Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hatetn

Legacy Member
idd op itv was het anders wel redelijk intressant
ging over mclaren en grotendeels over hamilton en hoe em door zijn carriere is geholpen door ron dennis
tuurlijk da ze hem veel aandacht gaan geven ne brit in een topteam en em heeft talent(en dan die beelden van vroeger ik zou graag coulthard zijn positie overnemen bij mclaren) wel schoon da zijn droom is uitgekomen

Darth-Falcon

Legacy Member
het ziet er naar uit dat we volgend seizoen enkele nachtraces gaan krijgen, vind dit op zich wel een goed idee, zolang het maar niet op europese circuits is (dan zend canvas niet uit), ook niet in de states want dan kunnen in de nacht van zondag om maandag om 3u naar race gaan kijken en enkele uren later gaan werken ...

BaRtHoLoMeUs

Legacy Member
pff, kzie daar eerlijk gezegd het nut niet van in... buiten dan mss voor ons Europeanen wanneer de wedstrijden in Azië gereden worden :D

Kermit

Legacy Member
BaRtHoLoMeUs zei:
pff, kzie daar eerlijk gezegd het nut niet van in... buiten dan mss voor ons Europeanen wanneer de wedstrijden in Azië gereden worden :D

misschien is dat ook wel een beetje de reden

squan

Legacy Member
Nachtraces hebben wel een apart sfeertje vind ik, niet meteen voor de mensen die het via de tv volgen, maar live kan het wel een keer cool zijn om te gaan doen.

hatetn

Legacy Member
dan moeten er al lichten op de wagen geplaatst worden
begeven ze het hebde al zeker kans da er een opvliegt op een slecht verlicht gebied
of ze moeten de circuits zo belichten da ze nie weten da et donker is
en dan is et nut van de nachtrace ook weg
trouwens in azie moeten ze geen nachtraces houden, niets toffer dan snachts moeten opstaan/wakker blijven om de race te zien

BaRtHoLoMeUs

Legacy Member
Zou ook totaal ingaan tegen de 'groene F1'... al die stroom voor die verlichting :ironic:

Darth-Falcon

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
http://formule1.nl/index.php?pid=10&sei=23&nid=5537 :)

Imo niet meteen het beste idee. Hoewel het wel eens cool zou zijn om een nachtrace te zien, is het wel erg onpraktisch om het hele circuit te verlichten.
En een F1 wagen met koplampen zou ook geen zicht zijn (Ipv de T-cam een phare :p )

Webber en Barrichello zien het alvast zitten

onzin dat is perfect doenbaar. zeker op een circuit als sepang en zeker een straten circuit.

champcars, irl en nascar racen al jaren in het donker en dat gaat vrij goed.

marcel

Legacy Member
geen appelen met peren vergelijken he

champcars rijden nachtraces op Circuits van 1 à 2 kilometer, en die vrij breed zijn


IRL en Nascar rijden alleen night races op Ovals, en dat zijn eigenlijk stadions (en in het geval van Nascar rijden ze alleen s nachts als het overdag te warm is, of als de race uitloopt)

een F1 circuit verlichten is onbegonnen werk

JackM

Legacy Member
met voldoende en niet overdreven verlichting en bvb om de 2,4 meter ledspots langs de zijkanten van de track, moet dat wel lukken :D zo een beetje gelijk ze op een een landingsbaan zouden rijden.

Darth-Falcon

Legacy Member
nee

niet monaco.

de hoofdreden is dat ecclestone wil dat we in europa we de aziatische races gewoon s'middags kunnen zien.

jeltex

Legacy Member
Bah, als dat de enigste reden is vind ik het wel een heel onzinnig idee. Races die aan de andere kant van de wereld gereden worden worden toch altijd in herhaling uitgezonden op de europese zenders, so what's the use?
Ecclestone zou in de eerste plaats wel es mogen denken aan de veiligheid van de coureurs.

[TFT]Poky

Legacy Member
what's the use? Zoals altijd spectakel, => meer mensen die kijken => meer geld.

Doet mij een beetje denken aan invoering golden goal in het voetbal :).
Imo hoeft dit echt niet, het is al zo gevaarlijk genoeg.

denkimi

Legacy Member
[TFT]Poky;8373049 zei:
what's the use? Zoals altijd spectakel, => meer mensen die kijken => meer geld.

Doet mij een beetje denken aan invoering golden goal in het voetbal :).
Imo hoeft dit echt niet, het is al zo gevaarlijk genoeg.

F1 is echt niet gevaarlijk meer. zelfs al gaan ze vollenbak in de muur, dan nog hebben ze meestal niet meer dan een hersenschudding
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan