Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Darth-Falcon zei:volgens mij gaat spyker op zen minst sneller zijn dan torro rosso
als je dat ff zou kunnen vinden voor mij..Wesdude zei:Op een ander forum stond een filmpje (kan het nu even niet meer vinden) van aan de eerste bocht in bahrein en ge ziet duidelijk verschil hoe de wagens erdoor gaan. Ferrari indrukwekkend soepel, mclaren leunt er dicht tegen aan, maar bv renault ziet echt af. Wsl door de banden.

BaRtHoLoMeUs zei:Massa maakt indruk in Bahrein... zou Defkes dan toch gelijk krijgen?![]()
:applause:Defkes zei:Defkes heeft altijd gelijk![]()
:applause:

666-Damarus-666 zei:En toen won Kimi de eerste race!
![]()

Darth-Falcon zei:en toen werd massa wakker en besefte dat het een droom was.


Defkes zei:En Massa het F1-kampioenschap van 2007![]()
![]()

Darth-Falcon zei:en toen werd massa wakker en besefte dat het een droom was.
Touché666-Damarus-666 zei:Damn
Neenee, ik denk dat het dit jaar mss wel eens Coulthard zou kunnen zijn die het WK wint.

jeltex zei:Touché
Zou Toyota zo slecht presteren denk je? Das toch een team waar er massaal veel geld in gepompt wordt. De resultaten mogen natuurlijk niet uitblijven dan dus als ze dit jaar weer geen potten breken vrees ik een beetje voor de toekomst van Toyota in de F1.

jeltex zei:Touché
Zou Toyota zo slecht presteren denk je? Das toch een team waar er massaal veel geld in gepompt wordt. De resultaten mogen natuurlijk niet uitblijven dan dus als ze dit jaar weer geen potten breken vrees ik een beetje voor de toekomst van Toyota in de F1.