Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

squan

Legacy Member
McLaren
> Ferrari
> BMW

> Renault
> Honda
> Williams

> Super Aguri
> Toyota
> Red Bull
> Torro Rosso

> Spyker

zoiets me dunkt

Defkes

Legacy Member
Hmmm, in het begin van het seizoen?

Ferrari - McLaren
Renault - BMW
Honda
Williams
Toyota
Super Aguri
Toro Rosso
Red Bull
Spyker

xDama

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
volgens mij gaat spyker op zen minst sneller zijn dan torro rosso

Betwijfel ik ten sterkste. Zowel Torro Rosso en RB gaan imo nog goeie resultaten zetten dit jaar. Niet meteen in de eerste race's maar pas maar op... Hetzelfde BMW.

Voor de prijzen zal het tussen Ferrari en Mclaren gaan. Niet meer, niet minder.

En de nieuwe livery van Honda is imo echt lelijk. Ik vind het een leuk concept nzo maar om die gwn te bekijken... Beikes.

marcel

Legacy Member
spyker was tijdens de laatste test meer dan 2s trager dan williams. als die het jaar uitdoen, mogen ze al blij zijn

nico

Legacy Member
Net nu Honda ons wil waarschuwen voor milieuverontreiniging enzovoort meld de FIA vandaag dat ze pas in 2011 die nieuwe "groene"maatregelen zullen invoeren.

nog even ivm die tickets :
als ik die bronze tickets koop, dan kan ik toch in de groene zone plaatsnemen he?

Wesdude

Legacy Member
Ferrari is duidelijk sneller in langere runs en mclaren is duidelijk de snelste in kwalificatie achtige runs. Kan interessant worden tijdens de eerste races.

Op een ander forum stond een filmpje (kan het nu even niet meer vinden) van aan de eerste bocht in bahrein en ge ziet duidelijk verschil hoe de wagens erdoor gaan. Ferrari indrukwekkend soepel, mclaren leunt er dicht tegen aan, maar bv renault ziet echt af. Wsl door de banden.

Men gok voor de eerste races:

Ferrari > mclaren> bmw,renault>honda

sink

Legacy Member
Wesdude zei:
Op een ander forum stond een filmpje (kan het nu even niet meer vinden) van aan de eerste bocht in bahrein en ge ziet duidelijk verschil hoe de wagens erdoor gaan. Ferrari indrukwekkend soepel, mclaren leunt er dicht tegen aan, maar bv renault ziet echt af. Wsl door de banden.
als je dat ff zou kunnen vinden voor mij.. :bow:

BaRtHoLoMeUs

Legacy Member
Massa maakt indruk in Bahrein... zou Defkes dan toch gelijk krijgen? :p

Defkes

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
en toen werd massa wakker en besefte dat het een droom was.

*geduldig blijven Dave, nog 17 dagen wachten en dan kunnen we lachen*

:p :D

Massa heeft vandaag trouwens het ronderecord in Bahrein verbroken :p
"The Brazilian was evaluating an updated aerodynamic package on his F2007 and, although his best time was done on new tyres, it is understood it was not with a low qualifying-simulation level of fuel on board."

xDama

Legacy Member
Defkes zei:
En Massa het F1-kampioenschap van 2007 :tongue: ;)

Damn :p

Neenee, ik denk dat het dit jaar mss wel eens Coulthard zou kunnen zijn die het WK wint.

:rofl:

Nee ff serieus, vandaag was TR sneller dan RB zelfs. Spyker is gedoodverfd laatste voor dit seizoen en imo zullen ze moeten strijden met de Toyota's.

jeltex

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
en toen werd massa wakker en besefte dat het een droom was.

:lol: Touché

Zou Toyota zo slecht presteren denk je? Das toch een team waar er massaal veel geld in gepompt wordt. De resultaten mogen natuurlijk niet uitblijven dan dus als ze dit jaar weer geen potten breken vrees ik een beetje voor de toekomst van Toyota in de F1.

xDama

Legacy Member
jeltex zei:
:lol: Touché

Zou Toyota zo slecht presteren denk je? Das toch een team waar er massaal veel geld in gepompt wordt. De resultaten mogen natuurlijk niet uitblijven dan dus als ze dit jaar weer geen potten breken vrees ik een beetje voor de toekomst van Toyota in de F1.

Ik vind het eigenlijk nog vrij straf dat ze dit jaar zelfs nog rijden. Ik schat dat tegen 2008 het ganse F1 project bij Toyota wordt afgeschaft want na een 6 (?) tal jaar hebben ze nog altijd geen enkele prestatie neergezet... Ik denk nu niet dat die ****** zullen blijven wachten. :)

Darth-Falcon

Legacy Member
jeltex zei:
:lol: Touché

Zou Toyota zo slecht presteren denk je? Das toch een team waar er massaal veel geld in gepompt wordt. De resultaten mogen natuurlijk niet uitblijven dan dus als ze dit jaar weer geen potten breken vrees ik een beetje voor de toekomst van Toyota in de F1.

ik denk het niet, denk ook dat toyota er binnen dit en 2 jaar de brui aan gaat geven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan