Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Troman zei:waarom niet? als ie zo blijft gaan wordt ie groter dan schumacher![]()
Wesdude zei:Bij Hamilton is het ff afwachten, niet echt voldoor starten heb ik het gevoel

Darth-Falcon zei:nee de laatste 10-12 ronden had ie het iets te warm ofzo geloof, toch op verschillende sites gelezen.
.User_BELGIUM zei:t'is nu nie te zeggen dat ie 'vast' zat achter Heidfield..

)Darth-Falcon zei:1 groot probleem is al weg: raikonnen.
