Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hatetn

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
ik heb gisteren gehoord van de commentators op het Franse La Deux dat ze de beelden van de F1 vanuit België kregen (tot zover ik het goe vertaald heb)

@nico
"1 ding viel op : die toerentalbegrenzing gaat het seizoen niet ten goede komen."

hoe bedoel je precies?


da zijn toch belgische zenders zoals een en canvas maar gewoon voor de walen
ze zitten zelfs in tzelfde gebouw


marcel zei:
er is geen contractvernieuwing, er zijn meer GP's

ze hebben een contract voor 17 GP's live uit te zenden, en 4 qualifs.
er is een jaar geweest dat er 16 GP's waren, en toen mochten ze "ter compensatie" alle qualifs uitzenden.
nu zijn er 19 GP's, en mogen ze "ter compensatie" geen qualifs uitzenden.

lol die hebben nooit alle quali's uitgezonden in een seizoen
en dit seizoen zijn er weer maar 17 dus we zullen zien(belgie gaan ze tonen)

Darth-Falcon

Legacy Member
hatetn zei:
da zijn toch belgische zenders zoals een en canvas maar gewoon voor de walen
ze zitten zelfs in tzelfde gebouw




lol die hebben nooit alle quali's uitgezonden in een seizoen
en dit seizoen zijn er weer maar 17 dus we zullen zien(belgie gaan ze tonen)

la2 zat zeker in australie, die hebben interviews van zaterdag en zondag uitgezonden in de previews, (bv kimi die hen compleet negeerde), canvas zat ook ginder.

canvas heeft 1 jaar praktisch alle qualifs uitgezonden, ik denk in 2003 toen spa is weggevallen.

Kermit

Legacy Member
werkt de F1 dan niet via EUROVISIE (je weet wel, de organisator van het songfestival, maar al hoofdactiviteit hebben die toch het opkopen van televisierechten om ze verder te kunnen verkopen in allerlei landen, en zo dus een grotere onderhandelingskracht te geven aan vooral kleinere landen)?

Defkes

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
la2 zat zeker in australie, die hebben interviews van zaterdag en zondag uitgezonden in de previews, (bv kimi die hen compleet negeerde), canvas zat ook ginder.

La Deux gaat altijd ter plaatse. Bij Canvas zou dit de eerste keer zijn denk ik.

Wesdude

Legacy Member
Misschien dat Lammens daar was voor het wk zwemmen ook ofzo :$

Er waren gewoon een paar momenten dat ze iets zegden dat in de pit gebeurde nog voor het in beeld kwam, plus een paar keer zei vermersch,iets in de trend van: ja en het publiek stroomt toe hier onder onze commentaar positie. Dus ofwel spelen ze goed komedie ofwel waren ze er :eek:

nico

Legacy Member
ze waren er hoor. kon je duidelijk horen aan het geluid... maar who the helll cares?! kwaliteit leveren zo toch nooit

Cash

Legacy Member
Defkes zei:
La Deux gaat altijd ter plaatse. Bij Canvas zou dit de eerste keer zijn denk ik.

Canvas is al elk jaar in Australie geweest, verder bezoeken ze nog zo'n 4-5GP's denk ik.

squan

Legacy Member
was trouwens cool dat Montagny copresentator was op La Une, kdenk niet a iedere zender co-commentaar heeft van een actieve testrijder. Sprak wel ietsjes te vlug frans voor mij maar desalnietemin wel tof.

Raanº³

Legacy Member
Ben ik de enige die zich aan de reclame van die Augurken hekelt? :confused: (zag het voor het eerst op de achtervleugel van de augurken)

Die sponser "SS United" doet mij op iets denken van duitsland... en hun Embleem doet ernaast op de side heeft voor mij een veel te herkenbare embleempje van iets anders weer...

[ Link ]

Zouden ze hier mee in Europa / Duitsland mogen rijden? ;)

Darth-Falcon

Legacy Member
Raanº³ zei:
Ben ik de enige die zich aan de reclame van die Augurken hekelt? :confused: (zag het voor het eerst op de achtervleugel van de augurken)

Die sponser "SS United" doet mij op iets denken van duitsland... en hun Embleem doet ernaast op de side heeft voor mij een veel te herkenbare embleempje van iets anders weer...

[ Link ]

Zouden ze hier mee in Europa / Duitsland mogen rijden? ;)

jep..

Typhon`

Legacy Member
een idee van iemand die vroeger bij jordan zat;
Anderson: "Laat de snelle jongens achteraan beginnen"
Volgens mij is dit vrij onmogelijk, op wat gaan ze zich baseren, uitslag vorige race?
dan zie'k ze al bezig, als ze niet in de punten vallen allemaal uitbollen en surplacen voor laatste te kunnen zijn :p.

Typhon`

Legacy Member
ik denk dat hij eerder bedoelt dat het logo van super aguri een serieus verkracht hakenkruis is :).

hatetn

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
la2 zat zeker in australie, die hebben interviews van zaterdag en zondag uitgezonden in de previews, (bv kimi die hen compleet negeerde), canvas zat ook ginder.

canvas heeft 1 jaar praktisch alle qualifs uitgezonden, ik denk in 2003 toen spa is weggevallen.



ooit naar het gebouw van de vrt geweest
jawel la 2 zit daar ook
khad et op et feit da em zei da la 2 beelden kreeg van belgie

Kermit

Legacy Member
marcel zei:
pas die regel toe, en geef een bonuspunt voor snelste kwalificatie ronde. probleem opgelost


@raan: dit is het logo van de SS:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:Flag_Schutzstaffel.svg

geen verwarring mogelijk

ze gaan niet alle Adolfkes veroordelen als nazi omdat ze toevallig dezelfde naam hebben he

nee, hij ijverde om de startpositie te laten afhangen van de huidige positie in het wk: de eersten op de laatste plaats

het is een compleet onrealistisch voorstel, maar ik zou er wel voorstander van zijn :)

Darth-Falcon

Legacy Member
ik denk dat als ze het ooit in hun hoofd halen om er 2 races van te maken zullen ze de regel van de GP2 wel overnemen (grid van 2de race is uitslag van eerste met eerste 8 rijders omgewisselt.)

Tyfius

Legacy Member
En geld dat die verdienen. Had ik op m'n 5de begonnen met karten ipv voetbal, 'k had 't wel geweten...

Kepa

Legacy Member
Tyfius zei:
En geld dat die verdienen. Had ik op m'n 5de begonnen met karten ipv voetbal, 'k had 't wel geweten...
ik denk dat uw ouders het ook geweten zouden hebben... ik denk dat de competitiedruk voor sponsors zwaarder ligt bij de karters, ook al omdat ge het niet op uw eentje kunt oefenen in uw vrije tijd.

Defkes

Legacy Member
Kermit zei:
nee, hij ijverde om de startpositie te laten afhangen van de huidige positie in het wk: de eersten op de laatste plaats

het is een compleet onrealistisch voorstel, maar ik zou er wel voorstander van zijn :)

Ik niet. Dat is geen racen meer e. Gestraft worden omdat je de beste bent? Ik zou opteren voor een beloningssysteem. Pole = +2 ptn, snelste ronde = +1 punt.

nico

Legacy Member
Defkes zei:
Ik niet. Dat is geen racen meer e. Gestraft worden omdat je de beste bent? Ik zou opteren voor een beloningssysteem. Pole = +2 ptn, snelste ronde = +1 punt.

Inderdaad, ik denk dat dit een zeer goed idee is. (of je moet belonen voor snelste ronde, dat weet ik niet...)

maar een omgekeerde startpositie is gewoon idioot. (het idee zint me wel hoor, maar dan moeten de regels dringend aangepast worden. Als je ziet dat Massa werd opgehouden door beide Honda's, dan moet je je vragen beginnen stellen)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan