Burny
Legacy Member
UltimateWeapon zei:ach ja, waat jullie (Schumacher-fanaten) doen is het totaalplaatje altijd bekijken, ALTIJD opnieuw komen jullie terug op "meest succesvolle" omdat hij de meeste titels heeft behaald
maar geen enkel van jullie durft jaar per jaar te analyseren omdat je dan naar de echte waarde van de rijders begint te kijken
ik kan hier jaar na jaar opsommen en dan wordt dat "meest succesvolle" ineens een pak afgezwakt
zijt gerust, ik ga het nu niet doen omdat ik dan weer 100 schumacher-fans op mijn dak krijg die geen enkel van mijn regeltjes gaan lezen en dan krijg ik weer commentaren van: "oh ge kunt er ni tege en blablabla"
dus ja, ff fast forward nu >>>>>
"ge kunt er ni tege de schumacher zo goed was"
goe daar ga ik eens op antwoorden: er is een reden waarom ik geen Schumacher fan ben, als Schumacher echt zo goed was zoals jullie allemaal beweren dan was ik ook een Schumacher fan geweest, maar toch ben ik het helemaal niet, en waarom niet
ik ben altijd op zoek naar talent: Raikkonen vanaf 2000 bij Sauber, Hamilton in 2007 bij McLaren, Alonso bij Renault
als Schumacher ook zo goed was geweest dan had hij ook in dat lijstje gestaan, check de facts, bekijk ALLE aspecten: ook de omstandigheden + de tegenstanders
het is niet omdat de meerderheid van de F1-fans zegt dat Schumacher de beste ooit is, dat dat ook zo is
95 % van de bevolking gelooft ook dat God bestaat, maar de 5 % die zegt dat God niet bestaat zijn ook de enigen die gelijk hebben
Ik ben helemaal geen Schumi fan, toch steek je het daar weer op
Beetje flauw hoor.En dat lijstje, tja niet moeilijk dat Schumi er niet instaat als jezelf dat lijstje opmaakt

En Raikonnen rijdt nu al 7 jaar F1, op die tijd had Schumi al hééééééééél wat meer gepresteerd dan Raikonnen. Is dat niet wat raar, aangezien Schumi maar een middelmatig rijder is en Raikonnen een waar supertalent? Zelfs al ligt het zuiver en alleen aan het materiaal en de omstandigheden, zou Raikonnen dan toch niet net iets meer mogen presteren?
Wederom wil ik zeker niet gezegd hebben dat Raikonnen slecht is ofzo, maar de blinde Schumi-haat druipt gewoon van u af, zo erg dat ik als neutrale toeschouwer zelfs moet reageren


