Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lucian

Legacy Member
jaja ferrari zwakke boel man
massa die zich laat belachelijk maken door hamilton en heidfeld
tactiek van men botten en gewoon te traag (ferrari dan int algemeen)

en fucking zenuwen krijgde van die 2 mongolen op sporza :doh:
niemeer normaal
-hamilton komt binne voor zen 2de pitstop -> "ja nu kan raikonnen voluit gaan nu hij van hamilton verlost is" EM LIGT DER GVD 15 SECONDEN ACHTER :angry:
-ge hoort coulthard duidelijk door de boardradio zeggen "my brake pedal is coming off of iets in die aard" -> jaja duidelijk iets met de stuurkolom
-....

aargh man ma zu slecht :sop:

:@ en dan nog da ellendig hamilton-gehype derbij, ik hoop gewoon dat die kerel eens lekker deruit vliegt alleen om die 2 debielen te kunnen horen janken...

'Troman'

Legacy Member
LuCian zei:
jaja ferrari zwakke boel man
massa die zich laat belachelijk maken door hamilton en heidfeld
tactiek van men botten en gewoon te traag (ferrari dan int algemeen)

en fucking zenuwen krijgde van die 2 mongolen op sporza :doh:
niemeer normaal
-hamilton komt binne voor zen 2de pitstop -> "ja nu kan raikonnen voluit gaan nu hij van hamilton verlost is" EM LIGT DER GVD 15 SECONDEN ACHTER :angry:
-ge hoort coulthard duidelijk door de boardradio zeggen "my brake pedal is coming off of iets in die aard" -> jaja duidelijk iets met de stuurkolom
-....

aargh man ma zu slecht :sop:

:@ en dan nog da ellendig hamilton-gehype derbij, ik hoop gewoon dat die kerel eens lekker deruit vliegt alleen om die 2 debielen te kunnen horen janken...
relax take it easy ;)
alles buiten die spanjemong is goed :)

Goldrusher

Legacy Member
RTBF & ITV ftw! :)

Spijtig dat Alonso weer won, moja, dat Räikkönen (rai keun in, en niet zoals op sporza raaikonun) de rest van het seizoen dan pakt hé.

Volgend weekend is't alweer koers. In Bahrain. :)

Oja, en die witte lijn is niet de zachte band, maar de zachtste band.
Stel dat ze medium en hard meepakken, krijgt medium de lijn. Pakken ze super soft en soft mee, dan is het super soft.

Lucian

Legacy Member
Goldrusher zei:
RTBF & ITV ftw! :)

Spijtig dat Alonso weer won, moja, dat Räikkönen (rai keun in, en niet zoals op sporza raaikonun) de rest van het seizoen dan pakt hé.

Volgend weekend is't alweer koers. In Bahrain. :)

Oja, en die witte lijn is niet de zachte band, maar de zachtste band.
Stel dat ze medium en hard meepakken, krijgt medium de lijn. Pakken ze super soft en soft mee, dan is het super soft.

miereneuker :p

Stancke

Legacy Member
aan de uitslag te zien, is het het kijken niet waard straks.

Regen, anyone?

Lucian

Legacy Member
Stancke zei:
aan de uitslag te zien, is het het kijken niet waard straks.

Regen, anyone?

nope, geen regen en buiten de eerste 10 rondes saaie boel
moeten dringend eens gaan zorgen da der terug in te halen valt want als da nog lang zo gaat blijven dat der 6 autos op een rij rijden met elk een sec tussen zonder inhaalmanoevers of nog maar een kans tot slipstreamen ga k niemeer smorgens men bed uit blijven kruipen :p

nico

Legacy Member
was op zich wel een knappe race , zeker in het begin. Bmw draait lekker mee, Mclaren was snel (!) en Ferrari had een slechte dag.

over Ferrari : Raikkonen zou blijkbaar traag moeten rijden op rechte stukken (wrs door dat motorprobleem)
Massa : ofwel een zeer slechte dag. Of had hij mss meer hinder van zijn uitstapje dan we dachten (bodem geraakt?)

al bij al een uitslag die volgens mij correct was. maar nu moet ik toch even zeggen dat ik Hamilton niet zo fantastisch vond vandaag.Hij reed een schitterende race voor een rookie te zijn, maar heeft iemand gezien hoeveel keer hij zijn wielen blokkeerde? (en dan heb ik het niet alleen over die slow-motion beelden die we te zien kregen)

herc

Legacy Member
LuCian zei:
jaja ferrari zwakke boel man
massa die zich laat belachelijk maken door hamilton en heidfeld
tactiek van men botten en gewoon te traag (ferrari dan int algemeen)

en fucking zenuwen krijgde van die 2 mongolen op sporza :doh:
niemeer normaal
-hamilton komt binne voor zen 2de pitstop -> "ja nu kan raikonnen voluit gaan nu hij van hamilton verlost is" EM LIGT DER GVD 15 SECONDEN ACHTER :angry:
-ge hoort coulthard duidelijk door de boardradio zeggen "my brake pedal is coming off of iets in die aard" -> jaja duidelijk iets met de stuurkolom
-....

aargh man ma zu slecht :sop:

:@ en dan nog da ellendig hamilton-gehype derbij, ik hoop gewoon dat die kerel eens lekker deruit vliegt alleen om die 2 debielen te kunnen horen janken...


