Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hatetn

Legacy Member
ENERGIE03 zei:
raikonnen naar ferrari ? dan is mclaren niets



ach kom nie zeveren ook e
alonso is ook een goede driver(gaat wel nog moeten wennen aan de wagen) en hamilton ook maar mist nog ervaring
ferrari gaat wss wel de beste zijn maar om te zeggen da mclaren niets ga voorstellen
kzit eerder me die vrees voor renault want ne rookie(nu tis nie van de minste want em heeft ook tegen schumi gewonen in roc(met gelijk materiaal)) + iemand die al jaren zegt ik ga ervoor maar niets presteert

jeltex

Legacy Member
Idd ik denk dat het dit jaar vooral McLaren vs. Ferrari zal zijn.
Renault zal vast wel weer een goede wagen hebben maar zelfs met een superieure wagen zie ik een prutser als Fisichella het niet halen tegen Raikkonen en Alonso. En Kovalainen mist nog wat ervaring.

En natuurlijk is het niet uitgesloten dat een ander team zijn weg naar de top vindt. Ik ben es benieuwd hoe Red Bull het dit jaar zal doen.

User_BELGIUM

Legacy Member
McLaren vs. Ferrari

just like in ye good 'olde' times

Hakkinen vs Schumacher

*snik snik*

YuRiPa

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
mja afwachten he

mclaren is momenteel de beste in de wintertesten

En als we toch iets geleerd hebben de afgelopen jaren is t toch wel dat de wintertests echt helemaal niks voorstellen. Weet nog goed dat Honda steeds supersnel was, maar tijdens t seizoen niks presteerde.:p Maja, McLaren met Alonso, moet goed komen lijkt mij.:) McLaren heeft de beste papieren voor 2007, ze hebben Alonso, de 2-voudig wereldkampioen, de enige die Schumi verslagen heeft de laatste 5 jaar en een talent met Hamilton. Nu nog een goede wagen bouwen en ze laten de rest achter zich. Van Ferrari verwacht ik niks. Brawn weg, Schumi weg... Kimi feest liever dan dat ie racet... Massa snap ik nog steeds nie van wat ie in een Ferrari doet... Ik verwacht McLaren weer bovenaan de lijsten, zou alleen nie weten welk team met McLaren gaat strijden.

nico

Legacy Member
YuRiPa zei:
En als we toch iets geleerd hebben de afgelopen jaren is t toch wel dat de wintertests echt helemaal niks voorstellen. Weet nog goed dat Honda steeds supersnel was, maar tijdens t seizoen niks presteerde.:p Maja, McLaren met Alonso, moet goed komen lijkt mij.:) McLaren heeft de beste papieren voor 2007, ze hebben Alonso, de 2-voudig wereldkampioen, de enige die Schumi verslagen heeft de laatste 5 jaar en een talent met Hamilton. Nu nog een goede wagen bouwen en ze laten de rest achter zich. Van Ferrari verwacht ik niks. Brawn weg, Schumi weg... Kimi feest liever dan dat ie racet... Massa snap ik nog steeds nie van wat ie in een Ferrari doet... Ik verwacht McLaren weer bovenaan de lijsten, zou alleen nie weten welk team met McLaren gaat strijden.

ik kan jouw commentaar niet goed vatten.
je snapt niet waarom Massa in een Ferrari zit, maar je bent wel te spreken over iemand die nog geen enkele formule 1 race heeft gereden. Ik zal je uitspraak met een korreltje zout nemen ;)

over de rookie bij Renault laat ik me niet uit. Hij zal zeker zeer veel talent hebben, maar zoals iedereen wel weet , ROC is iets compleet anders dan een F1 wagen besturen.

ik denk wel dat Mclaren er zal staan volgend jaar, en ze zullen meestrijden voor de titel.

Darth-Falcon

Legacy Member
YuRiPa zei:
En als we toch iets geleerd hebben de afgelopen jaren is t toch wel dat de wintertests echt helemaal niks voorstellen. Weet nog goed dat Honda steeds supersnel was, maar tijdens t seizoen niks presteerde.:p Maja, McLaren met Alonso, moet goed komen lijkt mij.:) McLaren heeft de beste papieren voor 2007, ze hebben Alonso, de 2-voudig wereldkampioen, de enige die Schumi verslagen heeft de laatste 5 jaar en een talent met Hamilton. Nu nog een goede wagen bouwen en ze laten de rest achter zich. Van Ferrari verwacht ik niks. Brawn weg, Schumi weg... Kimi feest liever dan dat ie racet... Massa snap ik nog steeds nie van wat ie in een Ferrari doet... Ik verwacht McLaren weer bovenaan de lijsten, zou alleen nie weten welk team met McLaren gaat strijden.

sigh

ik weet nog dat ferrari niets presteerde tijdens de winter testen, constant zat te roepen dat hun prestaties niets zouden zijn met wat ze tijdens de races zouden presteren, en uiteindelijk niet eens goed genoeg waren voor het podium ....

het was de laatste 2 jaar al vrij rap duidelijk wie voor de titel zou gaan, in 2005 was renault supersnel tijdens de testen, en dat was te zien in de races, ook vorig jaar en ferrari was er toen bij, en ook tijdens het jaar was het renault vs mclaren.

dus als we iets geleerd hebben voorbije jaren, is dat de WEL conclusies uit de winter testen mogen trekken, zeker na de laatste week, en ATM is mclaren het beste team, het kan nog veranderen, maar dat hebben we nog niet gezien.

voor ferrari is het afwachten op de grote update die nog gaat komen voor de seizoens start, verder zit renault er ook opnieuw goed bij, voor de rest moet ik eigelijk de testen van deze week nog s bekijken, wel al gezien dat red bull het niet goed deed deze week.

YuRiPa

Legacy Member
nico zei:
ik kan jouw commentaar niet goed vatten.
je snapt niet waarom Massa in een Ferrari zit, maar je bent wel te spreken over iemand die nog geen enkele formule 1 race heeft gereden. Ik zal je uitspraak met een korreltje zout nemen ;)

Jij wint.:p Ik heb geen idee wat te verwachten van Hamilton eigenlijk, denk wel dat ie t goed zal doen en schat hem hoger in dan Massa. Degene die McLaren echt naar voren helpt zal Alonso zijn. Denk nie dat Hamilton al een GP zal kunnen winnen, zal wel heel knap zijn als ie dit jaar eentje weet te winnen.:)

over de rookie bij Renault laat ik me niet uit. Hij zal zeker zeer veel talent hebben, maar zoals iedereen wel weet , ROC is iets compleet anders dan een F1 wagen besturen.

Denk dat Kovalainen Fisico gaat verslaan dit jaar, maja, we'll see.:)

Defkes

Legacy Member
YuRiPa zei:
Jij wint.:p Ik heb geen idee wat te verwachten van Hamilton eigenlijk, denk wel dat ie t goed zal doen

Jip, tot hier kan ik je volgen...

YuRiPa zei:
en schat hem hoger in dan Massa.

Maar hier verknal je het dan :p

YuRiPa zei:
Degene die McLaren echt naar voren helpt zal Alonso zijn. Denk nie dat Hamilton al een GP zal kunnen winnen, zal wel heel knap zijn als ie dit jaar eentje weet te winnen.:)

Hier kan ik dan opnieuw mee instemmen :p.

xDama

Legacy Member
Ik vat het niet hoor. Wintertesten zeggen niets imo. En Ferrari wordt langs alle kanten afgeschreven maar als ik al die testtijden bekijk doen die het bijlange niet slecht. Zeker Kimi tov Massa. Kimi is precies al lekker aangepast.

Maar Ferrari gaat volgens mij dit jaar hard toeslaan. Ik heb zo hier en daar gelezen dat die nieuwe Bridgestone banden veel minder grip hebben dan de meeste teams denken. Er is maar 1 team dat een bijzonder eigenaardige setup heeft die raar genoeg daar rekening mee houdt...

Hoor mij nu bezig... Ik die Ferrari ophemel =')

Ik zeg het. Ik concludeer nu nog niets. Na de eerste 30 ronden in Melbourne neem ik al lichte conclusies. Voor hetzelfde geld wint daar een Toyota gevolgd door een Red Bull en een SA.
Het zal een leuk seizoen worden en ik kan niet meer wachten ^^

squan

Legacy Member
Ik ga mij vandejaar een Super Aguri petje aanschaffen denk ik, da vinnek nog keer een wreed teamke.

xDama

Legacy Member
Nieuwe Spyker is best gewaagd. Zowel qua livery als design. Ben eens benieuwd of het zal opbrengen. Spyker staat in mijn ranking als laatste gequoteerd voor dit seizoen maar ik hoop toch op een supriseke mss :)

hatetn

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
het was de laatste 2 jaar al vrij rap duidelijk wie voor de titel zou gaan, in 2005 was renault supersnel tijdens de testen, en dat was te zien in de races, ook vorig jaar en ferrari was er toen bij, en ook tijdens het jaar was het renault vs mclaren.


hebde gij vorig jaar een ander seizoen gezien ofzo
renault vs mclaren
mclaren heeft geneen overwinning
alle overwinningen waren voor renault of ferrari buiten hongarije
om nog maar te zwijgen da de eerste 4 in het klassement ook bij de teams zaten die zo goed als alle overwinningen hebben behaalt
mclaren heeft niets gepresteerd vorig jaar

sink

Legacy Member
het grootste vraagteken is nog steeds Super Aguri en STR.. de enige teams die nog niet gepresenteerd hebben en qua testen ook nog 'njet' zijn..
Spyker komt op de laatste rij terecht, met daarvoor toyota & williams (met de relatief zwakke toyota motor), vooraan respectievelijk mclaren, ferrari & renault, en tussen deze 2 groepen honda+SA & RedBull+STR
da's wat ik ervan denk.. :)

BaRtHoLoMeUs

Legacy Member
sink zei:
het grootste vraagteken is nog steeds Super Aguri en STR.. de enige teams die nog niet gepresenteerd hebben en qua testen ook nog 'njet' zijn..
Spyker komt op de laatste rij terecht, met daarvoor toyota & williams (met de relatief zwakke toyota motor), vooraan respectievelijk mclaren, ferrari & renault, en tussen deze 2 groepen honda+SA & RedBull+STR
da's wat ik ervan denk.. :)

Bwa, de Williams zet goede tijden neer tijdens de tests... natuurlijk zegt dit niet zoveel maar het is toch positief voor hen! Had vorig jaar wel medelijden met hét topteam van weleer... Red Bull valt mij tot nu toe wel tegen hopelijk kan Newey nog wat meer snelheid uit zn wagens halen! Verder lijkt mij alles vrij dicht bij elkaar te zitten met Ferrari, McLaren, Renault, BMW, Honda, Williams,... ben echt eens benieuwd naar de eerste GP!

nico

Legacy Member
Wat is er gebeurd met Alonso vanmorgen? Blijkbaar zou die woedend het circuit verlaten hebben. maar vind het niet meteen terug. iemand meer info?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan