Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Darth-Falcon zei:
Zat onlangs nog naar de aflevering van top gear te kijken met Jenson Button en daar waren ze ook al zo lovend over de betrouwbaarheid. 
Darth-Falcon zei:ach ja, het is met de mclarenin 1999 ook gebeurd en toen waren ze wk.
hatetn zei:zou wel anders geweest zijn moest schumi zijn been nie gebroken hebben(nuja als en als kunde moeilijk op voortgaan)
maar wa ferrari dat seizoen presteerde zou schumi er wk mee geworden zijn

666-Damarus-666 zei:Als we de 'Als' zouden toepassen op Schumacher zou hij geen 7x kampioen geweest zijn. As simple as that.
.666-Damarus-666 zei:Ligt het aan mij of heeft Honda lek nog maar 2 sponsers? *edit* Livery komt pas later.
OT: Waar is Defkes? Ik lees hier al pagina's niets meer over Massa![]()
. Heb mijn standpunt al vaak gemaakt en er is nog geen enkele mogelijke vergelijking met Kimi, dus kunnen we niks zeggen
. Wat ik me wel afvraag is met welke motor Kimi rijdt. Die van vorig jaar, maar met gelimiteerd toerental? Of gewoon die van vorig jaar? Of ...? Iemand die dit weet? Ik vind er namelijk nergens een duidelijke uitleg over.
.Defkes zei:Schumi is geen enkele keer kampioen geworden doordat zijn tegenstander uitviel, dus die logica gaat niet op.
Valt weinig over te zeggen e. Heb mijn standpunt al vaak gemaakt en er is nog geen enkele mogelijke vergelijking met Kimi, dus kunnen we niks zeggen
. Wat ik me wel afvraag is met welke motor Kimi rijdt. Die van vorig jaar, maar met gelimiteerd toerental? Of gewoon die van vorig jaar? Of ...? Iemand die dit weet? Ik vind er namelijk nergens een duidelijke uitleg over.
edit: en ik ben tegenwoordig een werkende mens, dus heb sowieso minder tijd om te posten.
nico zei:lol, deze tegengekomen op een forum. vergeten welk.
http://www.putfile.com/pic.php?img=4598409
oja : bestaat er een mogelijkheid om live testritten te gaan bekijken? in Barcelona ofzo?
en hoeveel zou dat kosten? en hoe weet je of het geen gesloten testdagen zijn, zodat je daar niet voor aap staat.
edit : Foto's 2 tem 8 zijn foto's van zo'n miniatuurhelm van senna. ik verkoop die. indien mensen geintresseerd zijn,pm ofzo.
Iemand in mijn familie is vorig jaar naar een testdag op Silverstone gegaan. Die kon daar gewoon binnen zonder betalen. Ik weet nu wel niet of dat altijd zo is en hoe hij dat gefixed heeft. Ik zal die eens proberen contacteren en daar info rond te vragen.
nico zei:DE nieuwe RB is er ook. en mja, het lijkt sterk op een mix van allerlei ontwerpen(van andere teams) van het vorige seizoen. Als dit de manier is waarop Newey wil winnen.... (tenzij hij natuurlijk al deze elementen perfect kan combineren)
Bedankt, zou me goed helpen.
nico zei:geef mij de wagens eens van vorig seizoen die hij ontworpen heeft?
Darth-Falcon zei:de mclaren mp21 misschien ??
Typhon` zei:'kben es benieuwd naar honda hunne livery, ik verwacht iets zoals dit;
http://www.sportinglife.com/images/allsportjaguar04.jpg
met BP als hoofdsponsor die de groene kleuren heeft...
hatetn zei:zou nogal dom zijn
een jaguar logo op ne honda
?