Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TX.Conn

Legacy Member
YuRiPa zei:
Vind nog steeds dat Massa nie in een Ferrari thuishoort,

Totaal mee eens... toen Barrichello voor Ferrari reed supporterde ik voor hem, sinds Massa hem verving kan ik die niet uitstaan,
(vind het alsof Massa hem eruit heeft geschopped bij Ferrari :angry:.)

YuRiPa zei:
Kimi verveelde zich? Waar hebt ge dat gelezen?:p Die gast had in Maleisië nie echt reden om zich te vervelen, genoeg te doen voor m, zeker op t eind weer toen ie dichterbij kwam aan Hamilton.

Defkes had het over de race in Melbourne... de laatste ronde's voor het einde van de race verveelde Kimi zich en liet hij de concentratie wat zakken en zo maakte hij een kleine fout.

YuRiPa zei:
Mijn voorspelling voor het seizoen is dat McLaren het heel goed gaat doen en gaat winnen uiteindelijk. Ze hebben de wereldkampioen en het grootste talent sinds jaren in hun team. Kimi is naar mijn mening geen WK materiaal. Denk ook nie dat hij ooit die wereldtitel gaat pakken. Denk dat Alonso dit jaar de titel pakt en dat volgend jaar een McLaren strijd komt om de titel, tussen Hamilton en Alonso.:) Zou wel supergaaf zijn.:D

Zie het ongeveer ook zo voor dit seizoen... hopelijk komt u voorspelling uit voor volgend seizoen... dat zou inderdaad subliem zijn :)!

Costanza

Legacy Member
Iemand soms een idee waar ik info kan vinden over welke rijders al dan niet met nieuwe of oude motor de GP starten ?

User_BELGIUM

Legacy Member
is er een zender (op de kabel) die de vrije trainingen uitzendt?
(kvond het niet bij ITV in elk geval)

User_BELGIUM

Legacy Member
Costanza zei:
Iemand soms een idee waar ik info kan vinden over welke rijders al dan niet met nieuwe of oude motor de GP starten ?

ik denk nie dat het echt mogelijk is dit bij te houden, want soms juist voor de start vervangen ze soms nog de motor.

Defkes

Legacy Member
Costanza zei:
Iemand soms een idee waar ik info kan vinden over welke rijders al dan niet met nieuwe of oude motor de GP starten ?

www.f1total.com

Daar staat het ergens op.

@Yuripa: ik ga uwe post morgen ofzo lezen, nu heb k (weer) geen tijd. Verwacht u dus toch ma aan een reply :).

UltimateWeapon

Legacy Member
Waarom Massa in 24 uur tijd door de pers van Hero to Zero wordt bekritiseerd

wat ik nu ga zeggen is iets dat ik al jaren zeg, en sommigen gaan begrijpen wat ik bedoel, anderen (onderandere Defkes en zijne Stefaan Lammens) gaan het de grootste bullshit noemen omdat ze het gewoon niet willen zien

in 2006 komt Massa bij Ferrari en wat doet hij? hij verslaat Schumacher soms in de kwalificaties en soms in de race, iedereen begint hem op te hemelen: wow die Massa is een echt talent ( komaan ge zijt hier over Massa bezig dudes....)
ik zeg al jaren dat Schumacher een gemiddeld coureur is - 1ste rijder bij Ferrari - met soms een sterke wagen
velen die willen mij daar niet in geloven, en zeggen dat Schumacher de beste ooit is, swat ge kent da verhaaltje
dus back to Massa en 2007

de verwachtingen zijn natuurlijk heel hoog en Massa is net voor het seizoen begint de topfavoriet voor de wereldtitel ( toen ik dat las toen dacht ik in mijn eige: amai er gaan er dan toch een paar verschieten dees jaar )

voila we zijn vertrokken in Australië, Massa heeft autopech, ok bad luck, nix aan te doen, terug naar plaats 22 en hup, de race: 5de geeindigd

iedereen eve blind als altijd: wow, van 22 naar 5, je moet het maar doen
Kimi Raikkonen heeft al straffere toeren neergezet

we komen in de 2de race: Maleisie, iedereen nog altijd eve vrolijk over Massa en Massa pakt de pole,
de start: hij laat 2 mclarens voorbij en hij rijd zichzelf eraf wanneer hij de rookie Hamilton wil inhalen

Kimi Raikkonen met ne gedowngrade ( JA ZIJNE MOTER HAD PROBLEME EN VOOR GE ZEGT DA ET NI ZO IS, CHECK EERST UW BRONNEN ) rijd in zijn snelste rondje slechts een paar duizendste van een seconde trager dan het snelste rondje van Massa + eindigt 2 plaatsen hoger dan Massa

