Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Typhon`

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
Coulthard zal dé verassing worden van het seizoen!
:rofl:

Waarom dat die nog niet op pensioen is...

Ik ben echt wel benieuwd naar deze nacht (ga sebiet kijken of ik het gewoon niet kan oppakken want kmoet morgenavond ergens naartoe waar ik niet moe voor wil zijn :unsure:).
Ik denk dat het nog echt spannend kan worden tussen mclaren, ferrari en BMW.
Ik denk dat vooral dat laatste team licht ga staan aan de start om zo te proberen de pole/2de plaats te pakken...al twijfel ik een beetje aan de betrouwbaarheid van de bmw's.
Toyota heeft heel mooi gepresteerd maar zelfde hier, volgens mij gaan ze tevreden mogen zijn als ze alletwee finishen.
Kovalainen blijkt dus een zwakke coureur te zijn, Sutil goed (sorry maar ik vind die excuses vrij zak van diene fin en albers) en webber heeft toch nog niet zo'n slechte keus gemaakt met zijn overstap als we het bekijken tot hier nu toe...

Darth-Falcon

Legacy Member
Typhon` zei:
Waarom dat die nog niet op pensioen is...

DC zal prolly wel samen met barrichello en Fisichella op pensioen gaan na dit seizoen, ralf misschien ook.

Moest barrichello volgend jaar ook nog rijden gaat ie ruimschoots het record van meest aantal grand prix breken, hij gaat in ieder geval over schumacher springen.

User_BELGIUM

Legacy Member
Ik zie ralf nog nie direct op pensioen gaan eigenlijk...




kga live kijken vannacht :p

Darth-Falcon

Legacy Member
als ik me niet vergis loopt zijn contract ten einde, en als toyota weer niet presteert gaan er koppen rollen bij de rijders deze keer. En geen van de andere teams zit op ralf te wachten nu den andere weg is.

Costanza

Legacy Member
Zijn er mensen hier die geld inzetten op de Formule 1 ?

mijn bets deze race:
Bet 01: Fastest Lap for Raikkonen [If Fastest lap is for Massa = No Bet] @ 1.733 (1 Unit)
Bet 02: Race H2H Alexander Wurz - Jenson Button @ 1.90 (1 Unit)
Bet 03: Race Top 8 Finish Kovalainen [Retire = lose 1/2] @ 1.905 (1 Unit)
Bet 04: place Massa after lap 1 = worse then 12th [12th place = lose 1/2] @ 1.97 (1 Unit)
Bet 05: Race H2H Kovalainen - Rosberg @ 1.66 (0.5 Unit)

1e race van het jaar dus de inzet beperkt gehouden tot 5€ per 'unit'
goeie weddenschappen of niet ?

[LRRP]

Legacy Member
eerste race zit erop en de eerste zege voor ferrari is binnen :applause:
+ nen dikke chapeau voor massa, toch een hele boel plaatsen naar voor geschoven


niet onder de lakens kruipen :crazy:

TeknomanFan

Legacy Member
Hamilton was ook straf. Heeft toch een groot deel van de race voor Alonso gereden en heeft hem zelfs met gemak achter zich kunnen houden. Alleen na de tweede stop is Alonso ervoor geraakt

RaZoR be

Legacy Member
14 uur komt een 'uitgebreide' samenvatting op sporza...

Ik vond het een goede eerste race , wel nie echt veel spectaculairs gezien.
Raikkonnen die rustig de race kan rijden zonder echt in problemen te komen.
Goede Race van massa, zeker voor als laatste te starten.

Dit jaar gaat het Ferrari VS Mcclaren VS BMW worden denk ik. just like 3-4 jaar geleden.
De ferrari is echt wel goe. en de mcclaren moet ook niet voor veel onderdoen. ook een HEEL mooi start actie van hamilton. Daarmee bewijst hij toch dat hij gekke dingen durft doen :)...
Enkel jammer da alonso sneller uit de pit was..

virtualdude

Legacy Member
[LRRP];8380815 zei:
+ nen dikke chapeau voor massa, toch een hele boel plaatsen naar voor geschoven

'k vraag me eigenlijk af wanneer hij de soft-banden heeft gebruikt.
Een Lange run met soft-banden is toch een beetje verdacht

B.U.R.N

Legacy Member
Ik vond het eigelijk een vrij saaie race.
Kimi heeft mooi de race uitgereden, Massa deed het ook heel goed maar de verassing is toch wel Hamilton. Moest ik geen ferrari fan zijn zou ik direct voor Hamilton gaan. Alonso gaat het moeilijk krijgen! Leuk dat BMW er ook bij is, ben ook een beetje kubica fan.
Kovalainen viel zwaar tegen maar ik ga hem nog niet beoordelen, ik denk dat hij wel wat stress had voor zijn eerste race.
Dit jaar gaat het ferrari tegen mcclaren zijn een vlak daaronder BMW.
IK denk niet dat renault sterk genoeg gaat zijn om tegen BMW te strijden voor de 3de plaats.

Wesdude

Legacy Member
virtualdude zei:
'k vraag me eigenlijk af wanneer hij de soft-banden heeft gebruikt.
Een Lange run met soft-banden is toch een beetje verdacht

Dat vroeg ik me ook al af, maar ferrari heeft in de wintertest ook al bewezen dat ze zelfs met soft banden, zeer lange runs met normale tot goede tijden kunnen rijden.

Zalig toch om half 4 opstaan voor een F1 race te kijken.

edit:http://www.autosport.com/news/report.php/id/57469 hier staat wie welke banden gebruikt heeft in welke stint. Massa was dus op softs begonnen en toen overgeschakelt op medium.

whatever9

Legacy Member
zo net wakker... ik heb ook gekeken. Wat was het probleem eigenlijk met kovalainen :s die gaat daar altijd maar rond enz... wat een agressieve mens. Was ook best spectaculair van coulthard toen hij over die andere reed :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan