Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:Naar verluidt zou de wagen groen zijn en afbeeldingen bevatten die genomen zijn van Google Earth. De bedoeling hiervan is om de toewijding van Honda aan te tonen wat betreft het bewustzijn van de milieuproblematiek.
Juist ja ... ik hoop dat ze dat bij Honda ironisch bedoeld hebben?Darth-Falcon zei:doe niet zo belachelijk.
als ge F1 volgt, dan had ge geweten dat F1 de komende jaren met milieuvriendelijk technologien gaat komen, kans zit er zelfs in dat ze met planten diesel (of zoiets ) gaan rijden binnen 5-6 jaar

Handsome Hermit zei:der is nu trouwens foto van de honda gelekt

Darth-Falcon zei:doe niet zo belachelijk.
als ge F1 volgt, dan had ge geweten dat F1 de komende jaren met milieuvriendelijk technologien gaat komen, kans zit er zelfs in dat ze met planten diesel (of zoiets ) gaan rijden binnen 5-6 jaar
jeltex zei:Daar zeg je het, "gaat komen" being the key words here. Uit je zin valt dus ook meteen af te leiden dat ze er al die jaren dan wel niks aan hebben gedaan. En dan schildert Honda een wereldkaart op zn bolide en is alles plots veel beter?! En dan ben ik het die belachelijk doet ... juist ja ... :ironic:
Hoe nauw F1 je ook aan het hart ligt, je kan er gewoon niet omheen dat het ook een bijzonder vervuilende sport is. Dat is niet mijn mening, dat is gewoon een vaststaand feit.
marcel zei:je bent een brave jongen![]()
(we zullen maar zwijgen over bvb de miljoenen (vaak illegaal aangelegde) voetbalvelden die het landschap vervuilen)


, gevolgd door Honda en daarachter Ferrari en Renault. Dan komen achtereenvolgens BMW, Super Aguri, Williams, Toyota, Red Bull, Spyker en Toro Rosso.