Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darth-Falcon

Legacy Member
ach ja, het is met de mclarenin 1999 ook gebeurd en toen waren ze wk.

hatetn

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
ach ja, het is met de mclarenin 1999 ook gebeurd en toen waren ze wk.



zou wel anders geweest zijn moest schumi zijn been nie gebroken hebben(nuja als en als kunde moeilijk op voortgaan)
maar wa ferrari dat seizoen presteerde zou schumi er wk mee geworden zijn

xDama

Legacy Member
hatetn zei:
zou wel anders geweest zijn moest schumi zijn been nie gebroken hebben(nuja als en als kunde moeilijk op voortgaan)
maar wa ferrari dat seizoen presteerde zou schumi er wk mee geworden zijn

Als we de 'Als' zouden toepassen op Schumacher zou hij geen 7x kampioen geweest zijn. As simple as that.

Ligt het aan mij of heeft Honda lek nog maar 2 sponsers? *edit* Livery komt pas later.

OT: Waar is Defkes? Ik lees hier al pagina's niets meer over Massa ;)

Defkes

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Als we de 'Als' zouden toepassen op Schumacher zou hij geen 7x kampioen geweest zijn. As simple as that.

Schumi is geen enkele keer kampioen geworden doordat zijn tegenstander uitviel, dus die logica gaat niet op ;).

666-Damarus-666 zei:
Ligt het aan mij of heeft Honda lek nog maar 2 sponsers? *edit* Livery komt pas later.

OT: Waar is Defkes? Ik lees hier al pagina's niets meer over Massa ;)

Valt weinig over te zeggen e :). Heb mijn standpunt al vaak gemaakt en er is nog geen enkele mogelijke vergelijking met Kimi, dus kunnen we niks zeggen :). Wat ik me wel afvraag is met welke motor Kimi rijdt. Die van vorig jaar, maar met gelimiteerd toerental? Of gewoon die van vorig jaar? Of ...? Iemand die dit weet? Ik vind er namelijk nergens een duidelijke uitleg over.

edit: en ik ben tegenwoordig een werkende mens, dus heb sowieso minder tijd om te posten :p.

nico

Legacy Member
lol, deze tegengekomen op een forum. vergeten welk.
http://www.putfile.com/pic.php?img=4598409

oja : bestaat er een mogelijkheid om live testritten te gaan bekijken? in Barcelona ofzo?
en hoeveel zou dat kosten? en hoe weet je of het geen gesloten testdagen zijn, zodat je daar niet voor aap staat.

edit : Foto's 2 tem 8 zijn foto's van zo'n miniatuurhelm van senna. ik verkoop die. indien mensen geintresseerd zijn,pm ofzo.

xDama

Legacy Member
Defkes zei:
Schumi is geen enkele keer kampioen geworden doordat zijn tegenstander uitviel, dus die logica gaat niet op ;).



Valt weinig over te zeggen e :). Heb mijn standpunt al vaak gemaakt en er is nog geen enkele mogelijke vergelijking met Kimi, dus kunnen we niks zeggen :). Wat ik me wel afvraag is met welke motor Kimi rijdt. Die van vorig jaar, maar met gelimiteerd toerental? Of gewoon die van vorig jaar? Of ...? Iemand die dit weet? Ik vind er namelijk nergens een duidelijke uitleg over.

edit: en ik ben tegenwoordig een werkende mens, dus heb sowieso minder tijd om te posten :p.

Bwaja maar hij heeft ettelijke malen geluk gehad. 2003 met met 4ptn voorsprong op Raikkonen, etc etc... Ma kom. Ik ga niet verder oude koeien uit de sloot halen.

Enige wat over de testen van Massa en Raikkonen bekend is is dat Massa met de wagen van 07 rijdt maar die ging nog tegen het begin van het seizoen een serieuze update krijgen en dat Raikkonen met de configuratie van de laatste race's rijdt.

nico zei:
lol, deze tegengekomen op een forum. vergeten welk.
http://www.putfile.com/pic.php?img=4598409

oja : bestaat er een mogelijkheid om live testritten te gaan bekijken? in Barcelona ofzo?
en hoeveel zou dat kosten? en hoe weet je of het geen gesloten testdagen zijn, zodat je daar niet voor aap staat.

edit : Foto's 2 tem 8 zijn foto's van zo'n miniatuurhelm van senna. ik verkoop die. indien mensen geintresseerd zijn,pm ofzo.

Iemand in mijn familie is vorig jaar naar een testdag op Silverstone gegaan. Die kon daar gewoon binnen zonder betalen. Ik weet nu wel niet of dat altijd zo is en hoe hij dat gefixed heeft. Ik zal die eens proberen contacteren en daar info rond te vragen.

nico

Legacy Member
DE nieuwe RB is er ook. en mja, het lijkt sterk op een mix van allerlei ontwerpen(van andere teams) van het vorige seizoen. Als dit de manier is waarop Newey wil winnen.... (tenzij hij natuurlijk al deze elementen perfect kan combineren)

Iemand in mijn familie is vorig jaar naar een testdag op Silverstone gegaan. Die kon daar gewoon binnen zonder betalen. Ik weet nu wel niet of dat altijd zo is en hoe hij dat gefixed heeft. Ik zal die eens proberen contacteren en daar info rond te vragen.

Bedankt, zou me goed helpen.

Darth-Falcon

Legacy Member
nico zei:
DE nieuwe RB is er ook. en mja, het lijkt sterk op een mix van allerlei ontwerpen(van andere teams) van het vorige seizoen. Als dit de manier is waarop Newey wil winnen.... (tenzij hij natuurlijk al deze elementen perfect kan combineren)



Bedankt, zou me goed helpen.

adrian newey heeft het merendeel van die wagens zelf ontworpen, waarom zou hij die dan niet mogen gebruiken ? beke hypcriet he :ironic:

BaRtHoLoMeUs

Legacy Member
Idd, vind de Redbull wel nog mooi eigenlijk, livery wat aangepast (zij het klein maar toch) en mooi design van de wagen. De Honda vind ik ook een heel mooie wagen... eens benieuwd wat de tests gaan uitwijzen want een wagen moet natuurlijk vooral snel zijn! ;)

nico

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
de mclaren mp21 misschien ??

Inderdaad. die wel. Maar het merendeel? ik weet wat je bedoelt, maar je kan niet ontkennen dat die man het mss te veel is gaan zoeken bij Mercedes.

xDama

Legacy Member
O M F G

Hoe zalig zijn die F1 patches niet op rFactor?!

rFactor >>>>>>> F1C, GP4

Echt een zware aanrader voor elke F1 gamer!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan