Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ENERGIE03 zei:raikonnen naar ferrari ? dan is mclaren niets
Darth-Falcon zei:mja afwachten he
mclaren is momenteel de beste in de wintertesten
Maja, McLaren met Alonso, moet goed komen lijkt mij.
McLaren heeft de beste papieren voor 2007, ze hebben Alonso, de 2-voudig wereldkampioen, de enige die Schumi verslagen heeft de laatste 5 jaar en een talent met Hamilton. Nu nog een goede wagen bouwen en ze laten de rest achter zich. Van Ferrari verwacht ik niks. Brawn weg, Schumi weg... Kimi feest liever dan dat ie racet... Massa snap ik nog steeds nie van wat ie in een Ferrari doet... Ik verwacht McLaren weer bovenaan de lijsten, zou alleen nie weten welk team met McLaren gaat strijden.YuRiPa zei:En als we toch iets geleerd hebben de afgelopen jaren is t toch wel dat de wintertests echt helemaal niks voorstellen. Weet nog goed dat Honda steeds supersnel was, maar tijdens t seizoen niks presteerde.Maja, McLaren met Alonso, moet goed komen lijkt mij.
McLaren heeft de beste papieren voor 2007, ze hebben Alonso, de 2-voudig wereldkampioen, de enige die Schumi verslagen heeft de laatste 5 jaar en een talent met Hamilton. Nu nog een goede wagen bouwen en ze laten de rest achter zich. Van Ferrari verwacht ik niks. Brawn weg, Schumi weg... Kimi feest liever dan dat ie racet... Massa snap ik nog steeds nie van wat ie in een Ferrari doet... Ik verwacht McLaren weer bovenaan de lijsten, zou alleen nie weten welk team met McLaren gaat strijden.

YuRiPa zei:En als we toch iets geleerd hebben de afgelopen jaren is t toch wel dat de wintertests echt helemaal niks voorstellen. Weet nog goed dat Honda steeds supersnel was, maar tijdens t seizoen niks presteerde.Maja, McLaren met Alonso, moet goed komen lijkt mij.
McLaren heeft de beste papieren voor 2007, ze hebben Alonso, de 2-voudig wereldkampioen, de enige die Schumi verslagen heeft de laatste 5 jaar en een talent met Hamilton. Nu nog een goede wagen bouwen en ze laten de rest achter zich. Van Ferrari verwacht ik niks. Brawn weg, Schumi weg... Kimi feest liever dan dat ie racet... Massa snap ik nog steeds nie van wat ie in een Ferrari doet... Ik verwacht McLaren weer bovenaan de lijsten, zou alleen nie weten welk team met McLaren gaat strijden.
nico zei:ik kan jouw commentaar niet goed vatten.
je snapt niet waarom Massa in een Ferrari zit, maar je bent wel te spreken over iemand die nog geen enkele formule 1 race heeft gereden. Ik zal je uitspraak met een korreltje zout nemen![]()
Ik heb geen idee wat te verwachten van Hamilton eigenlijk, denk wel dat ie t goed zal doen en schat hem hoger in dan Massa. Degene die McLaren echt naar voren helpt zal Alonso zijn. Denk nie dat Hamilton al een GP zal kunnen winnen, zal wel heel knap zijn als ie dit jaar eentje weet te winnen.
over de rookie bij Renault laat ik me niet uit. Hij zal zeker zeer veel talent hebben, maar zoals iedereen wel weet , ROC is iets compleet anders dan een F1 wagen besturen.

YuRiPa zei:Jij wint.Ik heb geen idee wat te verwachten van Hamilton eigenlijk, denk wel dat ie t goed zal doen
YuRiPa zei:en schat hem hoger in dan Massa.

YuRiPa zei:Degene die McLaren echt naar voren helpt zal Alonso zijn. Denk nie dat Hamilton al een GP zal kunnen winnen, zal wel heel knap zijn als ie dit jaar eentje weet te winnen.![]()
.Defkes zei:Jip, tot hier kan ik je volgen...
Maar hier verknal je het dan
Hier kan ik dan opnieuw mee instemmen.
Gij zijt gewoon Massa freak.

Darth-Falcon zei:het was de laatste 2 jaar al vrij rap duidelijk wie voor de titel zou gaan, in 2005 was renault supersnel tijdens de testen, en dat was te zien in de races, ook vorig jaar en ferrari was er toen bij, en ook tijdens het jaar was het renault vs mclaren.
schoon filmpkeStancke zei:


sink zei:het grootste vraagteken is nog steeds Super Aguri en STR.. de enige teams die nog niet gepresenteerd hebben en qua testen ook nog 'njet' zijn..
Spyker komt op de laatste rij terecht, met daarvoor toyota & williams (met de relatief zwakke toyota motor), vooraan respectievelijk mclaren, ferrari & renault, en tussen deze 2 groepen honda+SA & RedBull+STR
da's wat ik ervan denk..![]()