Genoeg andere keuzes van zenders die het uitzenden, dus ge maakt u druk in niets. Is niet goed voor u hart.

xDama

Legacy Member
Waar zenden ze de race nu nog uit? Want ik heb al 3 TV gidsen uitgezocht en nergens zenden ze de GP nog uit? -_-

Ik moet zeggen dat als Massa zo verder doet Ferrari geen WK zal worden bij de constructeurs ze.

Lucian

Legacy Member
nico zei:
was op zich wel een knappe race , zeker in het begin. Bmw draait lekker mee, Mclaren was snel (!) en Ferrari had een slechte dag.

over Ferrari : Raikkonen zou blijkbaar traag moeten rijden op rechte stukken (wrs door dat motorprobleem)
Massa : ofwel een zeer slechte dag. Of had hij mss meer hinder van zijn uitstapje dan we dachten (bodem geraakt?)

al bij al een uitslag die volgens mij correct was. maar nu moet ik toch even zeggen dat ik Hamilton niet zo fantastisch vond vandaag.Hij reed een schitterende race voor een rookie te zijn, maar heeft iemand gezien hoeveel keer hij zijn wielen blokkeerde? (en dan heb ik het niet alleen over die slow-motion beelden die we te zien kregen)

mjah nu ge over bodem begint :p
ferrari heeft aanpassingen aan hun bodem gedaan na die zogenaamde "beweegbare bodem" (wat tot 7/10 per ronde zou kunnen schelen)
laat dit nu net ongeveer 7/10 per ronde zijn wat ze sneller waren dan mclaren in australie? :(

TX.Conn

Legacy Member
Zalige race vooral het begin met het gevecht Hamilton vs de 2 Ferrari's... Massa was gewoon wat te driftig om Hamilton in te halen een Ferrari rijder mag imo zo'n fout niet maken. Op het einde kwam Raikkonen nog fel terug op Hamilton maar was niet voldoende om er nog voorbij te geraken. Alonso had het gemakkelijk vandaag.

Ik mag McLaren niet maar wel de 2 rijders :D... maar begin McLaren al wat te mogen :p.

Vind het wel spijtig voor Raikkonen, die had met de McLaren niks dan miserie... Alonso gaat naar McLaren & er komt een rookie bij Hamilton en alles loopt gesmeerd.

BMW Sauber is echt goed bezig!!!

Kovalainen heeft zich goed hersteld na die vele fouten die hij heeft gemaakt tijdens de race in Melbourne.

nico zei:
maar nu moet ik toch even zeggen dat ik Hamilton niet zo fantastisch vond vandaag.Hij reed een schitterende race voor een rookie te zijn, maar heeft iemand gezien hoeveel keer hij zijn wielen blokkeerde? (en dan heb ik het niet alleen over die slow-motion beelden die we te zien kregen)

Er zijn er toch niet veel die bij hun debut al 2x opeenvolgend op het podium hebben gefinished!

Heb dat ook wel opgemerkt dat ie toch veel zijn wielen blokeerde.

Op het einde op weg naar het podium stond Ron Dennis met zijn coureurs te praten en met zijn rug naar Kimi Raikkonen. De coureur die al enkele siezoenen voor hem reed :oink:.

nico

Legacy Member
Er zijn er toch niet veel die bij hun debut al 2x opeenvolgend op het podium hebben gefinished!

Heb dat ook wel opgemerkt dat ie toch veel zijn wielen blokeerde.

das ook al dak bedoel :) en ik ben er uiteraard van overtuigd dat die jongen nog veel in zijn mars heeft, maar hem zo ophemelen moet nu ook niet weer.

'Troman'

Legacy Member
nico zei:
das ook al dak bedoel :) en ik ben er uiteraard van overtuigd dat die jongen nog veel in zijn mars heeft, maar hem zo ophemelen moet nu ook niet weer.

waarom niet? als ie zo blijft gaan wordt ie groter dan schumacher :D

Darth-Falcon

Legacy Member
herc zei:
Genoeg andere keuzes van zenders die het uitzenden, dus ge maakt u druk in niets. Is niet goed voor u hart.

welgeteld 2 zenders, waarvan de andere ne franstalige :ironic:

LuCian zei:
jaja ferrari zwakke boel man
massa die zich laat belachelijk maken door hamilton en heidfeld
tactiek van men botten en gewoon te traag (ferrari dan int algemeen)

en fucking zenuwen krijgde van die 2 mongolen op sporza :doh:
niemeer normaal
-hamilton komt binne voor zen 2de pitstop -> "ja nu kan raikonnen voluit gaan nu hij van hamilton verlost is" EM LIGT DER GVD 15 SECONDEN ACHTER :angry:
-ge hoort coulthard duidelijk door de boardradio zeggen "my brake pedal is coming off of iets in die aard" -> jaja duidelijk iets met de stuurkolom
-....

aargh man ma zu slecht :sop:

:@ en dan nog da ellendig hamilton-gehype derbij, ik hoop gewoon dat die kerel eens lekker deruit vliegt alleen om die 2 debielen te kunnen horen janken...

man ma gij kunt een pakske zeveren ze.

de commentaar van canvas is redelijk goed nu Gert vermesh erbij zit, die kent er tenminste iets van.

coulthard had het probleem dat zijn rempedaal om 1 of andere reden de stuur inrichting aantastte

"Na de tweede stop zorgde het rempedaal er om één over reden voor dat de stuurinrichting werd aangetast, wat een dubbel effect inhield. Ik verloor wat van de remkracht en ook wat van de stuuruitslag, dus het enige wat ik kon doen was de wagen parkeren."

ze hadden het dus weldegelijk goed verstaan. :tongue:

en raikonnen kon dan idd volluit gaan omdat ie een lege tank had en hamilton niet, waardoor ie tijd kon winnen.


ik denk dat hamilton vandaag heeft laten zien wat ik al een hele tijd van hem denk: minstens het talent van Alonso en raikonnen en de ballen van Montoya

KIA_Killer

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
welgeteld 2 zenders, waarvan de andere ne franstalige :ironic:

ik denk dat hamilton vandaag heeft laten zien wat ik al een hele tijd van hem denk: minstens het talent van Alonso en raikonnen en de ballen van Montoya

:offtopic: sinds wanneer mogen aliens meerijden? j/k aye :]

Wesdude

Legacy Member
Bij de start was het al beslist eigelijk vandaag.

Hamilton heeft een andere startechniek dan de andere rijders precies. Die ander gewoon volle bak gas geven om zo snel mogelijk ergens vanvoor te zitten. Bij Hamilton is het ff afwachten, niet echt voldoor starten heb ik het gevoel, op het gemak kijken waar het gat valt en daar in duiken.

Dan zat hamilton voor de ferrari's was het gewoon doorrijden voor alonso om dan al een beslissend gat te maken. En doordat het quasi onmogelijk is om nog in te halen moet ge al vieze risico's nemen zoals massa deed en daar vloog hem. Komt achter heidfeld te recht enja weeral kunt ge nie inhale en dan zit ge vast.

Dan de eerste pitstops, heel slim van mclaren en ook een beetje geluk. Hamilton tankt minder as de rest leek me ( 7.4 seconden ofzo in de pit) en komt net op een iets of wat vrije baan buiten terwijl de ferrari's eerder in verkeer buiten kwamen gereden.

Hamilton stond dus lichter en kon terugkomen op alonso, die tege dan al gewoon op het gemakje aan het uitijden was.

Lucian

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
welgeteld 2 zenders, waarvan de andere ne franstalige :ironic:



man ma gij kunt een pakske zeveren ze.

de commentaar van canvas is redelijk goed nu Gert vermesh erbij zit, die kent er tenminste iets van.

coulthard had het probleem dat zijn rempedaal om 1 of andere reden de stuur inrichting aantastte



ze hadden het dus weldegelijk goed verstaan. :tongue:

en raikonnen kon dan idd volluit gaan omdat ie een lege tank had en hamilton niet, waardoor ie tijd kon winnen.


ik denk dat hamilton vandaag heeft laten zien wat ik al een hele tijd van hem denk: minstens het talent van Alonso en raikonnen en de ballen van Montoya

waarom zever ik?
bij die eerste team radio van coulthard heb ik niks gehoord over stuurinrichting, enkel over de remmen ... dat het derna blijkt toch iets met het sturen te maken te hebben is imo meer geluk dan verstand van die commentator :)

en de manier waarop hij zei dat raikonnen nu voluit kon gaan nadat hamilton gepit had... "jaja hamilton gaat binnen NU kan raikonnen voluit gaan" ...
ale ja, tkan aan mij liggen maar denk niet dat ge veel last hebt van hamilton als die 3km voor u aant rijden is he

noem mij maar ne zeveraar maar die commentaar was slecht, (kga nie beweren dat ik het beter kan ofzo, ge moet het maar doen, 1.5 uur volzeveren als er niet veel te zien is) en dan nog het constant gehype van hamilton derbij is echt wel een beetje teveel van het goeie imo

EternalSilence

Legacy Member
kwas te laat uit mijn bed om het te zien
kon wel nog zien da (klote) allonso gewonnen had, voor hamilton

hamilton wil winnen, ge zie het aan hem, en aan zijn manier van doen opt podium
ie was alleszins niet de volle 100% tevreden.

ambitie hebben he

spijtig voor ferrari
da ze nie gewonnen hebben ..
tziet er naar uit da het nie zo een tof seizoen zal worden als het heel den tijd ofwel allonso of hamilton is die wint.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan