Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kermit zei:waarom heb ik geen itv![]()

Hopelijk morgen niet weer.. 
Davidson op P12 (geloof ik). Echt goed wat ze bij Super Aguri voor mekaar gekregen hebben. Maja, wel een beetje jammer dat ze gediskwalificeerd kunnen worden omdat Spyker nu officieel protest ingediend heeft tegen ze. Grote kans dat er niks met dat protest gebeurt (gelukkig) omdat Spyker er te laat mee gekomen is. Snap nie why Spyker alleen protesteert tegen Super Aguri en nie tegen de Red Bull teams. Zal wel te maken hebben met het feit dat Giedo vd Garde geen superlicentie heeft omdat Super Aguri dat tegenhoudt. Maja, dan had ie geen contract moeten tekenen daar om vervolgens nog geen week later naar Spyker te gaan.:ironic:Stancke zei:Uitzending om 11u20 op LaDeux? Ik zie niets op men TV....![]()



nico zei:knappe kwalificatie, heb er van genoten, en verbazen gewoon hoe Hamilton zo knap reed. die kerel heeft talent, dat is wel duidelijk. Maar ik maak me een beetje zorgen over de start : is die jongen dat gewoon op 2cm van elkaar rijden? (in een f1!) bestaan daar simulaties voor of zal hij nu een beetje moeten uitkijken?

.
.squanman zei:gekk accidentjes ook: liftkarretjes blijven steken, zakdoekjes blijven plakken ...![]()
... was dat Ralf of Jarno in die toyota?