squan
Legacy Member
Troman zei:Dus vanacht opstaan als men dit wilt zien?
hmm laat ma dan, die spanmong zal wel winnen :doh:
Right ...
Blijf maar in je bedje verderdromen ja ...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Troman zei:Dus vanacht opstaan als men dit wilt zien?
hmm laat ma dan, die spanmong zal wel winnen :doh:

User_BELGIUM zei:Coulthard zal dé verassing worden van het seizoen!
![]()
).Typhon` zei:Waarom dat die nog niet op pensioen is...
ballou007 zei:Weet er iemand of F1 ook live online legaal! te volgen is?
squanman zei:voor diegenen die ook aan het wachten zijn: NEWSFLASH!
http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/070318021705.shtml
Nieuwe motor voor Massa, start nu als laatste ...
...[LRRP];8380815 zei:+ nen dikke chapeau voor massa, toch een hele boel plaatsen naar voor geschoven
virtualdude zei:'k vraag me eigenlijk af wanneer hij de soft-banden heeft gebruikt.
Een Lange run met soft-banden is toch een beetje verdacht