hatetn
Legacy Member
User_BELGIUM zei:ik heb gisteren gehoord van de commentators op het Franse La Deux dat ze de beelden van de F1 vanuit België kregen (tot zover ik het goe vertaald heb)
@nico
"1 ding viel op : die toerentalbegrenzing gaat het seizoen niet ten goede komen."
hoe bedoel je precies?
da zijn toch belgische zenders zoals een en canvas maar gewoon voor de walen
ze zitten zelfs in tzelfde gebouw
marcel zei:er is geen contractvernieuwing, er zijn meer GP's
ze hebben een contract voor 17 GP's live uit te zenden, en 4 qualifs.
er is een jaar geweest dat er 16 GP's waren, en toen mochten ze "ter compensatie" alle qualifs uitzenden.
nu zijn er 19 GP's, en mogen ze "ter compensatie" geen qualifs uitzenden.
lol die hebben nooit alle quali's uitgezonden in een seizoen
en dit seizoen zijn er weer maar 17 dus we zullen zien(belgie gaan ze tonen)

(zag het voor het eerst op de achtervleugel van de augurken)
.
.