Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xDama

Legacy Member
Massa tipt BMW hoger dan Ferrari en Mclaren! Da's toch iets wat ik niet meteen zag aankomen.

YuRiPa

Legacy Member
BMW doet t blijkbaar nogal goed in de tests, ook Massa's uitspraak is gebaseerd op de tests. Maar de tests zeggen nog steeds eigenlijk niks over t seizoen zelf. Dat is de laatste jaren toch wel bewezen.

Ecclestone tipt Massa als wereldkampioen, is wel erg enthousiast.:p Ferrari zal nie echt hard meedoen, of Kimi moet al wat kunnen doen, maar acht Massa daar zeker nie toe in staat.

Ik denk dat McLaren weer de dienst uit gaat maken met Alonso.:)

squan

Legacy Member
Massa kan perfect wereldkampioen worden imo, 'k schat zijn kansen zelfs beter in dan die van Raikonnen. Hij was erg snel op het einde van vorig seizoen en is veel gegroeid in het ferrari-team.

d.C.

Legacy Member
squanman zei:
Massa kan perfect wereldkampioen worden imo, 'k schat zijn kansen zelfs beter in dan die van Raikonnen. Hij was erg snel op het einde van vorig seizoen en is veel gegroeid in het ferrari-team.

Idd, en hij heeft het voordeel dat Ferrari niet echt een n°1 en een n°2 heeft. Hij is al gewend aan het team en waarschijnlijk ook de wagen, dus in het begin van het seizoen gaat hij daar wel z'n voordeel uit halen. Vanaf het moment dat het goed loopt bij hem, zal hij in een n°1 positie terecht komen.

hatetn

Legacy Member
d.C. zei:
Idd, en hij heeft het voordeel dat Ferrari niet echt een n°1 en een n°2 heeft. Hij is al gewend aan het team en waarschijnlijk ook de wagen, dus in het begin van het seizoen gaat hij daar wel z'n voordeel uit halen. Vanaf het moment dat het goed loopt bij hem, zal hij in een n°1 positie terecht komen.



kdenk nie da ze ooit nog een nummer 1 postitie zoals me schumi gaan hebben
en kimi gaat zeker nie racen voor massa maar zal zelf willen winnen en wk worden

Defkes

Legacy Member
hatetn zei:
kdenk nie da ze ooit nog een nummer 1 postitie zoals me schumi gaan hebben
en kimi gaat zeker nie racen voor massa maar zal zelf willen winnen en wk worden

En ik blijf erbij dat hij dan rap aan de deur zal staan. Willen of niet, moest Massa nummer 1 worden (en die kans is er zeker), Kimi zal buigen.

User_BELGIUM

Legacy Member
Defkes zei:
En ik blijf erbij dat hij dan rap aan de deur zal staan. Willen of niet, moest Massa nummer 1 worden (en die kans is er zeker), Kimi zal buigen.

NEVER!
Kimi FTW!

eniac

Legacy Member
Mijn idee? Kimi gaat van in het begin weinig problemen hebben om goed mee te gaan met Massa, zelfs al is hij die wagen nog minder gewoon dan Massa.

Afspraak binnen een dikke maand. :)

denkimi

Legacy Member
Defkes zei:
En ik blijf erbij dat hij dan rap aan de deur zal staan. Willen of niet, moest Massa nummer 1 worden (en die kans is er zeker), Kimi zal buigen.

we zullen zien.

DogFacedGod

Legacy Member
There have been discussions in recent days about a Formula 1 test at Spa and the word is that this has now been given the go-aheead with the teams heading to Belgium immediately after the British GP for three days of running. This will add to the pressure in that part of the year when there are six races in nine weekends.

The test has come about because Spa is now a permanent circuit rather than closed public roads and teams want to see the changes that have been in the recent rebuilding that was demanded by the F1 authorities. This means that several corners have been reprofiled and teams want to see the effect of these changes.

The organisers are delighted as this will give them more chance to earn money from the F1 activities and will get interesting going in the run up to the race.

xDama

Legacy Member
Defkes zei:
En ik blijf erbij dat hij dan rap aan de deur zal staan. Willen of niet, moest Massa nummer 1 worden (en die kans is er zeker), Kimi zal buigen.

Kimi zal vrijwel meteen een ander team zoeken dan. Hij is bij Ferrari gekomen voor wereldkampioen te worden. Niet om slaafje te spelen. En die mentaliteit bij Ferrari zal er dit jaar ook niet meer bijzitten volgens mij.

xDama

Legacy Member
Dikke lol btw rond die Torro Rosso. Gewoon een Red-Bull herpaint in vrijwel identieke livery als vorig jaar. Goe bezig.

Defkes

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Kimi zal vrijwel meteen een ander team zoeken dan. Hij is bij Ferrari gekomen voor wereldkampioen te worden. Niet om slaafje te spelen. En die mentaliteit bij Ferrari zal er dit jaar ook niet meer bijzitten volgens mij.

Zat hij voor diezelfde reden ook niet bij McLaren? En je moet eerst kampioen KUNNEN worden e. Dus eerst afrekenen met Massa.

xDama

Legacy Member
Defkes zei:
Zat hij voor diezelfde reden ook niet bij McLaren? En je moet eerst kampioen KUNNEN worden e. Dus eerst afrekenen met Massa.

Ja maar Mclaren heeft op 2005 na hem nooit materiaal kunnen leveren waarmee hij wereldkampioen kon worden. En dan in 05 was de auto snel genoeg maar niet betrouwbaar. Tmoet van 2 kanten komen.

En uiteindelijk afleidende uit de testresultaten zit het wel al snor met Kimi in de Ferrari. Ookal spreekt hij zelf nog vrijuit dat het veel beter kan.

Nog een dikke maand ze! Dan gaan we het weten. Maar da's nog zo lang...:x

Darth-Falcon

Legacy Member
in 2003 was kimi er dichter bij dan in 2005 nogtans.

als ie op de nurburgring niet was uitgevallen toen had ie prolly gewonnen en wk geweest.

Goldrusher

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Dikke lol btw rond die Torro Rosso. Gewoon een Red-Bull herpaint in vrijwel identieke livery als vorig jaar. Goe bezig.

Zeker goed bezig. :lol: Die gaan nog races winnen, let maar op.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan