Costanza
Legacy Member
Defkes zei:
hartelijk dank voor deze !
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Defkes zei:
YuRiPa zei:Vind nog steeds dat Massa nie in een Ferrari thuishoort,
.)YuRiPa zei:Kimi verveelde zich? Waar hebt ge dat gelezen?Die gast had in Maleisië nie echt reden om zich te vervelen, genoeg te doen voor m, zeker op t eind weer toen ie dichterbij kwam aan Hamilton.
YuRiPa zei:Mijn voorspelling voor het seizoen is dat McLaren het heel goed gaat doen en gaat winnen uiteindelijk. Ze hebben de wereldkampioen en het grootste talent sinds jaren in hun team. Kimi is naar mijn mening geen WK materiaal. Denk ook nie dat hij ooit die wereldtitel gaat pakken. Denk dat Alonso dit jaar de titel pakt en dat volgend jaar een McLaren strijd komt om de titel, tussen Hamilton en Alonso.Zou wel supergaaf zijn.
![]()
!Costanza zei:Iemand soms een idee waar ik info kan vinden over welke rijders al dan niet met nieuwe of oude motor de GP starten ?
Darth-Falcon zei:commentaar voor la2
hoe wete da trouwens ?
Stancke zei:Ben net terug van daar
Costanza zei:Iemand soms een idee waar ik info kan vinden over welke rijders al dan niet met nieuwe of oude motor de GP starten ?
.UltimateWeapon zei:Tekst...


Ik ken eigenlijk nie veel topcoureurs die hem dat nadoen, laat staan gemiddelde rijders. Onder eender welke omstandigheden of redenen.volgens mij hebde ook gelijk ze, massa is niet de rijder die dat beetje extra heeft waardoor hij het tot wereldkampioen kan schoppen, iets dat een schumacher, senna, prost etc wel haddenUltimateWeapon zei:Waarom Massa in 24 uur tijd door de pers van Hero to Zero wordt bekritiseerd
wat ik nu ga zeggen is iets dat ik al jaren zeg, en sommigen gaan begrijpen wat ik bedoel, anderen (onderandere Defkes en zijne Stefaan Lammens) gaan het de grootste bullshit noemen omdat ze het gewoon niet willen zien
in 2006 komt Massa bij Ferrari en wat doet hij? hij verslaat Schumacher soms in de kwalificaties en soms in de race, iedereen begint hem op te hemelen: wow die Massa is een echt talent ( komaan ge zijt hier over Massa bezig dudes....)
ik zeg al jaren dat Schumacher een gemiddeld coureur is - 1ste rijder bij Ferrari - met soms een sterke wagen
velen die willen mij daar niet in geloven, en zeggen dat Schumacher de beste ooit is, swat ge kent da verhaaltje
dus back to Massa en 2007
de verwachtingen zijn natuurlijk heel hoog en Massa is net voor het seizoen begint de topfavoriet voor de wereldtitel ( toen ik dat las toen dacht ik in mijn eige: amai er gaan er dan toch een paar verschieten dees jaar )
voila we zijn vertrokken in Australië, Massa heeft autopech, ok bad luck, nix aan te doen, terug naar plaats 22 en hup, de race: 5de geeindigd
iedereen eve blind als altijd: wow, van 22 naar 5, je moet het maar doen
Kimi Raikkonen heeft al straffere toeren neergezet
we komen in de 2de race: Maleisie, iedereen nog altijd eve vrolijk over Massa en Massa pakt de pole,
de start: hij laat 2 mclarens voorbij en hij rijd zichzelf eraf wanneer hij de rookie Hamilton wil inhalen
Kimi Raikkonen met ne gedowngrade ( JA ZIJNE MOTER HAD PROBLEME EN VOOR GE ZEGT DA ET NI ZO IS, CHECK EERST UW BRONNEN ) rijd in zijn snelste rondje slechts een paar duizendste van een seconde trager dan het snelste rondje van Massa + eindigt 2 plaatsen hoger dan Massa
Massa in de pers uitgesmeerd van Hero to Zero
ok, nu zijn er 2 mogelijkheden natuurlijk
1) ofwel is Massa nooit een supertalent geweest en is dat de zoveelste massa-psychologie dat daar achter zit, omda hij ne keer Schumacher ( de oh-de-beste-rijder-ooit) heeft verslaan
2) Massa is plots alles verloren dat hij ooit was en het word tijd dat hij op pensioen gaat
voor mij is het allemaal glashelder ze, al JAREN, maar het is voor die mensen die het verschil niet kunnen zien tussen ECHT talent of gewoon ne rappe auto, dat ze niet meer weten wat er nu toch allemaal gebeurd
to be continued.... en zoals altijd, zal mijn verhaal het juiste blijken.....want het is niet Massa dat wereldkampioen zal worden, maar Raikkonen, een supertalent
:applause: :applause: :applause:

LuCian zei:zijn teamgenoten hebben hem binnen het team nooit kunnen bedreigen omdat als het er op aan kwam, ze het gewoon niet konden ...
![]()

666-Damarus-666 zei:Niet MOCHTEN bedoel je
Waarom is Irvine het afgebold bij Ferrari? En de goehartige Barrichello was het ook beu na enkele jaren.
LuCian zei:dus gij gaat beweren dat in een duel voor de wereldtitel, bari en irvine schumi geklopt gingen hebben?
en nie afkomen met complottheorien waarbij de 2de rijders mindere wagens krijgen ofzo, want da is bs

LuCian zei:dus gij gaat beweren dat in een duel voor de wereldtitel, bari en irvine schumi geklopt gingen hebben?
en nie afkomen met complottheorien waarbij de 2de rijders mindere wagens krijgen ofzo, want da is bs