blackdragon1990 zei:
Die crash van Coulthard en Wurz
Die man heeft de meeste ervaring van de grid, en dan probeert hij nog zoiets
Mja, Wurz heeft geluk gehad. Op tijd zijn handen weggetrokken of hij was ze kwijt. Om er nog niet aan te denken dat zijn hoofd geraakt had kunnen worden.
*Slik*
Maarja, als Wurz in zijn spiegels had gekeken was dit misschien ook niet gebeurd..
Heb toch wel effen men adem ingehouden toen ik dat zag gebeuren... en dacht toen net hetzelfde, dat Wurz enorm geluk heeft gehad dat de bolide van DC net voorbij zijn hoofd passeert en hem niet raakt. Moet toch een scary moment geweest zijn voor Wurz als ge zo een bolide vlak voor uw neus ziet paseren

.
Over de race zelf, mooie start van Hamilton zig zaggend naar de 3de plaats om dan uiteindelijk na Heidfeld zijn stop een lange tijd op P2 te rijden en zelfs bij Raikkonen zijn stops aan de leiding te rijden, moet een zalig gevoel zijn voor de Engelsman in zijn debut race!
Kovalainen heeft een paar steken laten vallen in zijn debut race, zoals die spin in de eerste bocht van het circuit, schakelde ie in een verkeerde versnelling waardoor hij begon te spinnen? Allesinds heeft ie dat mooi opgevangen en kon ie verder rijden. Na die spin heeft ie toch nog een paar keer het gras opgezocht... mss teveel stress in zijn debut race.
DC moet toch het best weten hoe hij iemand moet inhalen, precies of ie Sato wilt nadoen

.
Iemand ook gezien hoe Mark Webber een 360° maakte in de pitstraat

, ie zat allesinds niet ver van die betonnen muur... ie kon er nog tegen gevlogen hebben en de pitstraat geblokeerd hebben.
Raikkonen heeft eindelijk es van pole tot finish met gemak de wedstrijd met succes kunnen beindigen zonder problemen te hebben met zijn wagen.
Ook gezien hoe de "Iceman" zeer gelukkig was toen hij de geblokte vlag paseerde als winnaar.
Chapeau voor Massa als laatste vertrokken en toch nog als 6de geindigd, wat er ook op duid dat de ferrari supersterk is.
Al bij al vond ik het een rustige race met hier en daar kleine schuifers, mooi begin voor hopelijk een spannend F1 seizoen!