Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

marcel

Legacy Member
tot wanneer er een paar rondjes gereden zijn, en er een laagje rubber van de banden verdwenen is

Lucian

Legacy Member
marcel zei:
tot wanneer er een paar rondjes gereden zijn, en er een laagje rubber van de banden verdwenen is

kijk tegoei :)
die witte streep is 1 van de groeven en die mag nu juist niet afgesleten worden :p

nico

Legacy Member
Lijkt me zeer duidelijk, maar het oogt niet zo mooi vind ik. anderzijds : nu weten we tenminste wie met wat rijdt.

ff offtopic : heb mijn kaarten bestelt voor Spa. maar ik geraak er niet aan uit.
Bank: Bank of America N.A
Adres: Uitbreidingstraat 180
Box 6
B 2600 Antwerp
België

Rekening nummer 685-7146015-93
IBAN: BE98685714601593
SWIFT: BOFABE3X
Branch Code 6006

Het is uiterst BELANGRIJK dat u uw order nummer als referentie gebruikt bij het overboeken
het ordernummer staat in de email die ik ontvangen heb, maar wtf is die branch code?

User_BELGIUM

Legacy Member
herkenningsnummer van de bank of dat het voor de F1 is :p
kgeraak er nie echt aan uit :p

Lucian

Legacy Member
nico zei:
Lijkt me zeer duidelijk, maar het oogt niet zo mooi vind ik. anderzijds : nu weten we tenminste wie met wat rijdt.

ff offtopic : heb mijn kaarten bestelt voor Spa. maar ik geraak er niet aan uit.

het ordernummer staat in de email die ik ontvangen heb, maar wtf is die branch code?

is da nie voor als ge internationaal besteld?
denk niet da ge da nodig hebt

Wesdude

Legacy Member
Die oplossing van die witte streep zou een voorlopige maatregel zijn tot de gp van spanje. Vanaf dan gaan ze waarschijnlijk de ganse band rood verven zoals in de champ car. Dat is nu nog nie mogelijk omdat da veel werk vraagt van bridgestone en dat is onmogelijk op zo een korte termijn allemaal te produceren.

Darth-Falcon

Legacy Member
Dit had ik niet verwacht :)
traction controle terug verboden vanaf volgend jaar :applause:

RaZoR be

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
Dit had ik niet verwacht :)
traction controle terug verboden vanaf volgend jaar :applause:

oohhh, hoe gaan ze dat oplosse... er zijn er toch veel die racen naar traction controle (hier bedoel ik mee da hun rijstijl gebaseerd is op die TC), zie maar naar schumi vs alonso, schumi die werkte zo met stukjes gas, en alonso drek vollebak gas of rem...

of is da iets anders?

en bron?

Darth-Falcon

Legacy Member
bron: iedere F1 site

hoe: volgend jaar is er toch een standaard ECU die iedereen moet gebruiken.

en wie niet zonder traction control kan rijden komt niet eens door de lagere klasses ze.

en ik lees net nog iets

wagens worden niet verbreed en geen slicks :sop:

YuRiPa

Legacy Member
Kortom, wat verandert er eigenlijk? Nie veel. Meer inhaalacties zullen we nie te zien krijgen omdat inhalen nog even onmogelijk blijft als het nu al is..:wtf:

Goed bezig FIA.. Maja, wel goed dat de TC afgeschaft is, nu wordt t iig weer iets meer echt racen ipv alleen te vertrouwen op de techniek van de wagen.:) De echt goede coureurs zullen hopelijk meer naar voren komen door die maatregel.:)

Darth-Falcon

Legacy Member
ligt niet aan FIA deze keer, maar de teams hebben de slicks en bredere wagens geblokkeerd omdat ze hun investeringen in aerodynamica niet kwijt willen

hatetn

Legacy Member
die tc die wegvalt alleen gaat de f1 al helemaal veranderen
slechtere teams gaan meer punten kunnen pakken
meer inhaalmaneuvres omda ze niemeer gewoon volgas gaan kunnen direct in de bocht, meer drivers die gaan slippen bij het uitkomen van ne bocht
komt enkel de sport ten goede nu nog de rest van die helpende elektronica deruit

Lucian

Legacy Member
moet wel lachen worden volgend seizoen eerste test sessie, allemaal gewend aan tc en bij het uitkomen van de pits allemaal de muur in :D

Darth-Falcon

Legacy Member
ik ben er vrij zeker van dat er nog dit seizoen getest zal worden met standaard ECU

Typhon`

Legacy Member
Naar schijnt gaat het regenen, een reden temeer om ernaar uit te kijken :-).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan