Lucian
Legacy Member
jaja ferrari zwakke boel man
massa die zich laat belachelijk maken door hamilton en heidfeld
tactiek van men botten en gewoon te traag (ferrari dan int algemeen)
en fucking zenuwen krijgde van die 2 mongolen op sporza :doh:
niemeer normaal
-hamilton komt binne voor zen 2de pitstop -> "ja nu kan raikonnen voluit gaan nu hij van hamilton verlost is" EM LIGT DER GVD 15 SECONDEN ACHTER
-ge hoort coulthard duidelijk door de boardradio zeggen "my brake pedal is coming off of iets in die aard" -> jaja duidelijk iets met de stuurkolom
-....
aargh man ma zu slecht
en dan nog da ellendig hamilton-gehype derbij, ik hoop gewoon dat die kerel eens lekker deruit vliegt alleen om die 2 debielen te kunnen horen janken...
massa die zich laat belachelijk maken door hamilton en heidfeld
tactiek van men botten en gewoon te traag (ferrari dan int algemeen)
en fucking zenuwen krijgde van die 2 mongolen op sporza :doh:
niemeer normaal
-hamilton komt binne voor zen 2de pitstop -> "ja nu kan raikonnen voluit gaan nu hij van hamilton verlost is" EM LIGT DER GVD 15 SECONDEN ACHTER
-ge hoort coulthard duidelijk door de boardradio zeggen "my brake pedal is coming off of iets in die aard" -> jaja duidelijk iets met de stuurkolom
-....
aargh man ma zu slecht

en dan nog da ellendig hamilton-gehype derbij, ik hoop gewoon dat die kerel eens lekker deruit vliegt alleen om die 2 debielen te kunnen horen janken...



... maar begin McLaren al wat te mogen
.
sinds wanneer mogen aliens meerijden? j/k aye :]