Massa in de pers uitgesmeerd van Hero to Zero

ok, nu zijn er 2 mogelijkheden natuurlijk
1) ofwel is Massa nooit een supertalent geweest en is dat de zoveelste massa-psychologie dat daar achter zit, omda hij ne keer Schumacher ( de oh-de-beste-rijder-ooit) heeft verslaan
2) Massa is plots alles verloren dat hij ooit was en het word tijd dat hij op pensioen gaat

voor mij is het allemaal glashelder ze, al JAREN, maar het is voor die mensen die het verschil niet kunnen zien tussen ECHT talent of gewoon ne rappe auto, dat ze niet meer weten wat er nu toch allemaal gebeurd

to be continued.... en zoals altijd, zal mijn verhaal het juiste blijken.....want het is niet Massa dat wereldkampioen zal worden, maar Raikkonen, een supertalent
:applause: :applause: :applause:

Burny

Legacy Member
Schumacher een gemiddeld rijder? Ook bij Benneton is hij al WK geweest. En voor een gemiddeld rijder heeft hij een wel zeer sterk palmares :rofl: Ik ken eigenlijk nie veel topcoureurs die hem dat nadoen, laat staan gemiddelde rijders. Onder eender welke omstandigheden of redenen.
Ik zeg niet dat hij de beste ooit is (want ik ben/was geen Schumi fan), maar een gemiddeld rijder, das gewoon bullshit.
Hij begrijpt dan ook nog eens de kunst om een wagen te helpen bouwen en afstellen, waar hij extra voordeel uithaalde. Maar als je denkt dat alleen dat feit hem zo'n palmares heeft opgeleverd....

Je bent gewoon wat te vol van jezelf, vb je laatste zin.

Over de kwestie Massa - Raikonnen ga ik niets zeggen, aangezien ik de laatste seizoenen amper nog heb gekeken.

Lucian

Legacy Member
UltimateWeapon zei:
Waarom Massa in 24 uur tijd door de pers van Hero to Zero wordt bekritiseerd

wat ik nu ga zeggen is iets dat ik al jaren zeg, en sommigen gaan begrijpen wat ik bedoel, anderen (onderandere Defkes en zijne Stefaan Lammens) gaan het de grootste bullshit noemen omdat ze het gewoon niet willen zien

in 2006 komt Massa bij Ferrari en wat doet hij? hij verslaat Schumacher soms in de kwalificaties en soms in de race, iedereen begint hem op te hemelen: wow die Massa is een echt talent ( komaan ge zijt hier over Massa bezig dudes....)
ik zeg al jaren dat Schumacher een gemiddeld coureur is - 1ste rijder bij Ferrari - met soms een sterke wagen
velen die willen mij daar niet in geloven, en zeggen dat Schumacher de beste ooit is, swat ge kent da verhaaltje
dus back to Massa en 2007

de verwachtingen zijn natuurlijk heel hoog en Massa is net voor het seizoen begint de topfavoriet voor de wereldtitel ( toen ik dat las toen dacht ik in mijn eige: amai er gaan er dan toch een paar verschieten dees jaar )

voila we zijn vertrokken in Australië, Massa heeft autopech, ok bad luck, nix aan te doen, terug naar plaats 22 en hup, de race: 5de geeindigd

iedereen eve blind als altijd: wow, van 22 naar 5, je moet het maar doen
Kimi Raikkonen heeft al straffere toeren neergezet

we komen in de 2de race: Maleisie, iedereen nog altijd eve vrolijk over Massa en Massa pakt de pole,
de start: hij laat 2 mclarens voorbij en hij rijd zichzelf eraf wanneer hij de rookie Hamilton wil inhalen

Kimi Raikkonen met ne gedowngrade ( JA ZIJNE MOTER HAD PROBLEME EN VOOR GE ZEGT DA ET NI ZO IS, CHECK EERST UW BRONNEN ) rijd in zijn snelste rondje slechts een paar duizendste van een seconde trager dan het snelste rondje van Massa + eindigt 2 plaatsen hoger dan Massa

Massa in de pers uitgesmeerd van Hero to Zero

ok, nu zijn er 2 mogelijkheden natuurlijk
1) ofwel is Massa nooit een supertalent geweest en is dat de zoveelste massa-psychologie dat daar achter zit, omda hij ne keer Schumacher ( de oh-de-beste-rijder-ooit) heeft verslaan
2) Massa is plots alles verloren dat hij ooit was en het word tijd dat hij op pensioen gaat

voor mij is het allemaal glashelder ze, al JAREN, maar het is voor die mensen die het verschil niet kunnen zien tussen ECHT talent of gewoon ne rappe auto, dat ze niet meer weten wat er nu toch allemaal gebeurd

to be continued.... en zoals altijd, zal mijn verhaal het juiste blijken.....want het is niet Massa dat wereldkampioen zal worden, maar Raikkonen, een supertalent
:applause: :applause: :applause:
volgens mij hebde ook gelijk ze, massa is niet de rijder die dat beetje extra heeft waardoor hij het tot wereldkampioen kan schoppen, iets dat een schumacher, senna, prost etc wel hadden
alonso en raikonen komen imo ook niet bij deze vorige in de buurt, maar met wat der nu meerijdt zijn zij 2de besten en zullen ze de toekomstige titels gaan uitvechten, met jeugdig talent dat komt meevechten (hamilton, ..etc)

het enigste ding waar ik niet akkoord mee kan gaan is schumacher een middelmatig rijder noemen, er zijn veel middelmatige rijders, maar daarvan zie je er toch niet veel de succesvolste rijder ooit worden, hij had bij beneton niet de beste wagen in het begin, ferrari stond nergens toen hij erna toe ging, en de eerste 2 jaar moest hij tegen de veel snellere mclarens opboksen, zijn teamgenoten hebben hem binnen het team nooit kunnen bedreigen omdat als het er op aan kwam, ze het gewoon niet konden ...

:)

xDama

Legacy Member
LuCian zei:
zijn teamgenoten hebben hem binnen het team nooit kunnen bedreigen omdat als het er op aan kwam, ze het gewoon niet konden ...

:)

Niet MOCHTEN bedoel je ;)

Waarom is Irvine het afgebold bij Ferrari? En de goehartige Barrichello was het ook beu na enkele jaren.

Leuk feit dat mij nu plots te binnen schiet: Williams is precies terug beter aan het worden! In de 2e training stonden ze terug in de top 10. Ik ben wel blij rond dit fenomeen. Het is tenslotte nog het enige privé-team in de F1!

Lucian

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Niet MOCHTEN bedoel je ;)

Waarom is Irvine het afgebold bij Ferrari? En de goehartige Barrichello was het ook beu na enkele jaren.

dus gij gaat beweren dat in een duel voor de wereldtitel, bari en irvine schumi geklopt gingen hebben?
en nie afkomen met complottheorien waarbij de 2de rijders mindere wagens krijgen ofzo, want da is bs

Burny

Legacy Member
LuCian zei:
dus gij gaat beweren dat in een duel voor de wereldtitel, bari en irvine schumi geklopt gingen hebben?
en nie afkomen met complottheorien waarbij de 2de rijders mindere wagens krijgen ofzo, want da is bs

Schumi was immers maar een middelmatige coureur, de betere helft van de coureurs en teams zaten allemaal int complot zodat Schumi WK kon worden, bijna 10 jaar lang :p

Costanza

Legacy Member
kort vraagje: button heeft zijn motor opgeblazen tijdens de 2e vrije training.
Dit betekend toch dat hij 10 plaatsen achteruit schuift op de grid.

bookmakers hebben nog steeds als head 2 head bet voor de race button vs barichello @ 2.20

toch serieuze value bet als button al zeker als laatste vertrekt ?

xDama

Legacy Member
LuCian zei:
dus gij gaat beweren dat in een duel voor de wereldtitel, bari en irvine schumi geklopt gingen hebben?
en nie afkomen met complottheorien waarbij de 2de rijders mindere wagens krijgen ofzo, want da is bs

Bijlange niet. Ik vind zowel Irvine als Barrichello geen bekwame piloten voor WK te worden. Maar ik bedoel maar dat Irvine of Barri nooit of te nooit van Ferrari WK zouden mogen worden, en da's nu toch al langer een gekend feit.

UltimateWeapon

Legacy Member
ach ja, wat jullie (Schumacher-fanaten) doen is het totaalplaatje altijd bekijken, ALTIJD opnieuw komen jullie terug op "meest succesvolle" omdat hij de meeste titels heeft behaald

maar geen enkel van jullie durft jaar per jaar te analyseren omdat je dan naar de echte waarde van de rijders begint te kijken

ik kan hier jaar na jaar opsommen en dan wordt dat "meest succesvolle" ineens een pak afgezwakt

zijt gerust, ik ga het nu niet doen omdat ik dan weer 100 schumacher-fans op mijn dak krijg die geen enkel van mijn regeltjes gaan lezen en dan krijg ik weer commentaren van: "oh ge kunt er ni tege en blablabla"

dus ja, ff fast forward nu >>>>>

"ge kunt er ni tege de schumacher zo goed was"

goe daar ga ik eens op antwoorden: er is een reden waarom ik geen Schumacher fan ben, als Schumacher echt zo goed was zoals jullie allemaal beweren dan was ik ook een Schumacher fan geweest, maar toch ben ik het helemaal niet, en waarom niet
ik ben altijd op zoek naar talent: Raikkonen vanaf 2000 bij Sauber, Hamilton in 2007 bij McLaren, Alonso bij Renault

als Schumacher ook zo goed was geweest dan had hij ook in dat lijstje gestaan, check de facts, bekijk ALLE aspecten: ook de omstandigheden + de tegenstanders

het is niet omdat de meerderheid van de F1-fans zegt dat Schumacher de beste ooit is, dat dat ook zo is
95 % van de bevolking gelooft ook dat God bestaat, maar de 5 % die zegt dat God niet bestaat zijn ook de enigen die gelijk hebben
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan