno)
en dan uiteindelijk gaat Raikkonen als 1ste aankomen bij de finish,
Massa word ondertussen nog ingehaald door Alonso en eindigd in a disappointing (for him) 4th

jeltex

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Het zou mij verbazen als Hamilton morgen bij de start een vuist zou kunnen maken. Hij staat op het vuile gedeelte en beide Ferrari's op het propere. Met name Kimi zal het Hamilton moeilijk maken bij de start. Wat wel leuk is, is dat in al die Hamilton-mania, Alonso precies volledig vergeten wordt :D
Als dat zo nog een 5-tal race's verder duurt dan is gedaan met de heerschappij van Alonso.

Ik vind dat iedereen ook wel een beetje hard van stapel loopt. Hamilton heeft de vorige 2 races bewezen dat hij een prima rijder is met veel inzicht bij de start maar nu moet je niet gaan verwachten dat hij iedere race opnieuw een superstart gaat maken hé. Dat hangt gewoon ook voor een groot stuk van de beslissingen van de andere rijders af. Ik ben al 10 jaar McLaren-fan en zelfs ik begin me wat te ergeren aan die hype.

En ik zou nu toch niet zeggen dat Alonso vergeten wordt hoor. Hij heeft gewoon de laatste 2 jaar al laten zien wat hij kan dus is het logisch dat de verrassing er een beetje af is. En Hamilton maakt gewoon een heel sterke seizoensstart als rookie dus is het normaal dat de schijnwerpers meer op hem gericht zijn. Als Hamilton morgen de race wint zal dat een heel gebeuren zijn, als Alonso daarentegen wint zal er geen mens vreemd opkijken.

Darth-Falcon

Legacy Member
sporza is weer schitterend bezig

ze beginnen met de uitzending om 13.35 op één, het nieuws kennende loopt dat prolly nog 5 -10 min uit

de start is 13.30

sigh

denkimi

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
sporza is weer schitterend bezig

ze beginnen met de uitzending om 13.35 op één, het nieuws kennende loopt dat prolly nog 5 -10 min uit

de start is 13.30

sigh

ladeux. :niceone:

ik begrijp niet waarom de vrt en de rtb niet gewoon hun geld samenleggen en samen de rechten op de f1 kopen. dan zou iedereen ervan kunnen genieten

Exorikos

Legacy Member
den-kimi zei:
ladeux. :niceone:

ik begrijp niet waarom de vrt en de rtb niet gewoon hun geld samenleggen en samen de rechten op de f1 kopen. dan zou iedereen ervan kunnen genieten

Is dat dan nu niet het geval? Ladeux is toch van rtbf, niet?

UltimateWeapon

Legacy Member
als ge LaDeux en Sporza vergelijkt das echt lachen,
bij LaDeux zijn ze altij ter plaatse en interviewe ze den helft van de rijders, die rijders kenne die interviewers van LaDeux al gewoon van elk weekend

dan Sporza, die geve commentaar vanuit Brussel, ..........
aaaargggh wa zeg ik nu, das juist, meer en meer gaan ze ter plaatse, ookal geve ze 0 interviews en 0 beelde van naast het circuit, toch gaan ze ter plaatse, kwestie van beter commentaar te kunne geve van wat ze kunne zien gebeure in de pit lane waarschijnlijk

Bas Leinders blijkbaar meer en meer welkom bij LaDeux, nu zit em al weer een heel weekend daar bij LaDeux commentaar te geven, hij kan daar nu gewoon rondlope me die interviewers in de paddock, het feit dat hij een heel weekend frans moet klappe zal hij dan maar een kleine moeite vinden voor wat hij van LaDeux terugkrijgt

om dan van de super-subjectieve commentaar nog maar te zwijge bij Sporza eh:
voorbeeldje over Kimi Raikkonen dit jaar na de overwinning in Australië: "Ja hij heeft wel de kwaliteiten van een goede rijder, het feit dat hij naast het circuit niet sympathiek is zullen we er dan maar bij nemen"
fuck off, als ge nooit 1 interview doet me hem, ik heb al genoeg filmpkes op internet gevonden waar Kimi gewoon in Finland zit en dan issem echt wel heel los ze, en maakt grapkes enzo

stomme Sporza -_-

xDama

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
sporza is weer schitterend bezig

ze beginnen met de uitzending om 13.35 op één, het nieuws kennende loopt dat prolly nog 5 -10 min uit

de start is 13.30

sigh

FUCK!! Weer de start gemist -_-

Exorikos

Legacy Member
Niet veel speciaals. Alleen dom wat Raikkonen deed na de safetycar. Ik hoop voor Alonso dat hij zwaar vertrokken is, want hij rijdt wel heel traag...

Exorikos

Legacy Member
Mooie uitslag. Massa heeft even mooi de kritiek van zich af gereden. Ik ben eens benieuwd naar Alonso zijn uitleg, want die was wel heel traag. :)

Lucian

Legacy Member
mooiste race tot nu toe, kleine verschillen, gevechten overal (moesten de wagens nu nog bekwaam zijn om in te halen hadden we een prachtrace gehad imo)
wordt nog leuk seizoentje met de kleine verschillen in de stand

'Troman'

Legacy Member
duurde de race nog 5 ronden was massa 2de geeindigd for sure :) hamilton zalige rijder :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan