Poepoei
Legacy Member
Over het algemeen ben ik positief verrast
.
-Raikkonen pakt de pole, spijtig dat Massa uitviel. Wordt misschien nog een leuke inhaalrace.
-Hamilton die de 4de plaats pakt in zijn eerste kwali, eerst nog eens zien wat hij tijdens de race doet.
-BMW dat heel sterk overkomt, met Heidfeld en Kubica op 3de en 5de plaats.
-Super Aguri die het beter doen dan het fabrieksteam van Honda. Ik gun het ze wel
-Webber die Coulthard ver achter zich laat
-Toyota doet het toch niet zo vreselijk slecht. Imo mogen ze volgend jaar wel eens een andere livery nemen
-Fisichella die Kovalainen de loef afsteekt. Dit vind ik wel spijtig, ik had meer van hem verwacht.
-Spykers zijn zwak, zoals verwacht. Albers dan ook nog eens 2,5s trager dan Sutil.
Ik hoop dat er een mooi duel komt tussen Ferrari, Mclaren en BMW. Verder hoop ik ook wel dat de Aguri's nog wat plaatsen winnen. Bij Massa weet ik het niet zo goed.. Een 16de plaats is wel érg ver.
Vannacht zet ik minstens 2 wekkers
Dit wil ik echt niet missen 
.-Raikkonen pakt de pole, spijtig dat Massa uitviel. Wordt misschien nog een leuke inhaalrace.
-Hamilton die de 4de plaats pakt in zijn eerste kwali, eerst nog eens zien wat hij tijdens de race doet.
-BMW dat heel sterk overkomt, met Heidfeld en Kubica op 3de en 5de plaats.
-Super Aguri die het beter doen dan het fabrieksteam van Honda. Ik gun het ze wel

-Webber die Coulthard ver achter zich laat
-Toyota doet het toch niet zo vreselijk slecht. Imo mogen ze volgend jaar wel eens een andere livery nemen

-Fisichella die Kovalainen de loef afsteekt. Dit vind ik wel spijtig, ik had meer van hem verwacht.
-Spykers zijn zwak, zoals verwacht. Albers dan ook nog eens 2,5s trager dan Sutil.
Ik hoop dat er een mooi duel komt tussen Ferrari, Mclaren en BMW. Verder hoop ik ook wel dat de Aguri's nog wat plaatsen winnen. Bij Massa weet ik het niet zo goed.. Een 16de plaats is wel érg ver.
Vannacht zet ik minstens 2 wekkers
Dit wil ik echt niet missen 



)