Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darth-Falcon

Legacy Member
zou goed kunnen, er gaan geen sponsors op de wagen komen, alleen afbeeldingen uit google earth

zo zeggenz e toch :wtf:

Stancke

Legacy Member
De nieuwe livery voor de Honda-bolide van volgend seizoen zal geen sponsorlogo's bevatten. Dat is de onthulling van de Londense krant The Daily Telegraph.

Nadat de RA107 tijdens de hele winter rondreed in een zwart kleurschema, zal de Japanse wagenfabrikant komende maandag een finale livery voorstellen in het Natural History Museum in London.

Naar verluidt zou de wagen groen zijn en afbeeldingen bevatten die genomen zijn van Google Earth. De bedoeling hiervan is om de toewijding van Honda aan te tonen wat betreft het bewustzijn van de milieuproblematiek.

De marketingstunt is het geesteskind van het bedrijf 19 Entertainment.

Op de overalls van de rijders en in de garages zullen wel sponsorlogo's te zien zijn.

jeltex

Legacy Member
Stancke zei:
Naar verluidt zou de wagen groen zijn en afbeeldingen bevatten die genomen zijn van Google Earth. De bedoeling hiervan is om de toewijding van Honda aan te tonen wat betreft het bewustzijn van de milieuproblematiek.

Een F1-team dat zogezegd rekening houdt met de milieuproblematiek ... :wtf: Juist ja ... ik hoop dat ze dat bij Honda ironisch bedoeld hebben?

Nu moet George W. Bush misschien enkel nog de Nobelprijs voor vrede krijgen en dan heb ik het allemaal wel gezien denk ik :ironic:

Darth-Falcon

Legacy Member
doe niet zo belachelijk.

als ge F1 volgt, dan had ge geweten dat F1 de komende jaren met milieuvriendelijk technologien gaat komen, kans zit er zelfs in dat ze met planten diesel (of zoiets ) gaan rijden binnen 5-6 jaar

User_BELGIUM

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
doe niet zo belachelijk.

als ge F1 volgt, dan had ge geweten dat F1 de komende jaren met milieuvriendelijk technologien gaat komen, kans zit er zelfs in dat ze met planten diesel (of zoiets ) gaan rijden binnen 5-6 jaar

idd :)

jeltex

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
doe niet zo belachelijk.

als ge F1 volgt, dan had ge geweten dat F1 de komende jaren met milieuvriendelijk technologien gaat komen, kans zit er zelfs in dat ze met planten diesel (of zoiets ) gaan rijden binnen 5-6 jaar

Daar zeg je het, "gaat komen" being the key words here. Uit je zin valt dus ook meteen af te leiden dat ze er al die jaren dan wel niks aan hebben gedaan. En dan schildert Honda een wereldkaart op zn bolide en is alles plots veel beter?! En dan ben ik het die belachelijk doet ... juist ja ... :ironic:

Hoe nauw F1 je ook aan het hart ligt, je kan er gewoon niet omheen dat het ook een bijzonder vervuilende sport is. Dat is niet mijn mening, dat is gewoon een vaststaand feit.

marcel

Legacy Member
jeltex zei:
Daar zeg je het, "gaat komen" being the key words here. Uit je zin valt dus ook meteen af te leiden dat ze er al die jaren dan wel niks aan hebben gedaan. En dan schildert Honda een wereldkaart op zn bolide en is alles plots veel beter?! En dan ben ik het die belachelijk doet ... juist ja ... :ironic:

Hoe nauw F1 je ook aan het hart ligt, je kan er gewoon niet omheen dat het ook een bijzonder vervuilende sport is. Dat is niet mijn mening, dat is gewoon een vaststaand feit.

je bent een brave jongen :niceone:

(we zullen maar zwijgen over bvb de miljoenen (vaak illegaal aangelegde) voetbalvelden die het landschap vervuilen)

jeltex

Legacy Member
marcel zei:
je bent een brave jongen :niceone:

(we zullen maar zwijgen over bvb de miljoenen (vaak illegaal aangelegde) voetbalvelden die het landschap vervuilen)

Dank je :)

En voetbal is echt een kutsport dus ieder voetbalveld is er idd één te veel :)

Kermit

Legacy Member
mooi beeld op die website die op de vleugel van honda staat, spijtig staat er tekst over, anders zou het een mooi bureaublad zijn :)

eniac

Legacy Member
Om toch even eerlijk te zijn: ik vind het een prachtige livery. Het is eens iets nieuws.

Tgaat toch wel wat kleurrijker worden dit jaar, in vergelijking met vorig jaar. Kan ik alleen maar toejuichen :)

Defkes

Legacy Member
Moest dit de definitieve livery worden, is hij idd zeeeeeeeer goed gelukt :love: .

Tah_b00nz0r

Legacy Member
kvind het zeer netjes eigelek :D volg f1 nog ma een klein beetje en kwam net in deze thread terecht en wel zeer origineel en schoon trouwens die honda :)

sink

Legacy Member
echt?

ferrari & spyker: lijkt me enorm verwarrend van veraf gezien
toyota & super aguri; idem
mclaren; ook al rood, net zoals de 4 voorgaande teams ook met rood/donker oranje in het geval van spyker
renault & honda; kleurboek is idd de perfecte verwoording

Typhon`

Legacy Member
Hoe gaan de teams presteren volgens jullie? Als je wat wintertests gelezen hebt weet je al veel, niet dat het daarvoor veel zegt hé. Ik verwacht momenteel zoiets:
Ferrari>mclaren>bmw>renault>honda>toyota>williams>superaguri>redbull>tororosso>spyker

YuRiPa

Legacy Member
My expectations:

McLaren gaat weer vooraan rijden :), gevolgd door Honda en daarachter Ferrari en Renault. Dan komen achtereenvolgens BMW, Super Aguri, Williams, Toyota, Red Bull, Spyker en Toro Rosso.

Red Bull gaat t nie ver schoppen, ondanks dat ze de master designer Adrian Newey hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan