Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ferrari zal nie echt hard meedoen, of Kimi moet al wat kunnen doen, maar acht Massa daar zeker nie toe in staat.
squanman zei:Massa kan perfect wereldkampioen worden imo, 'k schat zijn kansen zelfs beter in dan die van Raikonnen. Hij was erg snel op het einde van vorig seizoen en is veel gegroeid in het ferrari-team.
d.C. zei:Idd, en hij heeft het voordeel dat Ferrari niet echt een n°1 en een n°2 heeft. Hij is al gewend aan het team en waarschijnlijk ook de wagen, dus in het begin van het seizoen gaat hij daar wel z'n voordeel uit halen. Vanaf het moment dat het goed loopt bij hem, zal hij in een n°1 positie terecht komen.
hatetn zei:kdenk nie da ze ooit nog een nummer 1 postitie zoals me schumi gaan hebben
en kimi gaat zeker nie racen voor massa maar zal zelf willen winnen en wk worden
Defkes zei:En ik blijf erbij dat hij dan rap aan de deur zal staan. Willen of niet, moest Massa nummer 1 worden (en die kans is er zeker), Kimi zal buigen.
Defkes zei:En ik blijf erbij dat hij dan rap aan de deur zal staan. Willen of niet, moest Massa nummer 1 worden (en die kans is er zeker), Kimi zal buigen.
Defkes zei:En ik blijf erbij dat hij dan rap aan de deur zal staan. Willen of niet, moest Massa nummer 1 worden (en die kans is er zeker), Kimi zal buigen.
666-Damarus-666 zei:Kimi zal vrijwel meteen een ander team zoeken dan. Hij is bij Ferrari gekomen voor wereldkampioen te worden. Niet om slaafje te spelen. En die mentaliteit bij Ferrari zal er dit jaar ook niet meer bijzitten volgens mij.
Defkes zei:Zat hij voor diezelfde reden ook niet bij McLaren? En je moet eerst kampioen KUNNEN worden e. Dus eerst afrekenen met Massa.
Defkes zei:Zat hij voor diezelfde reden ook niet bij McLaren? En je moet eerst kampioen KUNNEN worden e. Dus eerst afrekenen met Massa.

Maja, dat zegt nie zo heel veel natuurlijk.
666-Damarus-666 zei:Dikke lol btw rond die Torro Rosso. Gewoon een Red-Bull herpaint in vrijwel identieke livery als vorig jaar. Goe bezig.
Die gaan nog races winnen, let maar op.