TX.Conn
Legacy Member
YuRiPa zei:Over Massa:
Snap niks van die Massa hype. Massa is geen coureur die in een Ferrari thuis hoort, daar is ie echt nie goed genoeg voor. Snap nog altijd nie why Ferrari hem heeft gehaald vorig jaar. Massa is geen WK materiaal,
Toen Massa bij Sauber reed, kreeg ie een voorstel van Ferrari aangeboden om 1 jaar als testrijder te rijden bij het team, dat heeft ie toen aangenomen.
Waarschijnlijk zagen Todt, Brawn, Schumacher en andere hoog geplaatsten bij Ferrari dat Massa, Barrichello wel zou kunnen vervangen als 2de rijder en helper van Schumacher.
alé zo zie ik het toch.

). Toen Schumi bij Ferrari kwam is Ferrari weer een topteam geworden. Schumi heeft een team om zich heen gebouwd en Ferrari mag dus blij zijn met Schumi, zonder Schumi hadden ze nu nog nooit weer een titel gewonnen.
.