Defkes
Legacy Member
Een andere mogelijkheid is die van Ecclestone (imo ook een zeer goede). Teruggaan naar vroeger.
http://f1media.110mb.com/?q=node/94
http://f1media.110mb.com/?q=node/94
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ecclestone is die situatie beu: "Voor mij zou F1 enkel mogen gaan om het winnen. Wie het meeste wint, zou Wereldkampioen moeten worden. Zo simpel is het. Tweede plaatsen zouden enkel maar mogen meetellen als beide piloten hetzelfde aantal races hebben gewonnen."
)Defkes zei:Een andere mogelijkheid is die van Ecclestone (imo ook een zeer goede). Teruggaan naar vroeger.
http://f1media.110mb.com/?q=node/94
Tot en met 1980 werd het seizoen in twee helften verdeeld waarbij telkens de beste resultaten van een beperkt aantal races in elke helft werd meegenomen en samengeteld in het kampioenschap. Vanaf 1981 werd deze verdeling opgeheven en nam men de 11 beste resultaten uit de 16 races mee.
...
Deze regeling werd aangehouden tot en met 1990.

Darth-Falcon zei:om eerlijk te zijn, eigelijk is het idd niet slecht moest dat systeem terugkomen
Darth-Falcon zei:btw komen de slicks nu eigelijk terug volgend jaar ?
Darth-Falcon zei:btw komen de slicks nu eigelijk terug volgend jaar ?
Kermit zei:ik vind dat men best met machten van 2 zou werken, wat ook leuk is is dat kleinere teams ook wat punten kunnen sprokkelen, vandaar dat ik met veel hogere punten zou werken, bijvoorbeeld iets als
1ste: 1024 punten
2de: 512 punten
3de: 256 punten
4de: 128 punten
5de: 64 punten
6de: 32 punten
7de: 16 punten
8ste: 8 punten
9de: 4 punten
10de: 2 punten
11de: 1 punt
dan zouden ze wel strijden voor een extra plaatsje![]()

ik heb eigenlijk meer zin gekregen in een ferrari te kopen dan tanken bij shellnico zei:ff iets helemaal anders : dit is het nieuwe Shell spotje twv 4 miljoen euro.

Darth-Falcon zei:neen het klopt weldegelijk.

nico zei:ff iets helemaal anders : dit is het nieuwe Shell spotje twv 4 miljoen euro.
http://www.f1club.be/nieuws/verslag.php?id=674 (opent in een webpagina van F1club.be , kan ff duren voor het filmpje geladen is)

eniac zei:Inderdaad, had niet goed gekeken. Tiens, dat heb ik eigenlijk nooit geweten...![]()
Darth-Falcon zei:eerste team dat misschien een motor gaat moeten wisselen, rijder: kimi raikonnen .....
